Problem sa regulatorom pritiska goriva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zx3
    CBC Član
    • 16.01.2007
    • 86
    • Požarevac

    Problem sa regulatorom pritiska goriva?

    Zna?i kao što naslov kaže imam ugra?en regulator pritiska goriva ili power boost valve ili benzin druck regler kako god ko ho?e da ga nazove.
    Problem je slede?i kada sam ga ugradio išao je auto kao metak, zna?i imao je mnogo bolji odziv na gas i sve je bilo u redu. Vremenom sam primetio da kad gorivo dodje blizu rezerve auto mnogo slabije vu?e, ali odlazak na pumpu je rešavao stvar. Odnedavno ?ini mi se da uopšte ne radi, neki put ide kao blesav a neki put moram da ga molim da ubrza, a i do skoro je bdr proizvodio šište?i zvuk sada toga više nema.
    Iskreno mislim da je bdr crkao, ali pošto se ja u to ne razumem preterano molim vas za vaše mišlenje.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Koji auto.
    Koliko shvatam stavio si drugi regulator pritiska...stelujuci?
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • zx3
      CBC Član
      • 16.01.2007
      • 86
      • Požarevac

      #3
      E baš to FSE power boost valve. Auto je Fokus 1.4 75 ks

      Comment

      • Ivan_R5
        CBC Član
        • 14.12.2006
        • 55
        • Split / Solin

        #4
        http://www.proven-products.co.uk/produc ... valves.htm

        to je ovo? a da probaš vratit stari pa vidi kako je s njim...

        Comment

        • zx3
          CBC Član
          • 16.01.2007
          • 86
          • Požarevac

          #5
          Najverovatnije ?u to da i uradim. Nego me interesuje šta je sa ovim, zbog ?ega više ne funkcioniše?

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #6
            El ti svetli mil lampica? Posto si iz Po-a cimni me na privete mozda ti pomognem
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              50? za

              Next


              zx3 ko te to zezno da kupis glupost? Mogo si da uzmes smrt klesta i stisnes povratno vod

              Skidaj tu glupost.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • zx3
                CBC Član
                • 16.01.2007
                • 86
                • Požarevac

                #8
                Popravljeno. Ne radi kao pre ali je sad dosta bolje.

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  #9
                  ma koje stiskanje klestima , jos lakse , mogao je samo raskopcati vakum crevi , blago prodavcima kad ima takvih , sto se nisi prvo raspitao pa kupio , ...
                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • zx3
                    CBC Član
                    • 16.01.2007
                    • 86
                    • Požarevac

                    #10
                    Originally posted by SAAB PoWeR
                    ma koje stiskanje klestima , jos lakse , mogao je samo raskopcati vakum crevi , blago prodavcima kad ima takvih , sto se nisi prvo raspitao pa kupio , ...
                    Pa normalno da sam se raspitao, to su mi poslali iz Suhe motorsporta koji se bave tuniranjem Forda.

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      klasicni prodavci magle.... ko ono magnetno sranje za stednju goriva
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • Nenad
                        CBC Senator XXL
                        • 06.01.2005
                        • 1364
                        • BBgd/Mow

                        #12
                        Neko vreme sam koristio FSE, mala vajda(ne znaci da je kod tebe tako).
                        Problemi:
                        2)srafcici koji spajaju gornju i donju polovinu regulatora su se regularno odvrtali i benzin je pocinjao da siklja po motornom otseku, sreca nije pao na vruc motor.
                        2) na kraju je auto poceo da lose pali kada je topao (vruc i hladan je bio OK), provera je pokazala da je FPR u pitanju, skinut i zamenjen na fabricki i sve je stalo na svoje mesto.
                        Izvrsena obdukcija FPR je pokazala da mu se opruga slomila i da nije drzao pritisak goriva dovoljno.
                        Licni zakljucak:
                        Proizvod: FSE je lose uradjen proizvod.
                        Generalno: uvek imas parce u obrtajima gde ces da vozis vrlo bogatu smesu i da gubis KS, pogotovo ako je pocela opruga da popusta ili cak membrana. Mislim da je moguce da je to tvoj slucaj.
                        Ako smatras da je FPR dobar proizvod za tvoj auto, promeni proizvodjaca.
                        Koliko se secam FSE FPR je linearan u podizanju pritiska sto nije dobro za potrosnju i voznju.
                        Boost or bust...

                        Comment

                        • g60
                          CBC Senator XXL
                          • 20.10.2006
                          • 1011
                          • Vrachar je majka ;)

                          #13
                          Dok je ovaca, bice i para A mogao je samo zicom da pritegne odvod goriva... A za resto para jos neku neonku ispod auta

                          Izvinjavam se, ovo je bilo jace od mene

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            uh zamalo da kupim i ja isti za moj auto ali ne FSE nego neki drugi, ne znam kako se zove, svabe ga rade. dakle ne nikako... a zasto i neka neko napise kako da se poveca pritisak na stock regulatoru. ima li jos neki nacin a da ne moram da koristim gripcangle ili zicu?
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Pa sa ovakvim regulatorima se i povecava. Druga je stvar sto sam ppo sebi FPR ne daje vise KS,moze negde nesto da ispegla ali u globalu mu to nije funkcija (podizanje KS).
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X