Imam Pezo 405, 1.6 monopoint. U posledne vreme auto mi se cudno ponasa, i to tako sto veoma tesko radi hladan na leru, zatim slabo vuce ( do 2500 obrtaja je skroz mrtav), a potrosnja goriva ( plina) mu je zestoko porasla.Dijagnostika ne pokazuje nista lose. Pokusao sam sa ciscenjem IAC ventila i zamenom TPS senzora ali nista. Posto je u pitanju motor sa direktim paljenjem ( bez razvodnika) sumljam u da je u pitanju neka od bobina( ima ih dve smestene u jednom kucistu i neraskidivo povezane) ili problem pravi Solexov monopoint usis. Svaka dobronamerna sugestija je dobrodosla.
Peugeot 405 -Slaba vuca, problem sa lerom
Collapse
X
-
Na oba goriva isto?
Koja vrsta gasne instalacije?
Ako je na oba goriva isto tako lose a motor u dobrom mehanickom stanju (ventili kompresija i da nije prezubio) onda je najverovatnije problem oko paljenja.
Jel je problem nastao odjednom?
Trebalo bi da svecice nisu sve istog izgleda ako se vec duze vozis tako. Gde su crne ti cilindri ne pale kako treba.
-
-
da li se problem javio posle ugradnje gasa ?
treba probati sa relejem za reset ecu-a pri svakom gasenju auta, ukoliko nije odradjeno prilikom instalacije gasa.
da li je venturi sa lambda controlom ili bez?
da li si proveravao (merio) lambda sondu?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Pezo
Auto je 91. godiste, presao 190000 (tako bar pise na satu-kod mene je od skoro), i pre ugradnje gasa se ponasao isto, imao sam utisak kao da sajla ne povlaci gas do kraja - toliko je mrtav.Nisam mu merio kompresiju ni lambda sondu.Poznajem ljude koji su imali slican problem ( detonacije na gas i velika potrosnja plina) kod Opela sa direktnim paljenjem i resili su ga zamenom bobina.Na autu se nalazi Landirenzo SE 81 gasni isparivac, klasika bez lambda kontrol sistema, ali posto iste probleme imam i na benzin ne verujem da je on u pitanju.
WRC
Comment
-
-
proveri povrsinu (metalnu) kojom bobina naleze na mesto gde je usrafljena (glava ili sta vec, skines bobinu) , ponekad tu hoce da oksidise i pravi problem.
probaj takodje i sa resetom ecu-a (mislim da na tvom autu je dovoljno skinuti klemu 30-60 sec...) ...
poveri signal sa lamda sonde voltmetrom (na zagrejan motor..)
...ako nista ne pomogne, pravac otpad , pa probaj drugu bobinu)
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
???
Da li je moguce da mi sve ove probleme pravi IAC ventil? Nemam mnogo iskustva sa Francuskim vozilima, ali znam da kod nemackih kola cim das kontakt IAC krene da zuji, osim toga kada se skine konektor sa njega dok je auto na leru trebao bi da promeni rad. Ovaj kod mene nista - mrtav, ne reaguje kako sam gore opisao.Merio sam unimerom i on dobija napon 5V, ali nista.
WRC
Comment
-
-
IAC nema uticaja na snagu ukratko ... samo na ler
jesi li proverio bobinu ?http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Jel ovo KVIZ?? Zar niko neigra sa KVISKOM
Nadji negde klesta (indukciona) od nekog stroboskopskog pistolja za kontrolu paljenja.
Mozda neka radionica u tvom krugu ima neki stari pokvareni stoboskop.
Odseches zicu (koax) i na nju nalemis 5kohma na seriju otpor i iza njega jedan isto toliki u paralelu, dakle napravis otpornichki most da smanjis signal.
Sve to na dzeksnu i pravac u zvucnu karticu na PC (LapTop ? )
Otvoris GoldWave i snimas kabel po kabel po nekih 30-ak sekundi.
Ukoliko ima greske i oscilacija na HV strani nece ti izmaci studiranjem wave oblika.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pa i ja sam se bio upleo u probleme sa 405. Prvo, dijagnostika je "cudna", ili nista ne vidi, ili su "majstori" slepi. I svi se, kao "po pravilu" zalecu na sve moguce merace temperature. MAF senzor je jezivo skup, ali je bio problem u njemu. Privremeno resenje je bilo da se klizni kontakti poprskaju grafit sprejom. "Akcija" je pomogla, auto se vozi vec par meseci, a MAF je narucen, resenje nije "vecno".
Da napomenem "dijagnostika" nije nista pokazivala, "staticka" merenja napona su pokazivala "dobre" vrednosti, a u radu, nema snage, vuce se, ler nikakav, do gasenja...
Poz
Comment
-
-
Da li su merene vrednosti na mafu? koje su bile?Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment