Pozdrav svima!
Imao bih jedno pitanje. Danas sam zamolio ?aleta da mi odveze auto do majstora ovde u Kragujevcu (obzirom da nisam mogao da odsustvujem da posla), da ga malo proveri, obzirom da pomalo nemirno radi na leru. Nije strašno, ali se ponekad ipak ose?a, a i ?ini mi se da je pomalo lenj.
Auto je priklju?en na dijagnostiku, proverene su sve?ice (fabri?ke BOSH, u odli?nom su stanju), brizga?i su u redu, a sama dijagnostika je pokazala da su i svi ostali sistemi u auto u odli?nom stanju (prešao 89.005 Km). Jedini problem koji autodijagnostika jeste prijavila je nemogu?nost o?itavanja parametara motora?! E, sada!
Interesuje me eventualni razlog nemogu?nosti o?itavanja istog!
Nije da neverujem ?oveku, na kraju, važi za verovatno najboljeg autoelektri?ara ovde, ali i šire. Interesuje me, dali je mogu?e da je u pitanju samo neki neispravan kontakt pa nemože da dobije pravu informaciju na ure?aju, ili ipak postoje i neki drugi mogu?i razlozi za ovako nešto? Nije problem ni da odem do ovlaš?enog servisa (?a?ak, Beograd...) ali bih unapred voleo da znam šta mogu da o?ekujem.
Ina?e, razlog za odlazak majstoru je i slede?e - imamo službenu Škodu Oktaviju 1.6 benz.). Oktavija ima 90 KS, a po težini su tu negde. Picasso je benzinac, 1.8 L, 115 KS, pa ipak je Oktavija ZNATNO startnija, tj., vu?e kao šašava u svim režimim a vožnje, a Picasso mi se posle nje ?ini nekako isuviše tromim. Tako?e, kao da ima malu "rupu" na po?etku dodavanja gasa, što je sve skupa (pomalo i povremeno nemiran rad na leru + ta "rupa" na po?etku dodavanja gasa + startniji auto koji je ina?e slabiji) izazvalo kod mene blagu sumnju, pa sam rešio da sve to proverim kod majstora (bolje spre?iti, nego le?iti).
Znam da obrtni momenat nije isti kod ovih modela, kao ni odnos prenosa u menja?u, ali mi je ipak jako sumnjivo da su razlike tolike.
Vaša mišljenja?
Imao bih jedno pitanje. Danas sam zamolio ?aleta da mi odveze auto do majstora ovde u Kragujevcu (obzirom da nisam mogao da odsustvujem da posla), da ga malo proveri, obzirom da pomalo nemirno radi na leru. Nije strašno, ali se ponekad ipak ose?a, a i ?ini mi se da je pomalo lenj.
Auto je priklju?en na dijagnostiku, proverene su sve?ice (fabri?ke BOSH, u odli?nom su stanju), brizga?i su u redu, a sama dijagnostika je pokazala da su i svi ostali sistemi u auto u odli?nom stanju (prešao 89.005 Km). Jedini problem koji autodijagnostika jeste prijavila je nemogu?nost o?itavanja parametara motora?! E, sada!
Interesuje me eventualni razlog nemogu?nosti o?itavanja istog!
Nije da neverujem ?oveku, na kraju, važi za verovatno najboljeg autoelektri?ara ovde, ali i šire. Interesuje me, dali je mogu?e da je u pitanju samo neki neispravan kontakt pa nemože da dobije pravu informaciju na ure?aju, ili ipak postoje i neki drugi mogu?i razlozi za ovako nešto? Nije problem ni da odem do ovlaš?enog servisa (?a?ak, Beograd...) ali bih unapred voleo da znam šta mogu da o?ekujem.
Ina?e, razlog za odlazak majstoru je i slede?e - imamo službenu Škodu Oktaviju 1.6 benz.). Oktavija ima 90 KS, a po težini su tu negde. Picasso je benzinac, 1.8 L, 115 KS, pa ipak je Oktavija ZNATNO startnija, tj., vu?e kao šašava u svim režimim a vožnje, a Picasso mi se posle nje ?ini nekako isuviše tromim. Tako?e, kao da ima malu "rupu" na po?etku dodavanja gasa, što je sve skupa (pomalo i povremeno nemiran rad na leru + ta "rupa" na po?etku dodavanja gasa + startniji auto koji je ina?e slabiji) izazvalo kod mene blagu sumnju, pa sam rešio da sve to proverim kod majstora (bolje spre?iti, nego le?iti).
Znam da obrtni momenat nije isti kod ovih modela, kao ni odnos prenosa u menja?u, ali mi je ipak jako sumnjivo da su razlike tolike.
Vaša mišljenja?
Comment