pa pa EGR
Collapse
X
-
Kad malo bolje pogledam sliku, mogao bi biti EGR ventil na izduvnoj grani dole, a ventil sa kojeg je skinuto crevo koje je vishka da je termichki vaccum ventil koji dopusta EGR aktivitet posle toga kad motor desegne oko 60C stepeni i da je taj vaccum ventil uvrnut u glavu nad vodenim kanalom.
Manje vishe eco klasika.
Mada , slika moze i da prevari ali je ja tako tumachim.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Da, ventil je zavrnut na usisnu granu kroz koju u tom delu struji tecnost za hladjenje. To ispod ventila u sta ulazi crevo je kuciste membrane EGR-a. Kod lade je EGR na izduvnoj grani, a sa cevkom je povezan na usisnu. Crevo koje sam zapusio ide na karburator.
Ok? ili da pravim novu fotku?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Dobro si je protumacio, Boost. Jedino sto ventil ne otvara na 60 nego na 40-48*C. Barem tako kaze Ladin service manual
Evo sematskog prikaza za one koji ne znaju kako to funkcionise:
Vidi na Ladi su vakuum crevca povezana iznad leptira
Doduse to je na difuzoru gde je pritisak manji ali opet nije toliko mali... Mada, da su stavili ispod leptira, na leru bi radio samo na izduvne gasove. Ok, jasno...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Ok, frajeru, lako je protumaciti Ladin sistem
Kazi mi kako ovo funkcionise. U pitanju je 1997 Lancia Dedra 1.8
Evo da napisem gde je sta povezano. Nesto se vidi sa slike, nesto ne. EGR je na kraju plenuma, to je jasno. Sa donje strane metalna cevka ide na prednji kraj motora (desno na slici) na izduvnu granu. Levo i malo gore se nalazi jos neko sranjce, koje lici na neko kuciste membrane. Sa njega ide jedno crevo na gornji deo EGR-a i time ga otvara/zatvara. Ok, ali ostatak? Cemu sluzi donje crevo koje sa te druge "membrane" ide na donji kraj EGR-a i skuplja izduvne gasove? I zasto do "membrane" dolaze dva creva sa u****? Jedno je povezano direktno na throttle, a drugo preko termo ventila.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
E pa ti izmedju EGR ventila i usisne stavi jednu metalnu plocicu ili parce gume. Ne znam kolika je tu temperatura i da li ce guma izdrzati...
Tako ce EGR ventil raditi kao i uvek, ali izduvni gasovi nece stici do u****.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Upravljanje EGRa iz 2 pozicije, sa vaccumom u usisu i sa overloada , dakle ima takozvani signal pretvarach, vakumski koji chini da EGR radi SAMO oko apsolutnog rpitiska od 1Bara u plenumu, dakle atmosferski pritisak +/- 0,1 bar oko njega... kapiras
Dedra ima takodje "signal pretvarach"Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment