Ford Fiesta 1.8TDDI-MAT (Manifold Air Temperature) senzor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djunta
    CBC Član
    • 22.01.2007
    • 60
    • Beograd

    Ford Fiesta 1.8TDDI-MAT (Manifold Air Temperature) senzor

    U dizel servisu ustanovljeno je da senzor daje podatak da je temperatura usisnog vazduha -40, grejaci se pale prilikom svakog paljenja bez obzira na zagrejanost motora,potrosnja na auto putu pri brzinu 130-140/3000-3200 obrtaja je je 7,4l.Fabricki podatak potrosnje je 4,3-7l.Inace, auto normalno ide, novi su svi filteri i ulje.Predpostavljam da je potrosnja prevelika, da li je moguc uzrok neispravan senzor?Ko ima u Beogradu adekvatnu dijagnostiku za ovaj auto?
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    W Svi zahtjevi za pomoc trebaju imati detaljno navedene podatke o vozilu. Godina, model, motor, vrsta ubrizgavanja, tvornicki alarm ili naknadno ugradjeni. Barem osnovne podatke. Bez istih, postovi ce biti brisani ili prebaceni.
    Ovako, "na nevidjeno", protokomer...u njemu treba da je i senzor temp. us.
    vazduha...

    Comment

    • djunta
      CBC Član
      • 22.01.2007
      • 60
      • Beograd

      #3
      Turbo dizel, direktno ubrizgavanje,75 konja,model 2.000.,elektronsaka bos pummpa.

      Comment

      • djunta
        CBC Član
        • 22.01.2007
        • 60
        • Beograd

        #4
        Da premestim temu na:

        http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 56&start=0

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Nema potrebe...postavio si temu gde odgovara.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Ko ima u Beogradu adekvatnu dijagnostiku za ovaj auto?
            @ djunta:

            Probaj u Ford GAGA servisu na Vidikovcu, nisu toliko bezobrazni shto se cena tiche kao Grand a opet su daleko bolja opcija od mnogih "nezavisnih" servisa. Koliko sam svojevremeno mogao da vidim imaju svu neophodnu dijagnostiku i poprilichno struchan "kadar".
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • djunta
              CBC Član
              • 22.01.2007
              • 60
              • Beograd

              #7
              Kod GAGA servisa je valjda 30e.Pitao sam ih da li moj auto cekira komp preko posebne lampice,nisam dobio odgovor.U Grandu je testiranje 2.000Din i bice 2,5 hiljade.Mene interesuje da li auto zbog ovakve indikacije senzora povecava potrosnju i iskustvo sa Ford dijagnostikom.Vozim Forda petnaestak dana pa sam ko u svemiru.

              Comment

              • djunta
                CBC Član
                • 22.01.2007
                • 60
                • Beograd

                #8
                Imam misljenje iz dizel servisa da vecina testera,Facom, koja su kod majstora ne radi dobro.Preporuka je Ninic na Mirjevu i za Ford u Grandu.Interesuju me pozitivna iskustva sa testerima za Forda.
                PS.EGR ventil sam odmah zatvorio.

                Comment

                • LazaNS
                  CBC Član
                  • 24.12.2006
                  • 93
                  • NS

                  #9
                  Probaj sledece. Ubaci kljuc u bravu, pritisni dugmence za reset kilometraze i dok ga drzis okreni kljuc u poziciju dva ili upali motor, ne pustaj dugme dok ne napise "test" na displeju kilometraze, zatim ga pusti. Kazaljke ce poceti da skacu i vratice se na pocetak, zatim pritiskaj spomenuto dugmence dokle god ne dodjes do stavke "dtc" ukoliko treperi dtc i ispisuje neki kod, to je kod greske, ukoliko treperi dtc i ispisuje "none" greska se ne moze iscitati na ovaj nacin a verovatno auto uopste i nije svestan kvara, ne mogu se svi DTCovi (diagnostic trouble codes) iscitati na ovaj nacin.
                  Pozdrav.

                  Comment

                  • djunta
                    CBC Član
                    • 22.01.2007
                    • 60
                    • Beograd

                    #10
                    Hvala,probacu veceras.A jel moze da ima povecanu potrosnju?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      stalno -40C.

                      otkacena zica sa senzora ?
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • djunta
                        CBC Član
                        • 22.01.2007
                        • 60
                        • Beograd

                        #12
                        Senzor se nalazi kod EGR ventila, zakaceni su konektori,nista ne visi.Pokazuje -40 na skroz vrucem motoru.Rekao mi mehanicar da mora na dijagnostiku.Jel moze da trosi zbog toga vise,da se ponasa kao da je ukljucen saug.Na leru ima 825 obrtaja.

