Kad je auto hladan, pali iz prve, kad se zagreje nema sanse. Provalio sam da je do struje, ne baca varnicu sa bobine na razvodnik. E sad pitanje je zasto, sta bi moglo da bude kvar ? I zasto samo kad je vruc, kad je hladan uvek pali bez problema.
Nece da pali kad je vruc -problem sa varnicom
Collapse
X
-
A jel fi?o, ili je punto ?"Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
-
-
Sad vise nece da pali nikako !!!
Auto je bio kod majstora, utvrdjeno je da je komutator ispravan, a neispravan razvodnik paljenja, tj "halo" davac u njemu. Razvodnik paljenja za moj auto NIGDE nisam uspeo da nadjem, pa mi sad izgleda samo ostaje varijanta budzenja.
Mozda neko zna od kog auta bi mogao da pasuje razvodnik ? Problem je sto se majstori mrste kad im pomenem da prepakuju kompletno paljenje od nekog drugog auta. Razumem ih ja, ima tu gomila posla koji ne mogu adekvatno da naplate, ali meni problem i dalje stoji. Ne mogu sad da bacim auto zbog sugavog razvodnika.
Ima li neko neki pametan predlog, iskustvo, sugestiju, bilo sta
Comment
-
-
Mozda neko zna od kog auta bi mogao da pasuje razvodnik
ili, samo popravi izvode sa špulne, deo od špulne do konektora na boku razvodnika.
sam sistem je ina?e takav da nema šta da se pokvari, ta?nije nema šta da se pokvari unutra razvodnika osim da se razlabavi veza konektora sa špulnom ili da ima mehani?ki zazor u osovini razvodnika (mehani?ki pohaban).
razvodnik od Juga se može rasklopiti, uzmeš samo špulnu sa konektorom, i sa pop nitnom pri?vrstiš konektor za ku?ište.
ja sam tako radio za Fiat 124, koji nije imao fabri?ki elektronsko paljenje, naknadnu ugradnju.
ipak, proveri još jednom- uzmi mere iz svog razvodnika nose?e pokretne plo?e i dimenzije špulne.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Pa sada bar mogu da se kupe Hall-ovi senzori, samo vidi da li je sa tri ili cetiri pina. Predpostavljam sa 3, zbog godista.
Potpuno su kompatibilni, samo je pitanje zamene, da li treba malo da kopas okolinu, da ga posicioniras, zalemis, i to je to. Nema potrebe da menjas razvodnik, ako nema lufta.
Posto ladan pali, mogu da predpostavim da je hladan lem u pitanju, kada se zagreje izgubi kontakt, mada bi i u radu trebao da zeza.
Precesljaj ti to ponovo, proveri tip bobine, otpornik i kablove.
Poz.
Comment
-
-
Skinuo sam razvodnik, rasturio sve, osovina nema zazora. Sto se tice spulne, odnosno halo davaca (pretpostavljam da je to jedno isto) ispitao sam ga i nije crkao
Na mestima gde su strelice ima provodnosti.
Ovaj izvod sa slike ide na masu na razvodniku. Cemu on sluzi posto nema spoj ni sa jednim delom kabla
Razvodnik izbliza:
Bobina i komutator.
Kao sto se vidi sa slike spulna je ulivena u gumu, kontakt ima (tj pokazuje odredjeni otpor) znaci trebalo bi da je to ok ? Onda ispada da je auto dzaba stajao kod majstora mesec dana i da nije do razvodnika uopste.
