Problemi tokom voznje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sloba_NS
    CBC Član
    • 10.12.2005
    • 76
    • Novi Sad - Centar
    • Alfa 147 Selespeed P

    #16
    ...I ne samo testiranja, pumpe! Danas sam od 9h ujutro na kompletnoj komp. dijagnostici, pa cemo konacno, sa sigurnoscu utvrditi sta mu je...!?

    Inace juce su ga majstori kompletno pregledali i sve, kao, valja, ostalo je jos komp. da kaze svoje...

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #17
      pa cemo konacno, sa sigurnoscu utvrditi sta mu je...!?
      Jesi li siguran da hocete?

      Comment

      • Sloba_NS
        CBC Član
        • 10.12.2005
        • 76
        • Novi Sad - Centar
        • Alfa 147 Selespeed P

        #18
        Originally posted by Valent Vudriga
        pa cemo konacno, sa sigurnoscu utvrditi sta mu je...!?
        Jesi li siguran da hocete?
        100%! Danas jos nisam stigao ali smo zasigurno iskljucili pumpu i dizne iz price, a predpostavljamo da se radi o potenciometru leptira na usisnoj grani ili nekom njegovom senzoru, jer se ono cupkanje u voznji odigrava samo po nekad i to pri takozvanom mrtvom-konstantnom gasu...

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          #19
          100%! Danas jos nisam stigao ali smo zasigurno iskljucili pumpu i dizne iz price,
          Na koji nacin ste iskljucili pumpu i ubrizgavace? Ako je to sve u redu, sto ste zakljucili u vezi "zuborenja goriva"?

          a predpostavljamo da se radi o potenciometru leptira na usisnoj grani ili nekom njegovom senzoru, jer se ono cupkanje u voznji odigrava samo po nekad i to pri takozvanom mrtvom-konstantnom gasu...
          Mrtvi-konstatni gas???????? Prevod????

          Comment

          • Sloba_NS
            CBC Član
            • 10.12.2005
            • 76
            • Novi Sad - Centar
            • Alfa 147 Selespeed P

            #20
            Originally posted by Valent Vudriga
            100%! Danas jos nisam stigao ali smo zasigurno iskljucili pumpu i dizne iz price,
            Na koji nacin ste iskljucili pumpu i ubrizgavace? Ako je to sve u redu, sto ste zakljucili u vezi "zuborenja goriva"?

            [quote:133x3flm]a predpostavljamo da se radi o potenciometru leptira na usisnoj grani ili nekom njegovom senzoru, jer se ono cupkanje u voznji odigrava samo po nekad i to pri takozvanom mrtvom-konstantnom gasu...
            Mrtvi-konstatni gas???????? Prevod????[/quote:133x3flm]

            Dijagnosticki "aparat" u Fordovom ovl.servisu nije pokazao ni jednu gresku na mom autu.

            "Zuborenje goriva" je zvuk koji ustavari nije to, vec ga proizvodi klapna grejanja kabine, ispada da je to sum a ne zubor, mada je meni to po malo sumljivo...!? Ocisticu mu sito pumpe za svaki slucaj.

            Rekao mi je majstor kako se to "strucno" kaze i na nemackom, pa cu ga pitati da ti napisem tacno, a posto je meni srpski jezik maternji, onda mrtav-konstantan gas znaci da, niti ga dodajes niti ga oduzimas, vec papucicu gasa drzis uvek jednako utisnutu! Samo tada se desavaju ti kratki prekid i trzaji u voznji!

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #21
              Dijagnosticki "aparat" u Fordovom ovl.servisu nije pokazao ni jednu gresku na mom autu.
              Dijagnosticki aparati su dobri samo onoliko koliko je dobar njihov korisnik.
              Dali je aparat koristen u voznji za vrijeme manifestacije problema?

              "Zuborenje goriva" je zvuk koji ustavari nije to, vec ga proizvodi klapna grejanja kabine, ispada da je to sum a ne zubor, mada je meni to po malo sumljivo...!? Ocisticu mu sito pumpe za svaki slucaj.
              O zuborenju je vec pisano na forumu. Koristi trazilicu. Sistem za hladjenje motora moze zuboriti.

              Rekao mi je majstor kako se to "strucno" kaze i na nemackom, pa cu ga pitati da ti napisem tacno, a posto je meni srpski jezik maternji, onda mrtav-konstantan gas znaci da, niti ga dodajes niti ga oduzimas, vec papucicu gasa drzis uvek jednako utisnutu! Samo tada se desavaju ti kratki prekid i trzaji u voznji!
              Ja i jesam trazio prevod sa srpskog na srpski, bolje receno trazio sam podrobnije objasnjenje.

              Dakle, lagano trzanje motora (sjeckanje) se desava pri fiksnoj pedali gasa, bez ubrzavanja, u recimo cetvrtom ili petom stepenu prenosa. Ako ubrzavas naglije ne osjeti se. Dali se desava i pri gradskoj voznji izmedju semafora, pri 30-40 km? Mozes li reci gdje ti pedala gasa u vrijeme trzanja? 20%, 40% od nule?
              Pokusaj dati precizniji opis s obzirom brzinu auta, trenutni stepen prenosa, procentualnu poziciju pedale gasa i opterecenja na motor.

              Comment

              • Sloba_NS
                CBC Član
                • 10.12.2005
                • 76
                • Novi Sad - Centar
                • Alfa 147 Selespeed P

                #22
                Originally posted by Valent Vudriga
                Dijagnosticki "aparat" u Fordovom ovl.servisu nije pokazao ni jednu gresku na mom autu.
                Dijagnosticki aparati su dobri samo onoliko koliko je dobar njihov korisnik.
                Dali je aparat koristen u voznji za vrijeme manifestacije problema?

                [quote:33b2553n]"Zuborenje goriva" je zvuk koji ustavari nije to, vec ga proizvodi klapna grejanja kabine, ispada da je to sum a ne zubor, mada je meni to po malo sumljivo...!? Ocisticu mu sito pumpe za svaki slucaj.
                O zuborenju je vec pisano na forumu. Koristi trazilicu. Sistem za hladjenje motora moze zuboriti.

                Rekao mi je majstor kako se to "strucno" kaze i na nemackom, pa cu ga pitati da ti napisem tacno, a posto je meni srpski jezik maternji, onda mrtav-konstantan gas znaci da, niti ga dodajes niti ga oduzimas, vec papucicu gasa drzis uvek jednako utisnutu! Samo tada se desavaju ti kratki prekid i trzaji u voznji!
                Ja i jesam trazio prevod sa srpskog na srpski, bolje receno trazio sam podrobnije objasnjenje.

                Dakle, lagano trzanje motora (sjeckanje) se desava pri fiksnoj pedali gasa, bez ubrzavanja, u recimo cetvrtom ili petom stepenu prenosa. Ako ubrzavas naglije ne osjeti se. Dali se desava i pri gradskoj voznji izmedju semafora, pri 30-40 km? Mozes li reci gdje ti pedala gasa u vrijeme trzanja? 20%, 40% od nule?[/quote:33b2553n]

                Sto se zuborenja tice, pogledacu po forumu, mada je zanimljivo da se cuje kao "pojacano-dodatno ubrizgavanje" koje uvek sa shumom otpocinje tacno na 4500 rpm, pa mi je tesko to da povezem sa rashladnim sistemom, jer i sam zvuk dolazi od dole, s moje desne strane...!?

                Da, ta seckanja se desavaju i u gradskoj voznji pri malom gasu, recimo od 0-50% pritiska na papucicu... Po nekad i pri lagaaanim polascima sa semafora npr...

                Comment

                Working...
                X