pa pa EGR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    pa pa EGR

    Ljudi, moja Niva ima... khm, khm... je imala EGR
    Ali ja sam ga sredio ovako:



    Cim nadjem malo vremena izbacicu sav visak delova. Mrzim kad mi se po engine bay-u motaju nepotrebne sitnice


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
  • srle1
    CBC Senator XXL
    • 08.02.2005
    • 320
    • Beograd

    #2
    Jel mu to dođe tuning

    Hm,al ček' malo, jel ne smeta mašinki?
    Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Tuning, nego sta!
      Ne smeta joj, naprotiv!

      Sta bi moglo pametno da se napravi od tog ventila?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment


      • #4
        To sto si slikao nije EGR

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Nego?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Kad malo bolje pogledam sliku, mogao bi biti EGR ventil na izduvnoj grani dole, a ventil sa kojeg je skinuto crevo koje je vishka da je termichki vaccum ventil koji dopusta EGR aktivitet posle toga kad motor desegne oko 60C stepeni i da je taj vaccum ventil uvrnut u glavu nad vodenim kanalom.

            Manje vishe eco klasika.

            Mada , slika moze i da prevari ali je ja tako tumachim.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Da, ventil je zavrnut na usisnu granu kroz koju u tom delu struji tecnost za hladjenje. To ispod ventila u sta ulazi crevo je kuciste membrane EGR-a. Kod lade je EGR na izduvnoj grani, a sa cevkom je povezan na usisnu. Crevo koje sam zapusio ide na karburator.

              Ok? ili da pravim novu fotku?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Netreba, jasno sam protumachio fotku. Sve OK
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Dobro si je protumacio, Boost. Jedino sto ventil ne otvara na 60 nego na 40-48*C . Barem tako kaze Ladin service manual

                  Evo sematskog prikaza za one koji ne znaju kako to funkcionise:




                  Vidi na Ladi su vakuum crevca povezana iznad leptira
                  Doduse to je na difuzoru gde je pritisak manji ali opet nije toliko mali... Mada, da su stavili ispod leptira, na leru bi radio samo na izduvne gasove . Ok, jasno...


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Ok, frajeru, lako je protumaciti Ladin sistem
                    Kazi mi kako ovo funkcionise. U pitanju je 1997 Lancia Dedra 1.8



                    Evo da napisem gde je sta povezano. Nesto se vidi sa slike, nesto ne. EGR je na kraju plenuma, to je jasno. Sa donje strane metalna cevka ide na prednji kraj motora (desno na slici) na izduvnu granu. Levo i malo gore se nalazi jos neko sranjce, koje lici na neko kuciste membrane. Sa njega ide jedno crevo na gornji deo EGR-a i time ga otvara/zatvara. Ok, ali ostatak? Cemu sluzi donje crevo koje sa te druge "membrane" ide na donji kraj EGR-a i skuplja izduvne gasove? I zasto do "membrane" dolaze dva creva sa u****? Jedno je povezano direktno na throttle, a drugo preko termo ventila.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #11
                      lako je tebi...a sta da radim ja?! kada skinem crevo sa EGR pojavi mi se greska na OBComputeru... (najgore je kada se noci vozi...mnogo smeta!!!)

                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        E pa ti izmedju EGR ventila i usisne stavi jednu metalnu plocicu ili parce gume. Ne znam kolika je tu temperatura i da li ce guma izdrzati...
                        Tako ce EGR ventil raditi kao i uvek, ali izduvni gasovi nece stici do u****.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment


                        • #13
                          Ok,izvinjavam se,ucinilo mi se na slici da je u pitanju onaj stari ladin sistem sa mikroprekidacem na karburatoru za odrzavanje lera nizbrdo dok je pustena pedala gasa.Pozdrav.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Uros >> Da li je ta Dedra TuRbo model?

                            Prostudiraj SAAB reshenje od 1981> 1988

                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Upravljanje EGRa iz 2 pozicije, sa vaccumom u usisu i sa overloada , dakle ima takozvani signal pretvarach, vakumski koji chini da EGR radi SAMO oko apsolutnog rpitiska od 1Bara u plenumu, dakle atmosferski pritisak +/- 0,1 bar oko njega... kapiras

                              Dedra ima takodje "signal pretvarach"
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X