Problem sa regulatorom pritiska goriva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #31
    Zverko probaj...mislim da ce tvom motoru prijati
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #32
      ok, a druga stvar je da li da eliminisem postojeci regulator pa da sa pumpe ide direktno na ovaj ili da ostavim stock regulator?
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Moras da eliminise postojeci inace ostajes na 3 bara
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #34
          tako sam i mislio ali reko aj da pitam za svaki slucaj.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • zx3
            CBC Član
            • 16.01.2007
            • 86
            • Požarevac

            #35
            Originally posted by g60
            zx3 ima neonke na autu...

            Jedan probo pa se 'usro

            Ljudi, ako vam je malo konja, menjajte auto ili chip tuning... Ne gubite vreme
            I to u raznim bojama. kao na vašaru.

            Skinuo bdr, sve radi kao i pre, i danas ga rasturio, nije probijena membrana ali zato se opruga sabila.

            Comment

            • zx3
              CBC Član
              • 16.01.2007
              • 86
              • Požarevac

              #36
              Hoću da vratim dotični regulator ali ne bez nekog instrumenta.
              Prvo sam mislio da stavim običan koji će meriti pritisak goriva.
              Takođe razmišljam o instrumentu koji meri smešu goriva i vazduha.
              Da li može pomoću ovog instrumenta ,a predpostavljam da može, da štelujem regulator prateći preko istog da li je smeša siromašna ili bogata.

              Comment

              • Type_R
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2007
                • 900
                • Valjevo

                #37
                Originally posted by SAAB PoWeR
                ma koje stiskanje klestima , jos lakse , mogao je samo raskopcati vakum crevi , blago prodavcima kad ima takvih , sto se nisi prvo raspitao pa kupio , ...
                Ovo za vakum sam i ja prvo pomislio, jer imam 2.1bar sa i 2.7bar bez vakuma ali sam onda procitao ovo:

                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 9&start=25

                ako sam razumeo tu je objasnjeno da regulator protiska goriva povecava pritisak srazmerno vakumu u plenumu 1:1 ili u nekom drugom odnosu u zavisnosti od samog regulatora....

                Pa mi ovo dvoje nekako ne ide zajedno, ako moze neko objasnjenje i naravno tamo je bilo reci o turbo motorina a ovde neka ostane na NA.
                3SG(T)E EXPERT

                MAN service

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #38
                  Originally posted by zx3
                  Hoću da vratim dotični regulator ali ne bez nekog instrumenta.
                  Prvo sam mislio da stavim običan koji će meriti pritisak goriva.
                  Takođe razmišljam o instrumentu koji meri smešu goriva i vazduha.
                  Da li može pomoću ovog instrumenta ,a predpostavljam da može, da štelujem regulator prateći preko istog da li je smeša siromašna ili bogata.
                  Sto je veci pritisak goriva u jedinici vremena to je manji protok (kolicina) goriva u jedinici vremena.
                  Ako hoces da povecas i pritisak goriva i kolicinu goriva onda treba da ili stavish jacu/vecu pumpu za gorivo ili da povecas voltazu postojece pumpe.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • zx3
                    CBC Član
                    • 16.01.2007
                    • 86
                    • Požarevac

                    #39
                    Originally posted by Nenad
                    Originally posted by zx3
                    Hoću da vratim dotični regulator ali ne bez nekog instrumenta.
                    Prvo sam mislio da stavim običan koji će meriti pritisak goriva.
                    Takođe razmišljam o instrumentu koji meri smešu goriva i vazduha.
                    Da li može pomoću ovog instrumenta ,a predpostavljam da može, da štelujem regulator prateći preko istog da li je smeša siromašna ili bogata.
                    Sto je veci pritisak goriva u jedinici vremena to je manji protok (kolicina) goriva u jedinici vremena.
                    Ako hoces da povecas i pritisak goriva i kolicinu goriva onda treba da ili stavish jacu/vecu pumpu za gorivo ili da povecas voltazu postojece pumpe.
                    Koliko sam ukapirao regulator pritiska goriva ne povećava količinu goriva samim tim ne može na instrumentu za smešu goriva i vazduha da se očita da li je smeša bogata ili slaba. Ispravi me ako nisam dobro ukapirao.