                        Comment

                        • LazaNS
                          CBC Član
                          • 24.12.2006
                          • 93
                          • NS

                          #13
                          To je potpuno normalan ler za taj auto, moze samo da ide gore, nikako dole. A ta potrosnja od 7.4 pri 140, sta ja znam, mozda je to normalno, fabricki podatak je svakako dat pri brzini od nekih 90km/h, ovih 140km/h su vec poprilicno mnogo za taj auto i normalno da poprilicno trosi. Kolika ti je prosecna potrosnja. I kako si opste izmerio tu potrosnju od 7.4 pri 140 posto na tabli imas samo podatak o prosecnoj potrosnji za koji nisam bas skontao kako ga tacno racuna jer i nakon reseta on poprilicno uzima u obzir prethodnu voznju pri racunanju proseka, govorim na osnovu iskustva sa mojim mondeom.
                          Sto se grejaca tice, normalno je da ih stalno pali.
                          Mislim da se ni sa dijagnostikom neces previse usreciti(posto ne svetli lampica za kvar, i probaj ono sto sam ti rekao), eventualno ce otkriti isto sto su ti i ovi vec rekli to jest da taj senzor stalno meri -40C, kako su oni opste dosli do tog zakljucka ako ga nisu kacili na dijagnostiku? Jesi ti auto terao u servis zbog povisene potrosnje ili zasto su bilo sta istrazivali i merili ako je sve ok.
                          Pozdrav.

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            Originally posted by djunta
                            Senzor se nalazi kod EGR ventila, zakaceni su konektori,nista ne visi.Pokazuje -40 na skroz vrucem motoru.
                            Ako je sve ovako kako piše, a pri tom provodnik (žica) od senzora do ECUa nije oštećena ima samo dve mogućnosti:
                            1.Neispravan senzor
                            2.Neispravna ECU

                            Ako sa ovakvim stanjem auto ide, pali, radi, vuče OK, MIL ne svetli, onda...

                            (nahrani svinje i) ne diraj ništa...

                            Comment

                            • djunta
                              CBC Član
                              • 22.01.2007
                              • 60
                              • Beograd

                              #15
                              Bio sam u dizel servisu,prijateljski, i na testeru je to pokazao, tj da je temperatura usisnog vazduha -40, sto znaci da je kvar.Tester-dijagnostika je samo za CAV-ove pumpe i ne da ceo pristup posto je na autu Bosova.Na nekoj drugoj dijagnostici su rezultati bili bezvezni i nije se ostvario dobar pristup, tako da je dijagnostika problematicna uopste, pa zato trazim preporuku po iskustvu.

                              Ler jeste normalan, ali postoje u direktno ubrizgavanje,tj pun dizel, grejaci bi trebalo da se pale samo na nekim niskim temperaturama, bar tako je koliko znam, na nekim tek na -5, a kod mene se pale uvek sto predpostavljam da ne bi smelo.Takodje,pri paljenju podigne ler na preko hiljadu,imam obrtomer,ali ga odmah smanji na normalu.

                              Fabricka potrosnja je, put 4,3, pun grad 7.Auto vozim dvadesetak dana i vidim da mi i po gradu trosi vise jer ga ne vozim ostro a i ne vozim se po Terazijama pa i nije pravi grad.Doduse, tek sada cu da merim precizno grad.Isao sam u Nis u nedelju,napunio pun rezervoar i kad sam se vratio, ponovo napunio i tako izracunao ptrosnju.Moj komp nema mogucnost da daje te podatke.Probao sam ono preko dugmeta za dnevnu kilometrazu,daje podatke ali ja ne znam da ih rastumacim.

                              Auto normalno radi, ali sam ovde na forumu procitao da greska sa ovim senzorom uzrokuje povecanu potrosnju, a kod mene je evidentan kvar i predpostavljam i da je potrosnja velika.Ako je fabricki podatak da je na putu potrosnja 4,3, pa nek je i na 90, opet je puno 7,4 na 140 gde je put ravan i sa malo stisnutom pedalom.Ocekivao sam 5,5-6.Mozda auto treba toliko da trosi, ne znam jer je malo kod mene, polovan je pa nemam reper.Nikada mi ni jedan auto nije trosio ovoliko na putu, a bilo je ostrih voznji.Ovaj auto ide po satu max 168, puna snaga mu je na 4000, a moze da se vrti do 4800, max obrtni moment na 1800.Ja sam ga vozio na 3-3,2 hiljade sto nije mnogo i lagano to ostvaruje.

                              U dizel servisu,prijateljski,kao nema veze, a majstor za Forda, koji mi je preporucen, stavicemo na dijagnostiku.Pre nego pocnem da se mlatim sa majstorima, hteo sam da cujem iskustvo, savet itd. da me nebi vozali.Nista ja ne bi dirao ali mi se ne svidja potrosnja, a to je receno i ovde na forumu.

                              U specijalizovanom dizel servisu,samo za pumpe, original dijagnostika za CAV pumpe je detektovala ulazne parametre za bos pumpu,ukljucujuci i pritiske u turbini, registrovala imobilajzer i klimu i nasla "history" gresku da motor nije bio zupcen dobro, verovatno pri promeni kaisa.Kod ovlascenog Bos dijagnosticara, nije videla ni ECU a kamoli sta drugo, tako da smo skidali instrument tablu kod elektricara trazeci kvar, jer smo mislili da auto mora da cekira sistem preko posebne lampice na tabli.U Gradndu su rekli da cekira preko lampice grejaca.U GAGA nisu znali sta ih pitam preko telefona.

                              Ova iskustva sa dijagnostikom iznosim jer je ocigledno i neznanje i losa oprema prisutna ovde, tako da se moze dosta potrositi lutajuci po raznim majstorima.

                              Comment

                              Working...
                              X