Problemi tokom voznje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sloba_NS
    CBC Član
    • 10.12.2005
    • 76
    • Novi Sad - Centar
    • Alfa 147 Selespeed P

    Problemi tokom voznje?

    Imam Ford Escort 1,6 Zetec 16V iz `96 i od skoro sam primetio da, prilikom lagane voznje, do 2000 rpm, na momente ne prima-gubi "gas", a kada ga "nagazim", onda krene veoma lepo i tako linearno vuce sve do krajnjih obrtaja!?

    Za sada sam uradio samo redovan servis (bilo je vreme), pa je tom prilikom (naravno) promenjen i filter goriva, ali i usuto Wins sredstvo za ciscenje brizgaljki u skoro pun rezervoar. Samo to vece i sutra dan je isao kako treba da bi od tada pa narednih par nedelja ponovo "gusio" sa tendencijom gasenje, pa se tako cak par puta i ugasio i pored stisnute papucice gasa...!?
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Ako si prvo promenio filter benzina pa onda u rezervoar sipao aditiv za ?iš?enje ubrizgavaju?eg sistema,može se lako desiti da se sa zidova i dna rezervoara odlepila koli?ina prljavštine koja ti sad blokira protok benzina u samom filteru.

    Comment

    • GT
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2006
      • 337
      • Beograd

      #3
      Ili taj Wins ne moze bez ultrazvucne kadice da ocisti brizgaljke dobro...
      "Driving an Alfa Romeo is not like driving an ordinary car in an ordinary context. It is pure driving desire turned into a car which is also the expression of one's personality. When you are in the driving seat, your hands on the leather steering wheel, you are at one with your Alfa Romeo: the road before your eyes, the tyres's grip on the road, your heart beating at the same rpm of your engine."

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        #4
        Originally posted by GT
        Ili taj Wins ne moze bez ultrazvucne kadice da ocisti brizgaljke dobro...
        Ja sa winsom uspešno (u 99% slu?ajeva) uspevam da o?istim ceo ubrizgavaju?i sistem,ventile,?elo klipa i izduvni deo ali sa mašinom koju ka?im na kolektor i koja koristi aditiv koji se razlikuje od onog koji se sipa u rezervoar.Mada ultrazvu?na bolje ?isti brizgaljke od aditiva.

        Comment

        • Sloba_NS
          CBC Član
          • 10.12.2005
          • 76
          • Novi Sad - Centar
          • Alfa 147 Selespeed P

          #5
          Znaci vi sumnjate na brizgaljke i sistem za ubrizgavanje goriva pre nego na pumpu za gorivo...?!

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Nije navedena kilometraza kao ni bilo kakvi podaci o svjecicama kablovima. Ima li smisla automatski zaskociti na ubrizgavanje goriva?

            Mozda je gorivo u pitanju, mozda i nije.

            Comment

            • speedplus
              RIP Bio nam je drug!
              • 15.01.2007
              • 2419
              • LAZAREVAC

              #7
              Moj savet ti je da prvo otvoriš rezervoar i pogledaš šta se tamo dešava,jer ako sam te dobro razumeo problem je postao intenzivniji posle sipanja aditiva.Podigni klupu zadnjeg sedišta i nai?i ?eš na poklopac koji je fiksiran sa tri holšrafa,skini to da bi došao do pumpe.E sad postoji jedan problem,pumpu ne?eš uspeti da izvu?eš kroz taj otvor ako ga ne proširiš ili da skineš rezervoar pa onda pumpu.Mada bi valjalo da izvu?eš pumpu napolje da joj o?istiš sito jer bi i ono moglo biti za?epljeno.
              Ili brate jednostavno proveri pre toga pritisak benzina iz pumpe.

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                Originally posted by Valent Vudriga
                Nije navedena kilometraza kao ni bilo kakvi podaci o svjecicama kablovima. Ima li smisla automatski zaskociti na ubrizgavanje goriva?

