Los odaziv gasa VW Lupo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladez
    CBC Član
    • 20.03.2007
    • 15
    • Skopje,Makedonija

    #16
    Dali to znaci da bih trebao da otkacin klemu akumulatora kako bi se resetovao ECU? Koliko to treba da traje? I jel to sve ,nema nista sta treba da se uradi nakon toga? Ako nesto nisam razumeo , moli te objasni mi
    prostijim recnikom.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #17
      Ne, prvo sto treba da uradis je da iskontrolises 2 parametra koja am naveo.. jedan, short vidis samo dok motor radi, koristeci VAG COM.

      Drugi LONG je sve vreme prisutan dok se kompjuter neresetuje.

      Ocitas ta 2 parametra i vidis procentualno kako se odnose prema NULI, da li su u plusu ili minusu.

      Zatim, otkaci akumulator na 15 minuta, zakaci nazad, upali motor i ocitaj Short , kako izgleda.
      Long neces dobiti odma. Mora se voziti malo duze (odredjeni broj ciklusa ) da bi se generisao.


      Sve uredno popises na papirche, i dodjes sa podatcima.

      Takodje kad je auto na kontaktu proci kroz Trotel body i iskontrolisati da li prati odziv noge, procentualno prema nogi, postepeno dodavanje gasa.

      Moguce da postoji missmach izmedju ochitane pozicije i ochekivane.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • vladez
        CBC Član
        • 20.03.2007
        • 15
        • Skopje,Makedonija

        #18
        Hvala lepo ! Prvom prilikom do majstora i onda cu izneti podatke.

        Comment

        • gesdim
          CBC Član
          • 05.03.2007
          • 35
          • Skopje, Makedonija

          #19
          a sto meni niko ne odgovara na postove?

          Originally posted by Dr Boca
          Nemoj biti o?ajan, nego VAGCOMom o?itaj greške i daj da vidimo.
          zdravo, ja sam takodje iz Makedonije i (ne)srecni sam vlasnik polovne Fieste 1.3i JJA/1996, 37kw, sa servovolanom; imam vec duze vreme problema, kasni oduzimanje gasa i ne moze se brzo saltati u visi prenos, a verovatno je i potrosnja nesto povecana; bio sam i u ovlascenom Ford servisu, cistili mi dizne na masini i MAF senzor, tester za TPS im je navodno u kvaru ili navodno nemaju softver za moju Fiestu, nakon 2 sata mi je dao auto neispitan, na probnoj voznji mu puklo crevo za vakum zbog zapusenog uberlaufa; sredio sam to sve sam, medjutim neznam sta da radim; neki kazu da je problem u TPSu ali da nije potpuno riknuo, neki predlazu stelovanje na kompjuteru okretanjem po kruznim slicevima TPSa dok drugi tvrde da to nece promeniti nista; ono sto je najgore je da ima malo ovih Fiesti i prepusteni smo za nabavku elektronike gulikozama iz ovlastenog servisa, cak i u Solunu navodno nema nista od ovoga, nosi se iz Atine ??dali negde ima podataka o otporu ispravnog TPS-a, TPS je
          7 173 046 ili ford oznaka 95BF 9B989 JB, mada je na fabrickom sasvim druga oznaka (gledao sam ogledalom, brojevi su utisnuti obratno), mislim da je moj auto iz prve serije; takodje sam menjao pre dve godine IACV koji je riknuo, ali sada je 9F715AC a originalni je bio 9F715 AB,(nema ih vise) sumnjam da i to mozda po malo zeza; grize me sumnja da se stanje sa samoubrzanjem pogorsalo i zbog FRAD filtera za vazduh, moracu ranije menjati i ugraditi opet kvalitetni Wick .
          pozdrav

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Nije isti IAC na motorima sa i bez AC (klima) .. ako stavis jedan koji je na motorima sa AC sa smanjenim opterecenjem rotacionih masa ima da pada sporije iz obrtaja.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • vladez
              CBC Član
              • 20.03.2007
              • 15
              • Skopje,Makedonija

              #21
              Bio danas kod majstora.On kaze da ne moze vag-com-om ocitati parametre
              STFT i LTFT.Ali zato se pojavila greska VEHICLE SPEED SENSOR.Majstor je
              izbrisao gresku i kaze da je moguce da se pojavila zbog prljavstine u usisu.
              Savetuje da natocim neki aditiv i pravac autoput.Zakazao mi je za nedelju dana novu dijagnostiku.Bar nije odmah rekao "Menjamo skupi senzor".Super.

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #22
                hm... vehicle speed senzor je obicno na menjacu
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  #23
                  Ali zato se pojavila greska VEHICLE SPEED SENSOR.Majstor je
                  izbrisao gresku i kaze da je moguce da se pojavila zbog prljavstine u usisu.
                  Trazi boljeg majstora.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Pocinje da zvuchi kao: Jadan ti s´njim
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #25
                      Uh...VSS i prljav usis..ovo ne biva

                      Comment

                      • gesdim
                        CBC Član
                        • 05.03.2007
                        • 35
                        • Skopje, Makedonija

                        #26
                        TPS problem

                        Originally posted by BOOST
                        Nije isti IAC na motorima sa i bez AC (klima) .. ako stavis jedan koji je na motorima sa AC sa smanjenim opterecenjem rotacionih masa ima da pada sporije iz obrtaja.
                        ... a dali je moguce regulisati IACV sa onim plombiranim strafom, tako da se dotera oduzimanje gasa na TPSu?..svakako ne rucno, vec uz pomoc instrumenata ?;
                        kad mi je crkao prvi IACV, majstor je otkacio PC i regulisao IACV, vozio sam tako 4 meseca bez sauha, od aprila do oktobra, taj stelovani IACV cuvam i sada za slucaj da pritreba ..

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #27
                          Takvo štelovanje je za "Ne-daj-Bože" slu?ajeve. Ako nema drugog rešenja,montiraj taj dok se ne nabavi original.Kod Forda ima više vrsta tog ventila, treba uzeti pravi, koji "sleduje" na tvoj motor.

                          Pozdrav !
                          BP
                          *************

                          Comment

                          • gesdim
                            CBC Član
                            • 05.03.2007
                            • 35
                            • Skopje, Makedonija

                            #28
                            stelovanje IACVa

                            Originally posted by Dr Boca
                            Takvo štelovanje je za "Ne-daj-Bože" slu?ajeve. Ako nema drugog rešenja,montiraj taj dok se ne nabavi original.Kod Forda ima više vrsta tog ventila, treba uzeti pravi, koji "sleduje" na tvoj motor.

                            Pozdrav !
                            BP
                            *************
                            pa tu je problem, sto tvrde da ovaj IACV 9F715AC koji sam ugradio 2004 odgovara i za Fiestu, a da se ne radi vise 9F715AB; drugi problem kod ovih Fiesti je da ima servo volan ali nema sondu za servo; s prvim, 9F715AB IACV, mi se desilo par puta kad se vracam na parking a motor je zagrejan (niski obrtaji), ako se naglo smota da se motor ugasi;
                            mozda bi najlakse bilo , ali to u ovlascenom Ford servisu, zameniti TPS s novim TPSom, pa ako simptomi nestanu onda je TPS uzrok.. to radi privatni Peugeot servis, ali on ima TPS za tipove vozila koja servisira

                            Comment

                            • vladez
                              CBC Član
                              • 20.03.2007
                              • 15
                              • Skopje,Makedonija

                              #29
                              Ljudi , problem je resen!
                              Kupio sam Wurth injection cleaner.To je doza za 50l goriva i to sam nalio u otprilike 37-38l.Izasao sam na autoput i vozio jedno 15-ak minuta u visim obrtajima blizu blokade (6000 obr.)Nakon toga sam stao i turirjuci masinu primetio sam crne oblacice kako izlae iz auspuha.To je bilo u nedelju.Odaziv gasa se promenio i svkai dan biva sve bolji.Pretpostavlam da i Wurth cini svoje.Mislim da sam ja krivac za sve ovo posto inace
                              vozim u veoma niskim obrtajima (do 2500 obr.).Veoma losa navika-steti masini.Nije to zbog neke stednje goriva vec zbog zvuka masine koja nije bas tiha i imao sam utisak da mucim masinu.
                              Sad se pokusavam naviknuti da vozim u malo vise obrtaje recimo do 3500 obr. i zna se povremeno produvavanje masine.

                              Ostaje mi jos jedna kontrola u vezi sa onom greskom VEHICLE SPEED SENSOR.

                              U SVAKOM SLUCAJU HVALA VAM MOMCI NA ODGOVORIMA I SUGESTIJAMA.Citam vas i dalje.POZDRAV!!!

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #30
                                Pa ocisti jos jednom Wynsom da bude jos bolje

                                Comment

                                Working...
                                X