Ljudi ako neko moze da mi pomogne kako da dijagnosticiram sta je nek govori.Reno Megane,1.6e,190000km presao,servis redovno radjen,kod mene je od 140000km.Naime jos pre par dana mi se desilo da u toku voznje,nebitno da li vruc ili hladan,samo trzne i na par sekundi pocne da kao radi na 3 cilindra i gusi se-nema snage.Svecice sam proveravao kad mi se to desilo i vizuelno su sve 4 izgledale jednake.Kad ugasim i ponovo upalim nestane.Prvo se desavalo kad vozim na plin a na benzin nije,pa sam bio u zabuni totalnoj da nije do plina dok se danas nije desilo i na benzin i tako ostalo tj.nista nije pomagalo kad ugasim pa ponovo upalim.Bio sam jedno 30 km od kuce pa sam se tako dovezao do kuce,slabo je vukao pa nisam isao vise od 60-70km/h.Auto radi kao traktor a kad sam dosao kuci iz motora se pusi solidno,cini mi se po mirisu da je dim od ulja.Da li sam nesto za.ebao vozeci tih 30 km ili ne?I ako neko ima ideju kako da proverim sta je cisto da se ne nerviram do ponedeljka?Btw skoro sam menjao benzinsku pumpu,ne znam da li to ima neke veze.
Kao da radi na tri cilindra tj. RADI!!!
Collapse
X
-
Originally posted by Dr BocaSkini sve?ice, premeri pritiske u cilindrima...
Pozdrav !
BP
**********Kad ugasim i ponovo upalim nestaneAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by MeganeSportkako da proverim kablove?Ono sa gledanjem u mraku?Ili nesto drugo?da se ustanovi eventualni proboj izolacije i varnicenje.Losa vest je da kada se proboj desi jedanput osobine izolatora od cvrstog materijala se trajno menjaju na tom mestu ili se cak gube dielektricna svojstva
190000km presao,servis redovno radjen,kod mene je od 140000km
Comment
-
-
Originally posted by Valent Vudrigapremeri pritiske u cilindrima...
Pozdrav!
BP
*********
Comment
-
-
Trebalo bi da nema kablove jel? ako mislimo na isti motor.
A bobine redovno zakazuju!To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
tako što zameniš sve bobine.
preventivno.
izgleda da je mana tih malih bobina osetljivost na povišenu temperaturu okoline, nije to jedini auto/ slu?aj gde ?ujem da bobina ili više njih bezrazložno crkavaju same od sebe na tako malo km.
ili zameni jednu bobinu nasumice, vozi i ?ekaj da se ponovo javi problem.
onda (imaš u gepeku izvadjenu) opet zameni slede?om i imaš do 4 puta takvu situaciju. ako imaš sre?e ubodeš iz 1 ili 2og pokušaja.
VN kablove ako ih imaš, premeri ommetrom ali tako da ih stalno savijaš rukom dok ih meriš. svaka nagla promena omskog otpora pri savijanju ukazuje da je kabl završio karijeru.
iz podataka o servisiranju auta, nadji koliko iznosi otpor ispravnog kabla (recimo okvirno 4,5koma na 1 dužni metar).
vek trajanja kablova je oko 15tak godina ili 300,000km u proseku pa ako su fabri?ki možda im je došlo vreme i za zamenu.
(naravno da na Renault autu piše na kablovima Renault, to važi i za rezervni kabl kada ga kupiš u radnji, dakle gledaj na datum proizvodnje otisnut na samom kablu koa indikaciju starosti)
ali sve to, i kablove i bobine, se vidi na sve?ici posle vožnje gde je bilo trokiranja.
iz ?itanja sve?ice otvara se knjiga saznanja, sve je na njima (po izgledu) nacrtano po pitanju osobina sagorevanja a time i lokacije problema.
time ?eš ujedno znati i koji cilindar, koja bobina- kabl ima problem.
sve?ice možeš da skineš pri vru?em motoru ali ih vra?aš u glavu samo pri hladnom motoruvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Hvala,znaci prvo da proverim svecice,sto sam vec i uradio-sve isto izgledaju tj.nema nekih na oko vidljivih vel;ikih razlika,drugo da izmerim otpor na kablovima-imam unimer izmericu i ako su OK trece je da kupim jednu bobinu i uradim sto si preporucio.Jos jednom hvala.poz
P.S.da li mozda treba da iskopcam akumulator kad budem menjao bobinu?Sta znam zbog kompa ili sl?Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.
Comment
-
Comment