Komp je prijavio kvar jedne prednje sonde.Zamenjene su obe prednje sonde sa 5 zica i kad smo resetovali kompjuter opet se pojavio isti problem da jedna sonda ne radi.Serviseri kazu da je kvar u instalaciji izmedju sonde i kompjutera ili u samom procesoru u kompjuteru, neko kaze u katalizatoru,neko nisi stavio dobre sonde i tako dalje.Sta vi mislite kako da resim ovaj problem.Auto u leru inace radi sa povremenim podrhtavanjem,ide mozda malo slabije od deklarisane fabricke brzine za 20-30km/h-HVALA UNAPRED
ALFA 156 2.0 JTS SPORT WAGON
Collapse
X
-
Taj auto nema dve prednje sonde, vec jednu pre kata i jednu posle kata.
Sto se ostalog tice nadji servisera koji ce znati da ocita vrednosti da bi se utvrdilo tacno u cemu je problem. Na osnovu informacija koje si dao, nema vece pomoci.
-
-
Veliki deo zadnjih generacija sistema sa 2 sonde imaju i ugradjenu detekciju brzine pulsacije sonde.
Komparacija pulsacija soni pokazuje na umornu sondu.
Kod jednog broja proizvodjacha chak i nije moguce kupiti jedn sondu vec se prodaju u paru , kalibrisane.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Sta je to V motor, boxer ili slichno, kako god ima 2 banka sondi levi i desni, ochekujes bez ikakvih podataka koji su za model specifichni da ti se da neki savet?
Obadvojca koji smo usli u temu da nebi ostala brtva poznajemo autoelektroniku vishe nego dovoljno dobro stura predstavljanja daju shture odgovore.
Da navedem neavedeno:
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 2384#82384
chisto reda radi da nebude uzalud napisano od choveka koji bas nema previshe vremena no ga ipak odvaja zbog vas.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
ako ti je motor JTS trebalo bi da ima 3 sonde.dve prednje se nalaze ,svaka u jednom katu,ima ih 2 i odmah su na izlaznoj grni.sistem izduva je 4 u 2 u 1.u tu gde je u 2 na svakoj grani ima kat i sonda za njega. i imas jednu sondu u zajednickoj cevi posle katalizatora.ali nema 4.jedino sto ta zadnja sonda im onaj siroki jack,a ove prednje nesto uzi.ali cetvrte nema pa nema.ili bar ja do sada nisam video.
da li je to mozda 156 SW plave boje sa MOMO kozom?jer su tu i dizne lose.a dizne su piezo....no nije bitno,u tu je sipana nafta pri dolasku iz I od onda ne radi kako treba.jedna njena dizna je cak i kod mene zavrsila.stalno prijavljuje neku gresku sondi na displeju na kontrolnoj tabli .ako je to taj auto....
Comment
-
-
Comment
-
-
Ima 2 prednje ispred kata koje su sa po 5 zica znaci sa grejacem i 2 zadnje koje su odmah iza kata koje su sa 4 zice, znaci jedna sonda na jednom kraju a druga sonda na drugom kraju kata.Znaci ovaj auto ima 2 katalizatora,na prednjem delu ima 2 sonde a odmah na zadnjem delu opet 2 sonde.Ne zelim nikom da oduzimam vreme a neka mi odgovori onaj koji ima vremena i koji zna-pozdravUNAGOGI
Comment
-
-
Jos uvijek ne znamo koje godiste je ta Alfa te dali je R4 ili V6. Prema slici ispusnog sistema to izgleda kao R4 sa dvojnim ispuhom. Prednje sonde s 5 zica su LAF, a zadnje su klasicne s grijacem. Takodjer bi bilo uputno znati kod/broj greske. Inace je diskusija podlozna nagadjanju.
Postoji vise gresaka vezanih za L. sonde, a poznato je da interpretacija istih i popratna dijagnostika nisu uvijek adekvatni. Otuda zamjena nepotrebnih dijelova i vracanje iste greske nakon zamjene.
Ne zelim nikom da oduzimam vreme a neka mi odgovori onaj koji ima vremena i koji zna-pozdrav
Comment
-
-
Ne zelim nikom da oduzimam vreme a neka mi odgovori onaj koji ima vremena i koji zna-pozdravAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
najbolje da das broj sasije i onda moze da se prica nesto konkretnije,ovako se ne zna ni koji je motor ni koje godiste,tacno, ni koje ubrizgavanje,koliko konja .....ovo je presipanje iz supljeg u prazno,ako mislis nesto konkretnije onda i ti moras biti konkretan,a ako ne onda moras naci nekog " ko zna"....
Comment
-
-
I koji je bio problem?Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment