Ibiza problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gtiboy
    CBC Veteran
    • 15.12.2006
    • 110
    • Doboj

    Ibiza problem

    Mala pomoc, auto je Seat Ibiza 1.8Gti 16V - 95Kw.
    Od skora imam problem sa voznjom pri malom broju obrtaja, auto zna poceti da trza ali ne uvijek. Upalim krenem na nekih 1 - 1.5K rpm nakon pustanja pedale gasa i ponovnog laganog pritiska auto se prvo zagusi a zatim primi gas i iznad 2K rpm sve je ok. Koristio search ovde i nadjem problem sa IAC ventilom. Skinuo ga ocistio koliko sam mogao vratim ga ponovo isti problem i jos uz to ler gas sad stoji na 1000rpm, ranije je bio 850rpm. E sad dilema, da li je uzrok ovome taj IAC ventil? I ima li ova Ibiza protokomer top nisam uspio naci nigdje
    Provjerio sam sve cjevcice od vakuma i sve su ok. Sta jos moze biti uzrok ovakvom ponasanju auta na malom broju obrtaja...
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Mislim da su zaprljane dizne.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Gtiboy
      CBC Veteran
      • 15.12.2006
      • 110
      • Doboj

      #3
      Ako su zaprljane dizne kako onda na vecem broju obrtaja ima i snagi i lijepo radi.... pitam jer mi nije bas najjasnije to... i da znate li nekog u BiH ko radi ciscenje dizni jer mi nije bas do kupovine novih.. malo preskupe
      Jel postoji ikakav nacin da provjerim dizne, mislim znam skinuti rail za benzin i povaditi ih ali da li cu na taj nacin ustanoviti uopste jesu li prljave ili nisu ..

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Nema veze...ako su malo zaprljane (mozda kao kod tebe) problem oce da se manifestuje kako si opisao. I ako na obrtajima lepo radi tu jos moze nastati problem usled siromasne smese na odredjenim cilindrima.

        Da proveris protok dizne morao bi je staviti na neku masinu. Zaprljanost moze da se vidi golim okom spolja ali i nemora, mogu na izgled izgledati dobro kao jednom kod mene a jedna je imala protok 80%.

        Naravno ne tvrdim da je to uzrok problema...samo sumnjam. A problem moze biti u svemu i svacemu, struja prvenstveno
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • tepSIJA
          CBC Veteran
          • 01.02.2005
          • 173
          • Sarajevo

          #5
          u temi prije tvoje sam napisao i opisao svoj problem koji je gotovo ako ne i isti kao u tebe...
          Ja sam kupio nove svjecice i sve radi ok, a sto se tice tvoga problema nisam nazalost u mogucnost ni nagadjat sta i kako, jer sve si uradio sto bi i ja prije necega ogromnog poteza
          Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
          http://www.tuningshop.ba/

          Comment

          • Gtiboy
            CBC Veteran
            • 15.12.2006
            • 110
            • Doboj

            #6
            Prije nekih ca. 5000Km sam mijenjao kablove (NGK), svjecice takodje NGK i sve to kupljeno u ovlastenom servisu. Problem nije bio toliko izrazen dok ja nisam uzeo da cistim IAC ventil
            Sad je to trzanje mnogo izrazenije, procitao sam da IAC rijetko zakaze skroz tako da cu danas jos jednom da ga skinem i detaljno precistim. Jel se smije koristit WD40 za ciscenje IAC ventila? Jer taj carb cleaner nisam uspio naci ovdje nazalost
            @M-Power : Ako skinem rail i povadim dizne, ustanovim da je jedna prljava smije li se ona cistit necim ... tipa WD ili nesto slicno ?

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Ja sam kod mene probao sa WD40 i nisam osetio neku razliku pre i posle ciscenja. Probacu u ultrazvucnoj kadici pa javljam rezultate!
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                WD-om se nista ne postize.
                U domacoj radinosti moze se cistiti at-uljem ali ja to nisam rekao. Proprati ih posle dobro benzinom.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Gtiboy
                  CBC Veteran
                  • 15.12.2006
                  • 110
                  • Doboj

                  #9
                  AT ulje je ulje za servo ?
                  Ok ako nisi rekao, a jel imas ti IAC i dizne u trgovini
                  Ako i budu trebale kasnije samo da znam
                  Ima li neko zamijensko sredstvo za taj carb cleaner... koje bi mogao pronaci ovde u BiH
                  @Alexa05 : Moze li adresa na PP gde se moze uraditi ultrazvucno ciscenje pa kad budem u Srbiji da navratim da to uradim, hvala unaprijed

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    #10
                    Pa slusaj, ja to radim kod jednog lika ovde u SD-u ali cisto sumnjam da Calibra i Silver to isto ako ne i bolje mogu da odrade!
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • Gtiboy
                      CBC Veteran
                      • 15.12.2006
                      • 110
                      • Doboj

                      #11
                      a odakle su oni .. isto iz bgd ili ?
                      Jel moze na PP neki kontakt tel ili mail od njih?

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Aceton je jako dobar rastvarac ali brzo isparava pa treba pozuriti.

                        Comment

                        • Gtiboy
                          CBC Veteran
                          • 15.12.2006
                          • 110
                          • Doboj

                          #13
                          Thnx Dranix ovoga se nisam sjetio ali ideja na mjestu. E sad kako sam ja vidjeo unutra ima i neka gumica na onom cilindru koji hoda unutar ventila, jel nece aceton ostetiti tu gumu ?
                          Ili si mislio da probam injektore ocistiti acetonom?
                          Sorry znam da sad zvucim kao pocetnik ali nakon jednog neuspjelog ciscenja bojim se da ga ja ne popravim do kraja

                          Comment

                          • alexa05
                            CBC Senator XXL
                            • 23.07.2006
                            • 1769
                            • Smederevo
                            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                            #14
                            Calibra i Silver - Shimanovci (koliko mi se cini) - imas negde u Opelovoj sekciji njihove brojeve telefona i adrese.

                            BOX - Smederevo - Cir Antina 26 (iza Sartidovog stadiona na putu za BG) mob. 063/8746-878 vlasnik ing. Dejan Jevtic

                            Po BG-u ih sigurno ima koliko hoces.

                            Pozdrav!
                            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                            Comment

                            • Gtiboy
                              CBC Veteran
                              • 15.12.2006
                              • 110
                              • Doboj

                              #15
                              Thnx Alexa05. Sutra cu dobiti novi IAC da probam sa njim, ako problem ostane onda dolazim za Bgd na ciscenje. Od IAC do u**** zraka ima jedno crijevo plasticno, takodje do IAC desno ima neki plasticni dio na koji se spaja crijevo od iberlaufa, pa ide u usis. sad ta dva crijeva od tvrde plastike imaju na sebi orebrana mjesta na kojim se mogu savijati, oba ova crijeva su mi napukla a ja ih malo pokrpio ljepljivom trakom, da li bi to mogao biti uzrok ovih problema? Sorry ovog se nisam sjetio ranije...

                              Comment

                              Working...
                              X