Peugeot 205 - nece pa nece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lule
    CBC Član
    • 28.12.2006
    • 11
    • Beograd

    Peugeot 205 - nece pa nece

    Pezo 205 1.9 CTI / 75kW 1993 godiste. Motor DFZ sa Bosch LU2 Jetronic.
    Desava se da nece da upali. Vergla dobro, ali nema iskru. Na gurku upali na 3 cm. Ovo sa nepaljenjem se ne desava stalno, vise je stvar raspolozenja. Desava se da po 20 dana redovno pali a onda u tri dana nece tri puta. Kada upali (bilo na kljuc ili gurku) radi sasvim OK, dobro ide i ne trosi narocito. Ne mogu da napravim nikakav zakljucak tipa : vruc - hladan, posle duzeg stajanja i slicno. Premerio sam sve napone na ECU u trenutku kada nece da pali i sve je OK - ima sve sto mu treba po Autodati. Pomoc dijagnostike je iskljucena: nema tog ECU-a (iako na samom ecu ima jedan pin koji je oznacen kao datalink), konektor za dijagnostiku nije zelene boje (ima neki beli preko koga ne moze da se uspostavi komunikacija) - probao sam i sa Visom i sa KTS 520 ista stvar.
    Posebno me zbunjuje to sto kada nece da upali na kljuc na gurku upali odmah bez ikakvih problema. Da dodam jos, najjeftiniji trik sa kontaktima (bobina, komutator, rele pumpe, senzori) sam vec ispucao bez rezultata. Takodje sam probao i da cimam instalaciju ali nema rezultata. Anlaser sam remontovao (biksne, cetkice, automat) stavio sam nove svecice, kablove i kapu sa rukom medjutim nema rezultata. Sve mase na karoseriji i motoru su ociscene, i osim za nijansu boljih farova, nema rezultata. Ocito je da sam nesto prevideo ili propustio pa molim za pomoc.
    Jeepster
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Testiraj bateriju.

    Comment

    • comi 1342
      Moderator
      • 28.09.2005
      • 1126
      • NS
      • Giulietta ,PUG 106,

      #3
      Sam' da proverim, kakav je rezultat kad pališ direktno na kontaktima
      anlasera, tj. jesi li menjao kontakt bravu ?
      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #4
        probaj sa drugim akumulatorom
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • lule
          CBC Član
          • 28.12.2006
          • 11
          • Beograd

          #5
          Akumulator je nov a posto sam ga par puta ispraznio probao sam i sa drugim - ista stvar. Kada vergla napon padne do recimo 10.8 V. Kontakt bravu nisam menjao. Kod ovog modela je kontakt brava resena tako da kablovi koji idu iz nje se direkno nabadaju na tablu sa osiguracima. Kada dam kontakt svuda gde treba da ima + 12V - ima. Isto tako kad potpuno iskljucim (otkacim) kontakt bravu i prespojim kontakte desava se da nece da upali.
          Mogu li ovo da budu simptomi bobine ili verovatnije komutatora obzirom da je poluprovodnicki sklop?
          Jeepster

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Kada dam kontakt svuda gde treba da ima + 12V - ima.
            Gdje je to svugdje gdje treba i sto se desava s naponom na bobini za vrijeme startanja i pada napona na bateriji? Dali se bobina napaja sa bravice ili releja?
            Marginalna bobina na izdisaju ???????

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              koji je sistem paljenja, isto neki Boschov ?
              da li ima predotpornik u seriji sa napajanjem bobine. kontakt, nagoreo otpornik ?

              ako pali na 3cm gurke, zna?i kada dobije napajanje iz alternatora a ne?e da upali pri stajanju sa napajanjem iz baterije, možda negde ima prekid ( i to povremeni što je najgore za prona?i) od + aku do bobine.

              kontakt brava je visoko na listi ali re?eno je da i kada se premosti nema poboljšanja.

              da li se ikada ugasi sam od sebe u vožnji.

              ja bih uradio slede?e, privremeno kada je stanje da ne?e da upali uzeo komad žice i direktno povezao napajanje bobine (kontakt sa oznakom 15) sa akubaterijom preko jednog (za svaki slu?aj) osigura?a.
              onako posred motornog prostora, test radi eliminacije prekida u kablovima kao mogu?eg uzroka.

              za gašenje motora digne se hauba i odspoji ta dopunska žica. (uz naravno prekid i na kontakt bravi regularno).
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • lule
                CBC Član
                • 28.12.2006
                • 11
                • Beograd

                #8
                Zahvaljujem svima na vremenu i savetima - izgleda da je problem bio do komutatora. Komutator je isti kao na Jugu (6 kontakata u redu) pa sam jutros kupio nov, montirao ga i ceo dan kao ludak silazim svakih sat vremena do kola da probam da li pali. Interesantno je i to da sa novim komutatorom broj obrtaja na leru vise ne osciluje - ranije je bio izmedju 800-900 sada se zakovao na oko 850 i ne mrda.
                Jeepster

                Comment

                Working...
                X