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #40
                      Ako povecas pritisak preko mere, dobices siromashnu mesavinu vazduh/benzin (uglavnom onda kada je najmanje pozeljno-na visokim obrtajima). AFR cajger ce to pravilno ocitati samo ako ima sirokopojasnu lambda sondu (vecina kola ima uskopojasnu "narrow band" sondu).
                      Regulisanje mesavine je mnogo bolje sa piggy back sistemima gde mozes sam da stelujes kolicinu ubrizganog goriva (ler,delimicni gas, pun gas i sl.) a cak i uglove paljenja na nekim modelima.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #41
                        Originally posted by Type_R
                        ako sam razumeo tu je objasnjeno da regulator protiska goriva povecava pritisak srazmerno vakumu u plenumu 1:1 ili u nekom drugom odnosu u zavisnosti od samog regulatora....

                        Pa mi ovo dvoje nekako ne ide zajedno, ako moze neko objasnjenje i naravno tamo je bilo reci o turbo motorina a ovde neka ostane na NA.
                        Da, dobro si razumeo. Skidanjem vakum creva moze samo dobiti prebogatu smesu na leru i nizim obrtajima, skroz beskorisno.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • zx3
                          CBC Član
                          • 16.01.2007
                          • 86
                          • Požarevac

                          #42
                          Originally posted by Nenad
                          Ako povecas pritisak preko mere, dobices siromashnu mesavinu vazduh/benzin (uglavnom onda kada je najmanje pozeljno-na visokim obrtajima). AFR cajger ce to pravilno ocitati samo ako ima sirokopojasnu lambda sondu (vecina kola ima uskopojasnu "narrow band" sondu).
                          Regulisanje mesavine je mnogo bolje sa piggy back sistemima gde mozes sam da stelujes kolicinu ubrizganog goriva (ler,delimicni gas, pun gas i sl.) a cak i uglove paljenja na nekim modelima.
                          Ja sam taj regulator kupio još dok sam verovao da filterom i nekim bolt-on glupostima mogu da dobijem 30 + konja, sreća pa sam nabasao na ovaj forum i shvatio u kolikoj sam zabludi bio.
                          Na forumima o Focusu i Fiesti sam našao da mnogi stavljaju regulator pritiska goriva obično K&N pečurku i čip tuning i njihovi utisci su da auto ima bolji odziv na gas i da je ubrzanje ravnomernije.
                          Interesuje me vaše mišljenje da li je to realno, da znam pošto mi svi ti delovi stoje kući da li da ih stavljam ili ne. ( baš zbog toga je i ovo pitanje o instrumentima jer ne bi da zavrćem i odvrćem regulator po osećaju nego da imam uvid u ono što radim).

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            uz chip moze da ima smisla u odredjenim slucajevima.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Type_R
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2007
                              • 900
                              • Valjevo

                              #44
                              Hm, pa ovako napamet je tesko bilo sta reci, recimo da bi ti G tech dobrim delom olaksao posao,

                              E kazes da ne bi da odvrces i zavrces regulator "na uvo", hm pa ipak mislim da je sirokopojasna sonda malo skupa za ovakvo igranje, sem ako ne planiras neki ozbiljni tuning,

                              Sto se tice filtera vazduha, na ford forumu na kojem sam ja samo 2% njih ima pecurku a 98% panel filter sa dodatnim dovodom vazduha pored postojeceg, nesto tipa RAM AIR, najvise zbog toga sto pecurka vuce topao vazduh iz motornog prostora

                              Mislim da si sam dao odgovor na sva pitanja

                              Na forumima o Focusu i Fiesti sam našao da mnogi stavljaju regulator pritiska goriva obično K&N pečurku i čip tuning i njihovi utisci su da auto ima bolji odziv na gas i da je ubrzanje ravnomernije.
                              Znaci CHIP je taj koji ce da uskladi rad i FPR i dotoka vazduha i da da bolje performanse.
                              3SG(T)E EXPERT

                              MAN service

                              Comment

                              • zx3
                                CBC Član
                                • 16.01.2007
                                • 86
                                • Požarevac

                                #45
                                Video sam da Raid hp ima nekoliko različitih instrumenata za merenje mešavine, kao i drugi proizvođači, da li je moguće da svi koriste tu širokopojasnu sondu kao izvor podataka.

                                Ko radi čip i koliko otprilike to košta?

                                Comment

                                Working...
                                X