Hoću da vratim dotični regulator ali ne bez nekog instrumenta.
Prvo sam mislio da stavim običan koji će meriti pritisak goriva.
Takođe razmišljam o instrumentu koji meri smešu goriva i vazduha.
Da li može pomoću ovog instrumenta ,a predpostavljam da može, da štelujem regulator prateći preko istog da li je smeša siromašna ili bogata.
ma koje stiskanje klestima , jos lakse , mogao je samo raskopcati vakum crevi , blago prodavcima kad ima takvih , sto se nisi prvo raspitao pa kupio , ...
Ovo za vakum sam i ja prvo pomislio, jer imam 2.1bar sa i 2.7bar bez vakuma ali sam onda procitao ovo:
ako sam razumeo tu je objasnjeno da regulator protiska goriva povecava pritisak srazmerno vakumu u plenumu 1:1 ili u nekom drugom odnosu u zavisnosti od samog regulatora....
Pa mi ovo dvoje nekako ne ide zajedno, ako moze neko objasnjenje i naravno tamo je bilo reci o turbo motorina a ovde neka ostane na NA.
Hoću da vratim dotični regulator ali ne bez nekog instrumenta.
Prvo sam mislio da stavim običan koji će meriti pritisak goriva.
Takođe razmišljam o instrumentu koji meri smešu goriva i vazduha.
Da li može pomoću ovog instrumenta ,a predpostavljam da može, da štelujem regulator prateći preko istog da li je smeša siromašna ili bogata.
Sto je veci pritisak goriva u jedinici vremena to je manji protok (kolicina) goriva u jedinici vremena.
Ako hoces da povecas i pritisak goriva i kolicinu goriva onda treba da ili stavish jacu/vecu pumpu za gorivo ili da povecas voltazu postojece pumpe.
Hoću da vratim dotični regulator ali ne bez nekog instrumenta.
Prvo sam mislio da stavim običan koji će meriti pritisak goriva.
Takođe razmišljam o instrumentu koji meri smešu goriva i vazduha.
Da li može pomoću ovog instrumenta ,a predpostavljam da može, da štelujem regulator prateći preko istog da li je smeša siromašna ili bogata.
Sto je veci pritisak goriva u jedinici vremena to je manji protok (kolicina) goriva u jedinici vremena.
Ako hoces da povecas i pritisak goriva i kolicinu goriva onda treba da ili stavish jacu/vecu pumpu za gorivo ili da povecas voltazu postojece pumpe.
Koliko sam ukapirao regulator pritiska goriva ne povećava količinu goriva samim tim ne može na instrumentu za smešu goriva i vazduha da se očita da li je smeša bogata ili slaba. Ispravi me ako nisam dobro ukapirao.
Ako povecas pritisak preko mere, dobices siromashnu mesavinu vazduh/benzin (uglavnom onda kada je najmanje pozeljno-na visokim obrtajima). AFR cajger ce to pravilno ocitati samo ako ima sirokopojasnu lambda sondu (vecina kola ima uskopojasnu "narrow band" sondu).
Regulisanje mesavine je mnogo bolje sa piggy back sistemima gde mozes sam da stelujes kolicinu ubrizganog goriva (ler,delimicni gas, pun gas i sl.) a cak i uglove paljenja na nekim modelima.
ako sam razumeo tu je objasnjeno da regulator protiska goriva povecava pritisak srazmerno vakumu u plenumu 1:1 ili u nekom drugom odnosu u zavisnosti od samog regulatora....
Pa mi ovo dvoje nekako ne ide zajedno, ako moze neko objasnjenje i naravno tamo je bilo reci o turbo motorina a ovde neka ostane na NA.
Da, dobro si razumeo. Skidanjem vakum creva moze samo dobiti prebogatu smesu na leru i nizim obrtajima, skroz beskorisno.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ako povecas pritisak preko mere, dobices siromashnu mesavinu vazduh/benzin (uglavnom onda kada je najmanje pozeljno-na visokim obrtajima). AFR cajger ce to pravilno ocitati samo ako ima sirokopojasnu lambda sondu (vecina kola ima uskopojasnu "narrow band" sondu).
Regulisanje mesavine je mnogo bolje sa piggy back sistemima gde mozes sam da stelujes kolicinu ubrizganog goriva (ler,delimicni gas, pun gas i sl.) a cak i uglove paljenja na nekim modelima.
Ja sam taj regulator kupio još dok sam verovao da filterom i nekim bolt-on glupostima mogu da dobijem 30 + konja, sreća pa sam nabasao na ovaj forum i shvatio u kolikoj sam zabludi bio.
Na forumima o Focusu i Fiesti sam našao da mnogi stavljaju regulator pritiska goriva obično K&N pečurku i čip tuning i njihovi utisci su da auto ima bolji odziv na gas i da je ubrzanje ravnomernije.
Interesuje me vaše mišljenje da li je to realno, da znam pošto mi svi ti delovi stoje kući da li da ih stavljam ili ne. ( baš zbog toga je i ovo pitanje o instrumentima jer ne bi da zavrćem i odvrćem regulator po osećaju nego da imam uvid u ono što radim).
Hm, pa ovako napamet je tesko bilo sta reci, recimo da bi ti G tech dobrim delom olaksao posao,
E kazes da ne bi da odvrces i zavrces regulator "na uvo", hm pa ipak mislim da je sirokopojasna sonda malo skupa za ovakvo igranje, sem ako ne planiras neki ozbiljni tuning,
Sto se tice filtera vazduha, na ford forumu na kojem sam ja samo 2% njih ima pecurku a 98% panel filter sa dodatnim dovodom vazduha pored postojeceg, nesto tipa RAM AIR, najvise zbog toga sto pecurka vuce topao vazduh iz motornog prostora
Mislim da si sam dao odgovor na sva pitanja
Na forumima o Focusu i Fiesti sam našao da mnogi stavljaju regulator pritiska goriva obično K&N pečurku i čip tuning i njihovi utisci su da auto ima bolji odziv na gas i da je ubrzanje ravnomernije.
Znaci CHIP je taj koji ce da uskladi rad i FPR i dotoka vazduha i da da bolje performanse.
Video sam da Raid hp ima nekoliko različitih instrumenata za merenje mešavine, kao i drugi proizvođači, da li je moguće da svi koriste tu širokopojasnu sondu kao izvor podataka.
Comment