Kao da radi na tri cilindra tj. RADI!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MeganeSport
    CBC Član
    • 31.10.2006
    • 79
    • Beograd

    Kao da radi na tri cilindra tj. RADI!!!

    Ljudi ako neko moze da mi pomogne kako da dijagnosticiram sta je nek govori.Reno Megane,1.6e,190000km presao,servis redovno radjen,kod mene je od 140000km.Naime jos pre par dana mi se desilo da u toku voznje,nebitno da li vruc ili hladan,samo trzne i na par sekundi pocne da kao radi na 3 cilindra i gusi se-nema snage.Svecice sam proveravao kad mi se to desilo i vizuelno su sve 4 izgledale jednake.Kad ugasim i ponovo upalim nestane.Prvo se desavalo kad vozim na plin a na benzin nije,pa sam bio u zabuni totalnoj da nije do plina dok se danas nije desilo i na benzin i tako ostalo tj.nista nije pomagalo kad ugasim pa ponovo upalim.Bio sam jedno 30 km od kuce pa sam se tako dovezao do kuce,slabo je vukao pa nisam isao vise od 60-70km/h.Auto radi kao traktor a kad sam dosao kuci iz motora se pusi solidno,cini mi se po mirisu da je dim od ulja.Da li sam nesto za.ebao vozeci tih 30 km ili ne?I ako neko ima ideju kako da proverim sta je cisto da se ne nerviram do ponedeljka?Btw skoro sam menjao benzinsku pumpu,ne znam da li to ima neke veze.
    Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    Skini sve?ice, premeri pritiske u cilindrima...

    Pozdrav !
    BP
    **********

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      #3
      premeri pritiske u cilindrima...
      Zasto?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Originally posted by Dr Boca
        Skini sve?ice, premeri pritiske u cilindrima...

        Pozdrav !
        BP
        **********
        Kad ugasim i ponovo upalim nestane
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • MeganeSport
          CBC Član
          • 31.10.2006
          • 79
          • Beograd

          #5
          Da ali sad nista ne pomaze ni kad ugasim stalno radi kao traktor
          Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

          Comment


          • #6
            1.proveri kablove/mada ako su sve svecice ok/
            2.proveri da li dolaze cudni zvuci=lupanje u predelu bregaste
            3.proveri da li preterano trozi ulje

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Zasto?

              Comment

              • MeganeSport
                CBC Član
                • 31.10.2006
                • 79
                • Beograd

                #8
                Jutros sam ga upalio i verovali ili ne-radi normalno! Ulje ne trosi ni kap od zamene do zamene,svecice su vizuelno OK,ali kako da proverim kablove?Ono sa gledanjem u mraku?Ili nesto drugo?
                Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Bobina Miljenko...
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by MeganeSport
                    kako da proverim kablove?Ono sa gledanjem u mraku?Ili nesto drugo?
                    unimerom izmeri otpor svakog kabla cisto da se utvrdi integritet provodnika...Ono sto ne mozes izmeriti je dielektricna cvrstina izolacije kabla i zato sluzi gledanje u mraku da se ustanovi eventualni proboj izolacije i varnicenje.Losa vest je da kada se proboj desi jedanput osobine izolatora od cvrstog materijala se trajno menjaju na tom mestu ili se cak gube dielektricna svojstva
                    190000km presao,servis redovno radjen,kod mene je od 140000km
                    Da li je moguce da su na njemu jos fabricki kablovi za svecice?

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #11
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      premeri pritiske u cilindrima...
                      Zasto?
                      Izlaganje ?oveka koji ima problem sa autom, navelo me na zaklju?ak da ovako treba...mislim da je jasno, zato ne?u opširnije objašnjavati...

                      Pozdrav!
                      BP
                      *********

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Trebalo bi da nema kablove jel? ako mislimo na isti motor.
                        A bobine redovno zakazuju!
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • MeganeSport
                          CBC Član
                          • 31.10.2006
                          • 79
                          • Beograd

                          #13
                          Da li je moguce da su na njemu jos fabricki kablovi za svecice?
                          Moguce,pise na njima nesto kao Renault itd.A ako je bobina,kako da znam koja kad sad radi apsolutno normalno?
                          Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            tako što zameniš sve bobine.
                            preventivno.
                            izgleda da je mana tih malih bobina osetljivost na povišenu temperaturu okoline, nije to jedini auto/ slu?aj gde ?ujem da bobina ili više njih bezrazložno crkavaju same od sebe na tako malo km.

                            ili zameni jednu bobinu nasumice, vozi i ?ekaj da se ponovo javi problem.
                            onda (imaš u gepeku izvadjenu) opet zameni slede?om i imaš do 4 puta takvu situaciju. ako imaš sre?e ubodeš iz 1 ili 2og pokušaja.

                            VN kablove ako ih imaš, premeri ommetrom ali tako da ih stalno savijaš rukom dok ih meriš. svaka nagla promena omskog otpora pri savijanju ukazuje da je kabl završio karijeru.
                            iz podataka o servisiranju auta, nadji koliko iznosi otpor ispravnog kabla (recimo okvirno 4,5koma na 1 dužni metar).

                            vek trajanja kablova je oko 15tak godina ili 300,000km u proseku pa ako su fabri?ki možda im je došlo vreme i za zamenu.
                            (naravno da na Renault autu piše na kablovima Renault, to važi i za rezervni kabl kada ga kupiš u radnji, dakle gledaj na datum proizvodnje otisnut na samom kablu koa indikaciju starosti)

                            ali sve to, i kablove i bobine, se vidi na sve?ici posle vožnje gde je bilo trokiranja.

                            iz ?itanja sve?ice otvara se knjiga saznanja, sve je na njima (po izgledu) nacrtano po pitanju osobina sagorevanja a time i lokacije problema.

                            time ?eš ujedno znati i koji cilindar, koja bobina- kabl ima problem.

                            sve?ice možeš da skineš pri vru?em motoru ali ih vra?aš u glavu samo pri hladnom motoru
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • MeganeSport
                              CBC Član
                              • 31.10.2006
                              • 79
                              • Beograd

                              #15
                              Hvala,znaci prvo da proverim svecice,sto sam vec i uradio-sve isto izgledaju tj.nema nekih na oko vidljivih vel;ikih razlika,drugo da izmerim otpor na kablovima-imam unimer izmericu i ako su OK trece je da kupim jednu bobinu i uradim sto si preporucio.Jos jednom hvala.poz
                              P.S.da li mozda treba da iskopcam akumulator kad budem menjao bobinu?Sta znam zbog kompa ili sl?
                              Onaj ko poznaje neprijatelja svoga i poznaje samoga sebe, neće biti ugrožen ni u stotinu bitaka.

                              Comment

                              Working...
                              X