Pezo 205 1.9 CTI / 75kW 1993 godiste. Motor DFZ sa Bosch LU2 Jetronic.
Desava se da nece da upali. Vergla dobro, ali nema iskru. Na gurku upali na 3 cm. Ovo sa nepaljenjem se ne desava stalno, vise je stvar raspolozenja. Desava se da po 20 dana redovno pali a onda u tri dana nece tri puta. Kada upali (bilo na kljuc ili gurku) radi sasvim OK, dobro ide i ne trosi narocito. Ne mogu da napravim nikakav zakljucak tipa : vruc - hladan, posle duzeg stajanja i slicno. Premerio sam sve napone na ECU u trenutku kada nece da pali i sve je OK - ima sve sto mu treba po Autodati. Pomoc dijagnostike je iskljucena: nema tog ECU-a (iako na samom ecu ima jedan pin koji je oznacen kao datalink), konektor za dijagnostiku nije zelene boje (ima neki beli preko koga ne moze da se uspostavi komunikacija) - probao sam i sa Visom i sa KTS 520 ista stvar.
Posebno me zbunjuje to sto kada nece da upali na kljuc na gurku upali odmah bez ikakvih problema. Da dodam jos, najjeftiniji trik sa kontaktima (bobina, komutator, rele pumpe, senzori) sam vec ispucao bez rezultata. Takodje sam probao i da cimam instalaciju ali nema rezultata. Anlaser sam remontovao (biksne, cetkice, automat) stavio sam nove svecice, kablove i kapu sa rukom medjutim nema rezultata. Sve mase na karoseriji i motoru su ociscene, i osim za nijansu boljih farova, nema rezultata. Ocito je da sam nesto prevideo ili propustio pa molim za pomoc.
Desava se da nece da upali. Vergla dobro, ali nema iskru. Na gurku upali na 3 cm. Ovo sa nepaljenjem se ne desava stalno, vise je stvar raspolozenja. Desava se da po 20 dana redovno pali a onda u tri dana nece tri puta. Kada upali (bilo na kljuc ili gurku) radi sasvim OK, dobro ide i ne trosi narocito. Ne mogu da napravim nikakav zakljucak tipa : vruc - hladan, posle duzeg stajanja i slicno. Premerio sam sve napone na ECU u trenutku kada nece da pali i sve je OK - ima sve sto mu treba po Autodati. Pomoc dijagnostike je iskljucena: nema tog ECU-a (iako na samom ecu ima jedan pin koji je oznacen kao datalink), konektor za dijagnostiku nije zelene boje (ima neki beli preko koga ne moze da se uspostavi komunikacija) - probao sam i sa Visom i sa KTS 520 ista stvar.
Posebno me zbunjuje to sto kada nece da upali na kljuc na gurku upali odmah bez ikakvih problema. Da dodam jos, najjeftiniji trik sa kontaktima (bobina, komutator, rele pumpe, senzori) sam vec ispucao bez rezultata. Takodje sam probao i da cimam instalaciju ali nema rezultata. Anlaser sam remontovao (biksne, cetkice, automat) stavio sam nove svecice, kablove i kapu sa rukom medjutim nema rezultata. Sve mase na karoseriji i motoru su ociscene, i osim za nijansu boljih farova, nema rezultata. Ocito je da sam nesto prevideo ili propustio pa molim za pomoc.
Comment