Ako se ispostavi da je halo davac, odnosno razvodnik ispravan ostaje jos samo bobina. Postoji li neki fazon da se ispita bobina ili je fazon kupi novu pa probaj
Comment
-
-
Originally posted by acapn
Ovaj izvod sa slike ide na masu na razvodniku. Cemu on sluzi posto nema spoj ni sa jednim delom kabla
Comment
-
-
ako Halov dava? nije u prekidu ( nije kao na Jugu da pomenem) omski prakti?no treba pretpsotaviti da radi ok.
eventualno radi kontrole dok se okre?e razvodnik (pri anlasovanju) pogledati na osciloskopu mada mislim da to nije potrebno za sada.
pretpostavka je da je kabl u celoj dužini besprekoran, bez prekida.
bobinu lako proveriš, na kraj VN kabla koji ide u razvodnu kapu postaviš sve?icu uz to da ku?ište sve?ice leži dobro na masi (ja obi?no obavijem par?e licnaste žice oko navoja sve?ice pa na masu drugi kraj pod šraf).
skineš sa bobine sa minus pola, sa kontakta 1, sa slike braon žicu.
umesto nje uzmeš par?e žice i povremeno sa njom dodiruješ masu, ono peckaš.
svaki put kada se izgubi kontakt žice sa masom, kada je odigneš, moda da sko?i jasna varnica na sve?ici.
ako je sumnja na ja?inu tj energiju bobine, postaviš neku staru sve?icu kojoj pove?aš zazor na 2-3mm.
može ?ak i 5-6mm..
i tada mora da baca jaku i jasnu varnicu svaki put kada o?eše? žicom sa minus pola bobine po masi.
podrazumevam da prethodno daš kontakt klju?em napajanje bobini.
ako bobina prodje test na hladno to još ne zna?i da radi kako treba i na vru?e.
ipak, ako bobina jeste ok ostaje poja?ava?, tj komutator kao potencijalno mesto.
(on crkava ako nema dobar termi?ki spoj zadnjeg dela sa hladnjakom, tj šasijom- limom na koju se montira. tu ho?e korozija da napravi problem.
za proveru to mesto.
i naravno sami kablovi i konektori koji ina?e spajaju sve u sistem.
pošto su sa Hall dava?a jako malecni signali zato je kabl oklopljen zaštitom protvi smetnji, to je taj njegov širm koji ide na masu. (tako i treba kao što je ve? rekao @doktor).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
To nije Hallov davac, "obicna" magnetna "glava", nalik kasetofonskoj..
Kad je vec sve skinuto, zagrej senzor na nekih 100 ink stepeni, i proveri omski kablove, treba da pokaze nekoliko stotina oma (300 je solidno), i narocito da li ima nekog spoja ili otpornosti izmedju kablova senzora i kucista senzora.
Slican "fazon" je i za bobinu, samo nju nemoj da grejes bas do 100C, 80-90C je dovoljno.
Poz.
Comment
-
-
Ljudi hvala vam do neba !!!! Posebno sw.brick-uBricka za predsednika !!
Uz vasu pomoc dijagnostikovao sam kvar, u pitanju je bila bobina. Ne, nisam ga jos upalio, ne znam da nastelujem paljenje, objasnjavali su mi nesto, ali nece. Sve sto sam uspeo da dobijem je pucanje iz auspuha ili anlaser okrene jedan krug, pa masina naglo zakoci
Koliko sam odusevljen sto auto baca varnicu toliko sam sad besan na majstora sto sam nije mogao da otkrije kvar i sto mi je drzao auto skoro mesec dana kod njega. A ne verujem da nije znao, nego nije hteo da se posveti, ovde vazi za odlicnog majstora.
Hvala jos jednom, najbolji ste
Comment
-
-
Koliko sam shvatio za godnicu, ti "odlicni majstori" su male mace za ekipu sa Canona.
Bez trunke lazne skromnosti..
Poskidaj svecice, rucno navuci zareze na radilici blizu zareza na bloku, i postavi senzor da "baca" varnicu na prvom cilindru. Stelovanje mozes, po preporuci da pomeris (7-10 stepeni) "unapred", i fino stelovanje senzora u razvodniku.
Pazi da dobro uzupcis razvodnik, otprilike "kako je bio".
Mozda je bolje da to "majstor" uradi, to mu je ocas posa.
Poz.
Comment
-
Comment