Evo ga, opet on...Mozda bi te neko i poslusao kad kazesda "...ne slusas ove sto predlazu ovo ili ono..." kada bi ti razlozno i argumentovano ukratko predocio ZASTO taj neko drugi gresi, i uzdrzao se od davanja "resenja" i dijagnoza problema koji nemaju veze s vezom...
Samo je tebi jasno kako vadjenje katalizatora moze da "zagusi motor" i sta to u stvari znaci, ali hajde, dobro...
Vadjenje katalizatora na 206 motorima sa 2 sonde ne bi trebalo da pravi nikakve probleme, ja makar nikakav problem te vrste nisam primetio jer sam svoj 206 vozio 5 godina bez katalizatora sa 2 sonde i nisam imao slican problem. Fabricki servisni, limp, mod je mnogo drasticniji nego ovi simptomi koje on ima.
Takodje, nikome ocigledno ne pada na pamet niti uzima u obzir cemu, u stvari, sluzi lambda sonda, odnosno kada neka njena funkcija i podatak koji daje ima smisla - iskljucivo na leru i cruise modu, u ostalim rezimima rada nema ama bas nikakvog uticaja na rad motora i regulaciju smese.
E sad, covek je lepo napisao: "...Katalizator je izvadjen dan pre ugradnje plina, a nekoliko dana posle ugradnje pocinju da mu se desavaju neke cudne stvari. Pre vadjenja katalizatora i ugradnje plina auto je isao fenomenalno..."
Odavde meni nije jasno:
1) u cemu je u stvari problem, auto ne ide, gusi se...?
2) da li auto ima problema, koji god da su, sa radom na plin ili benzin?
3) kako se utvrdilo da je katalizator uzrok problema kada su na autu u vrlo kratkom periodu uradjene 2 modifikacije?
Dakle, dajte da vidimo prvo KAD se javlja problem, u kom rezimu voznje i na kom gorivu, u CEMU se on sastoji i kako se manifestuje, pa onda da dajemo dijagnoze i predlazemo resenja.
Samo je tebi jasno kako vadjenje katalizatora moze da "zagusi motor" i sta to u stvari znaci, ali hajde, dobro...
Vadjenje katalizatora na 206 motorima sa 2 sonde ne bi trebalo da pravi nikakve probleme, ja makar nikakav problem te vrste nisam primetio jer sam svoj 206 vozio 5 godina bez katalizatora sa 2 sonde i nisam imao slican problem. Fabricki servisni, limp, mod je mnogo drasticniji nego ovi simptomi koje on ima.
Takodje, nikome ocigledno ne pada na pamet niti uzima u obzir cemu, u stvari, sluzi lambda sonda, odnosno kada neka njena funkcija i podatak koji daje ima smisla - iskljucivo na leru i cruise modu, u ostalim rezimima rada nema ama bas nikakvog uticaja na rad motora i regulaciju smese.
E sad, covek je lepo napisao: "...Katalizator je izvadjen dan pre ugradnje plina, a nekoliko dana posle ugradnje pocinju da mu se desavaju neke cudne stvari. Pre vadjenja katalizatora i ugradnje plina auto je isao fenomenalno..."
Odavde meni nije jasno:
1) u cemu je u stvari problem, auto ne ide, gusi se...?
2) da li auto ima problema, koji god da su, sa radom na plin ili benzin?
3) kako se utvrdilo da je katalizator uzrok problema kada su na autu u vrlo kratkom periodu uradjene 2 modifikacije?
Dakle, dajte da vidimo prvo KAD se javlja problem, u kom rezimu voznje i na kom gorivu, u CEMU se on sastoji i kako se manifestuje, pa onda da dajemo dijagnoze i predlazemo resenja.
Comment