                Mozda je gorivo u pitanju, mozda i nije.
                Ne osporavam, samo prilazim problemu na osnovu onog što je dato, t.j. da je problem postao još ve?i kad je doliven aditiv.

                Comment

                • Sloba_NS
                  CBC Član
                  • 10.12.2005
                  • 76
                  • Novi Sad - Centar
                  • Alfa 147 Selespeed P

                  #9
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  Nije navedena kilometraza kao ni bilo kakvi podaci o svjecicama kablovima. Ima li smisla automatski zaskociti na ubrizgavanje goriva?

                  Mozda je gorivo u pitanju, mozda i nije.
                  Auto je presao 140000km.

                  Kablovi su menjani prosle godine prolece-leto, a odmah potom i svecice, sve original-Motocraft! Znaci sa novim kablovima i svecicama je do sada presao svega, nesto vise od 10000 km...!

                  Dodao bih kao jos jedan simptom, zvuk, zubor goriva kada prolazi kroz cevi u momentu kad pumpa pred paljenje (na kontakt) povuce gorivo iz rezervoara, kao i shum ili cak shishtanje goriva kroz iste te cevi, u toku voznje, koje se javlja na preko 4500 rpm i to se tako javlja vec neko duze vreme, a sada kao da se malo i pojacalo po intenzitetu...!?

                  Comment

                  • speedplus
                    RIP Bio nam je drug!
                    • 15.01.2007
                    • 2419
                    • LAZAREVAC

                    #10
                    Najbolje bi bilo da krenes sa radovima jer problem nece nestati sam od sebe

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #11
                      Ako ides na gorivo kao moguci uzrok, pocni s mjerenjem pritiska i zamjenom filtera ako nije nedavno servisiran. Pumpa mora drzati staticni pritisak takodjer.
                      Zanima me kako je moguce cuti zuborenje goriva u voznji na 4500 obrtaja. Dali ti je rezervar ispod zadnjeg sjedista?

                      Comment

                      • Sloba_NS
                        CBC Član
                        • 10.12.2005
                        • 76
                        • Novi Sad - Centar
                        • Alfa 147 Selespeed P

                        #12
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        Ako ides na gorivo kao moguci uzrok, pocni s mjerenjem pritiska i zamjenom filtera ako nije nedavno servisiran. Pumpa mora drzati staticni pritisak takodjer.
                        Zanima me kako je moguce cuti zuborenje goriva u voznji na 4500 obrtaja. Dali ti je rezervar ispod zadnjeg sjedista?
                        Upravo sutra, tj. danas idem da mi izmere pritisak pumpe za gorivo, a filter je, kao sto sam naglasio promenjen pre par dana uz redovan servis, zamenu ulja itd.

                        Zuborenje goriva pri takvoj "turazi" od preko 4500 rpm je moguce cuti upravo zato sto je ZAISTA VEOMA GLASNO! Nesto poput shishtanja turbine kod turbo-dizela, koja se opet svakako cuje i kada ga "nagazis"...!?

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Rezervar je ispod auta, cijevi ispod. Da nije u pitanju zuborenje antifriza u grijacu.
                          Mjerenje pritiska ce reci puno vise. Predlazem da obavite mjerenje u voznji.

                          Comment

                          • Sloba_NS
                            CBC Član
                            • 10.12.2005
                            • 76
                            • Novi Sad - Centar
                            • Alfa 147 Selespeed P

                            #14
                            Zar je moguce da se strujanje antifriza tako cuje, "u ritmu voznje"?!

                            Sutra cu videti da li je moguce da mi izmere pritisak pumpe za gorivo i u toku voznje...

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Nisam nikad imao slucaj sa zuborenjem goriva pa sam sumnjicav.
                              I ako je povratni ventil na pumpi neispravan i ne drzi staticni pritisak, tesko je cuti prolaz goriva od buke motora.
                              Nije vazno, testiranje ce pokazati o cemu se radi.

                              Comment

                              Working...
                              X