Ponovio mi se problem od prosle godine sa gasenjem automobila i nemogucnosti da se upali ponovo.
Prosle godine je bio kod majstora par dana, i ustanovili su da mu ne valja ECU pa je dat na reparaciju za 70e. Radio je super neko vreme dok se problem nije malo drugacije manifestovao, tj nagli gubitak struje u toku voznje sto se na kraju ispostavilo da su bile cetkice alternatora.
Pre 2 dana u najbolje moguce vreme (10h ujutru na gazeli) auto se samo ugasi i naravno nece da upali. Posle 2 minuta upali i radi najnormalnije.
Sledeci dan mu uradim trep-kod dijagnostiku, i pokaze mi gresku 44, tj lambda sondu. Naredno vece mi se ugasio i primetio sam da na komandnoj tabli uopste ne gori zuta lampica za bord, sto je makar malo lociralo problem.
Pomislio sam da je greska do ECU-a, otvorio ga i pronasao da je
Bosch Motronic 1.5 0 261 200 131 (ako nekome znaci).
Uzeo sam identican polovni (40e), prvo nije hteo da ga prepozna pa posle skidanja klemne je proradio. Radio je citavih 5 minuta dok nisam krenuo odatle, pa se onda ugasio i opet nije hteo da radi.
Senzor broja obrtaja radilice promenjen, alternator remontovan, anlaser remontovan, akumulator pod garancijom, od elektricara niko pojma nema o cemu se radi. Ako neko ima predstavu sta bi moglo da bude neka slobodno napise, svaki savet je dobrodosao. Hvala gosn. Zux-u na dosadasnjoj pomoci.
Prosle godine je bio kod majstora par dana, i ustanovili su da mu ne valja ECU pa je dat na reparaciju za 70e. Radio je super neko vreme dok se problem nije malo drugacije manifestovao, tj nagli gubitak struje u toku voznje sto se na kraju ispostavilo da su bile cetkice alternatora.
Pre 2 dana u najbolje moguce vreme (10h ujutru na gazeli) auto se samo ugasi i naravno nece da upali. Posle 2 minuta upali i radi najnormalnije.
Sledeci dan mu uradim trep-kod dijagnostiku, i pokaze mi gresku 44, tj lambda sondu. Naredno vece mi se ugasio i primetio sam da na komandnoj tabli uopste ne gori zuta lampica za bord, sto je makar malo lociralo problem.
Pomislio sam da je greska do ECU-a, otvorio ga i pronasao da je
Bosch Motronic 1.5 0 261 200 131 (ako nekome znaci).
Uzeo sam identican polovni (40e), prvo nije hteo da ga prepozna pa posle skidanja klemne je proradio. Radio je citavih 5 minuta dok nisam krenuo odatle, pa se onda ugasio i opet nije hteo da radi.
Senzor broja obrtaja radilice promenjen, alternator remontovan, anlaser remontovan, akumulator pod garancijom, od elektricara niko pojma nema o cemu se radi. Ako neko ima predstavu sta bi moglo da bude neka slobodno napise, svaki savet je dobrodosao. Hvala gosn. Zux-u na dosadasnjoj pomoci.
Comment