Peugeot 206
god: 2001
motor: 1.6 16v (80kw)
Ugradjen Landirenzo Omegas plinski uredjaj..
Posto mu je izduvni sistem dotrajao promenio sam ceo sistem i izbacio katalizator.Posto motor spada u grupu Euro 3 motora poseduje 2 sonde na izduvnom sistemu "lambda sondu" i sonudu koja se nalazi iza katalizatora.Katalizator je izvadjen dan pre ugradnje plina, a nekoliko dana posle ugradnje pocinju da mu se desavaju neke cudne stvari.Pre vadjenja katalizatora i ugradnje plina auto je isao fenomenalno.U ovlascenom servisu za Pezo su mi rekli da je lamda sonda u kvaru pa sam ja zamenio i stavio novu.
Problemi su sledeci :
- pali "check engine" lampicu (kod greske na AEB testeru je P0420 (katalizator sistem....i daje neke parametre koje ja nisam zapamtio..nesto u procentima,pritisak...fuel trim ..pa cak nesto ima i negativnu vrednost npr -5.46% ..)
Nakon brisanja greske to isto pali nakon 100-150km. Da li to donji senzor koji sluzi za regulaciju O2 prijavljuje gresku sto je izvadjen katalizator ili???Lambda sonda je nova..da napomenem.
Ukoliko bude bilo potrebno ja cu za dan dva opet otici da obrisem gresku,pa da zapisem parametre mozda oni pomognu....
- drugi problem je vezan za plin
Instalacija oko ugradnje plina nije bila nesto u redu,ali posle ubedjivanja sa majstorima u ovlascenom servisu za Landirenzo uspeli smo da to donekle resimo tj. zamenjena je kompletna instalacija..
U visokim obrtajima (npr. vozite ga drugom do crvene zone ,nakon prebacivanja u visi prenos uredjaj za gas zapisti i prebaci na benzin).Resavam problem,tako sto ugasim auto,upalim ponovo i sve radi bez ikakvih problema ...
Da li neko moze da podesi Landirenzo Omegas da radi kako treba.....????
Da li ova geska P0420 ima uticaj na rad plinskog uredjaja???
Pozdrav Sasa....
P.S. Volim Nemacke automobile a vozim Pezo.....
god: 2001
motor: 1.6 16v (80kw)
Ugradjen Landirenzo Omegas plinski uredjaj..
Posto mu je izduvni sistem dotrajao promenio sam ceo sistem i izbacio katalizator.Posto motor spada u grupu Euro 3 motora poseduje 2 sonde na izduvnom sistemu "lambda sondu" i sonudu koja se nalazi iza katalizatora.Katalizator je izvadjen dan pre ugradnje plina, a nekoliko dana posle ugradnje pocinju da mu se desavaju neke cudne stvari.Pre vadjenja katalizatora i ugradnje plina auto je isao fenomenalno.U ovlascenom servisu za Pezo su mi rekli da je lamda sonda u kvaru pa sam ja zamenio i stavio novu.
Problemi su sledeci :
- pali "check engine" lampicu (kod greske na AEB testeru je P0420 (katalizator sistem....i daje neke parametre koje ja nisam zapamtio..nesto u procentima,pritisak...fuel trim ..pa cak nesto ima i negativnu vrednost npr -5.46% ..)
Nakon brisanja greske to isto pali nakon 100-150km. Da li to donji senzor koji sluzi za regulaciju O2 prijavljuje gresku sto je izvadjen katalizator ili???Lambda sonda je nova..da napomenem.
Ukoliko bude bilo potrebno ja cu za dan dva opet otici da obrisem gresku,pa da zapisem parametre mozda oni pomognu....
- drugi problem je vezan za plin
Instalacija oko ugradnje plina nije bila nesto u redu,ali posle ubedjivanja sa majstorima u ovlascenom servisu za Landirenzo uspeli smo da to donekle resimo tj. zamenjena je kompletna instalacija..
U visokim obrtajima (npr. vozite ga drugom do crvene zone ,nakon prebacivanja u visi prenos uredjaj za gas zapisti i prebaci na benzin).Resavam problem,tako sto ugasim auto,upalim ponovo i sve radi bez ikakvih problema ...
Da li neko moze da podesi Landirenzo Omegas da radi kako treba.....????
Da li ova geska P0420 ima uticaj na rad plinskog uredjaja???
Pozdrav Sasa....
P.S. Volim Nemacke automobile a vozim Pezo.....

Comment