Los odaziv gasa VW Lupo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #31
    I ne moras da treniras vise obrtaje...samo povremeno kada si na autoputu izduvaj masinu.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • vladez
      CBC Član
      • 20.03.2007
      • 15
      • Skopje,Makedonija

      #32
      Zdravo svima.Evo mene opet sa starim problemom.Auto ponovo "ne ide",
      t.j. ima los odaziv gasa.Auto je VW Lupo 1.4 16v 55kw 1998g
      BrSasije : WVWZZZ6XZXW010249
      BrMotora : AKQ183452

      U medjuvremenu uradjeno je sledece:
      -ciscenje injektora ultrazvukom
      -promenjeno ulje ,filtar ulja
      -promenejen filtar goriva
      -ociscen throttle body Wurth sprejem

      Bio sam na test izduvnih gasova:
      CO=0,01% (normalno max 0,5%)
      CO2=10,95% (14,5-16%)
      HC=53 ppm (max 100)
      O2=4.21% (0,1-0,5%) za moj auto
      Lambda=1.261
      Ovo su rezultati na leru.Na 3000 obr. nisu hteli da mi urade test na tehnickom.
      Napominjem da su mi svecice odradile 14000Km, nisu ciscene ,zazor nije iskontrolisan.Kablovi su vec 102000Km u upotrebi.
      Zeli bih da mi neko protumaci Rezultate izduvnih gasova i po mogucnosti
      da neki savet.HVALA!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Napukla izduvna grana ili los zaptivach iste.

        Valent Vudriga se trazi za celokupnu procenu, ukoliko ovi podatci vaze za benzin.

        Greska je sto nisu ocitavali i na 3000rpm
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • vladez
          CBC Član
          • 20.03.2007
          • 15
          • Skopje,Makedonija

          #34
          Hvala BOOST.Provericu to sto kazes.Jos jedna napomena.Nakon ciscenja
          leptira (drugi put) nije uradjena adaptacija istog.

          I zaboravio sam...Auto je benzinac.

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #35
            CO=0,01% (normalno max 0,5%)
            CO2=10,95% (14,5-16%)
            HC=53 ppm (max 100)
            O2=4.21% (0,1-0,5%) za moj auto
            Lambda=1.261
            Iz ovih podataka neda se puno izvuci. Bez uvida u integritet ispusnih cijevi moze se samo nagadjati. Nizak CO2 indicira moguc hladan motor.
            Potrebna je snimka lambde u voznji kad automobil "ne ide". Alternativne metode oscilogram lambda sonde ili PCM parametri.

            Pozdrav

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Slicno bi se ponasao i sa losom fazom izduvne bregaste, sa izduvnim ventilom koji curi itd.

              No , kao sto reche Valent, steta sto fali jos podataka
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #37
                Los ispusni ventil bi se pokazao ka o visok HC u ispusnim plinovima.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  Ni ovaj koji ima nije najbolji , sad je pitanje kao sto si naveo u kojoj je temperaturi bio motor a i katalizator .

                  Koliko sam dosad primetio puno pomagala se koristi na pogresan nacin u servisima
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • vladez
                    CBC Član
                    • 20.03.2007
                    • 15
                    • Skopje,Makedonija

                    #39
                    Motor je bio vruc kad je radjen test.Inace primecujem da na zadnji lonac
                    "tuche" manje vazduha nego pre.Momci provericu ovo sto kazte i javicu
                    rezultate.Pozdrav.

                    Comment

                    • Valent Vudriga
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 2778
                      • USA

                      #40
                      Inace primecujem da na zadnji lonac
                      "tuche" manje vazduha nego pre.
                      Sad imamo i novi nacin mjerenja VE.

                      Comment

                      Working...
                      X