Hteo bih da malo cujem vase misljenje o sledecoj stvari. Auto je Pezo 307 benzinac ali mislim da problem nije vezan za vrstu auto, eventualno je bitno sto je BOSCH ECU.
Elem, narocito u leru osecam sitna "seckanja" u radu, potpuno su nasumicna. a javljaju se na par svakih par sekundi. Na 2-3000 obr/min takodje mogu da ih osetim samo nesto manje. U voznji naprotiv ne osecam nikakvo seckanje, ubrzanje je linearno samo sto imam pad ubrzanja na oko 3000o/min, koji se opet ne javlja svaki put. Mislim da ovo drugo nije vezano sa seckanjem i da potice ili od pumpe za gorivo ili zapusenog katalizatora. Sta moze biti uzrok tom seckanju, tj deluje kao da izostane varnica. Svecice nisu, i nove i stare se ponasaju isto. Za bobine mi kazu da ako je jedna neispravna, auto bi jos losije radio u voznji sto kod mene nije slucaj(u stvari kod ovog auta nema odvojenih bobina nego je integrisani pack). Ovaj motor nema senzor bregaste vec samo radilice, predpostavljasm da se ugao paljenja odredjuje na osnovu njega? Sta je uopste ovaj senzor, jel nesto kao hall-ov element i koliko impulsa daje po obrtaju. Nekako mi on najvise smrdi(ako uopste pravilno shvatam rad BOSCH ECU-a) jer mi se ponekad pri paljenju auta desi da sekundu dve ne moze da se snadje, tj da obrtaji budu 100-200 pa odjednom se stabilisu na 1000.
Posto nema senzora sa bregaste, predpostavljam da bi greska u zupcenju takodje imala veliki uticaj, ali ne da auto nasumicno secka. Jel moze knock senzor da pravi ovakve probleme ( meni se cini da ne moze al da ipak pitam).
Nisam majstor i ne razumem se preterano u automobile. Da ima sposobnog majstora ne bih se ovime uopste baktao, ali posto sam vec bio kod dvojice i nisu nista pametno uspeli da urade, pokusavam sam da nesto zakljucim.
Elem, narocito u leru osecam sitna "seckanja" u radu, potpuno su nasumicna. a javljaju se na par svakih par sekundi. Na 2-3000 obr/min takodje mogu da ih osetim samo nesto manje. U voznji naprotiv ne osecam nikakvo seckanje, ubrzanje je linearno samo sto imam pad ubrzanja na oko 3000o/min, koji se opet ne javlja svaki put. Mislim da ovo drugo nije vezano sa seckanjem i da potice ili od pumpe za gorivo ili zapusenog katalizatora. Sta moze biti uzrok tom seckanju, tj deluje kao da izostane varnica. Svecice nisu, i nove i stare se ponasaju isto. Za bobine mi kazu da ako je jedna neispravna, auto bi jos losije radio u voznji sto kod mene nije slucaj(u stvari kod ovog auta nema odvojenih bobina nego je integrisani pack). Ovaj motor nema senzor bregaste vec samo radilice, predpostavljasm da se ugao paljenja odredjuje na osnovu njega? Sta je uopste ovaj senzor, jel nesto kao hall-ov element i koliko impulsa daje po obrtaju. Nekako mi on najvise smrdi(ako uopste pravilno shvatam rad BOSCH ECU-a) jer mi se ponekad pri paljenju auta desi da sekundu dve ne moze da se snadje, tj da obrtaji budu 100-200 pa odjednom se stabilisu na 1000.
Posto nema senzora sa bregaste, predpostavljam da bi greska u zupcenju takodje imala veliki uticaj, ali ne da auto nasumicno secka. Jel moze knock senzor da pravi ovakve probleme ( meni se cini da ne moze al da ipak pitam).
Nisam majstor i ne razumem se preterano u automobile. Da ima sposobnog majstora ne bih se ovime uopste baktao, ali posto sam vec bio kod dvojice i nisu nista pametno uspeli da urade, pokusavam sam da nesto zakljucim.
Comment