U svoju ford sieru sam ubacio motor od siere 2.0 ohc sa direktinm ubrizgavanjem a ja sam stvaio karburator umesto ajnsprica pa me zanima koliko snage gubi sa karburatorom i kako da je malo pojacam. 2.0i je prvobitno imala 100ks.
a sto se tice snage u vecini slucaja karburator daje vise ali i uzima vise sto znaci vise trosi,ne previse ali ima ono sto injection nema,brz odziv na gas i na ubadanje gasa udarac u ledja
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Imam plin.
Neki majstori su mi rekli da gubi mnogo vise zbog rasprsivanja benzina i pritiska kod indzeksna sto karburatora nema. Ne znam nemem osecaj da ima 100ks
Ne znam sta da ti kazem imao sam Sierru sa dvogrlim karbom i plinom i mogu ti reci da je isla odlicno sa plinom... terao sam je 180 na plin a na benzin 190...
Ne znam mozda ti se cini zbog toga sto si mozda ranije vozio jaci auto... nem' pojma.
Mozda ti nije plin lepo podesen... mozda je zavrnut plin ili nem' pojma... mozda je neki filter zaprljan.
Ali sve u svemu taj auto ide odlicno sa tim motorom
Gubi snagu, sigurno, narocito ako imas onaj 28/30 DFTH karburator, sa vakuumskim drugim grlom. Inace, do gubitka snage dolazi prvenstveno zbog zagusivanja koje se stvaraju difuzori u karbu.
Vozio sam takvu Sierru, i bio sam jako razocaran kako ide. Vozio sam i verziju sa ubrizgavanjem, ona je nesto bolja - ali sve u svemu, ne treba ocekivati puno (kao sto neko rece, pitanje je individualnih kriterijuma).
Ukoliko mozes, stavi joj neki veci karburator, recimo 34 DAT, sa difuzorima 25/27 i bice bolje.
Nadam se da je plin propisno postavljen, tj. da nije ugusena na ovaj nacin (samo joj jos i to fali)...
remont glave,malo je obrusi,ispoliraj kanale,slicovanu remenicu bregaste,doteraj paljenje i ide preko 200,pre mesec dana sam radio 1.6 sa onim karbom sa jezikom,poradio kanale i uslafovao ventile,izbrusio klackalice da nemaju kanal i ispolirao,i drugu bregastu,ide kao zmaj na benzin,doduse komsija je vozi na bezin pa malo stedi ali ja sem je provozao on se smrzo,u zivotu je nije tako vozio,ne znam krajnju brzinu ali pre otvaranja nije htela preko 140
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Ako ti treba kako ti treba informacija sta treba da se odradina glavi i kako , imam vise raznih upustava i knjiga skinutih sa neta o kako povezati snagu tom motoru . Ja sam pre tri godine uradio jedan takav 1.6 gt , i isao je kao metak , bolje od 2.0 , i imao je bolesno dobar zvuk posle 3500 rpm , kada mu stisnes gas do daske i otvoris drugo grlo . Zvik je pomalo podecao na stare hondine motore ( mootrcikle ) .
Mozda imas neadekvatan izduv i usis tom motoru , pa ga to gusi . Postoji iS varijanta tog motora koja u ima 10 ks vise zavnaljujuci drugacijem dizajnu usisnuh kanala . To je ona verzija od 115 ks .
Sa standarvnim karbom DGAV 32 / 36 , odradjenom glavom i dobrim izduvom , mozes da ocekujes oko 120 ks . Max 20 % . Za sve ostalo ti je dalje potreban druga bregasta , pa veci ventili , pa nesto vece za napajanje motora , pa jos veci izduv .... Nikad kraja .
Taj motor ima komponente koje mogu da se vrte do max 7500 rpm , ali ti trebaju bolji stafovi na klipnjacama . Dignes li max snagu sa 5500 na 6500 rpm u startu ti je do oko 20 ks .
E sada nije to bas tako prosto i linearno ... U savakom slucaju na plin ce da ide losije nego na benzin , pogotovu ako ima zabusen karburator da se uvede plin
I nasteluj paljenje i izbaci platine ako ih imas
A da i ti dgav karboratori se mnogo razlikuju po tome kakve dizne imaju unutra . Ja sam eksperimentisao sa dva karburatora sa razlicitim oznakama na diznama i emuzionim cevcicama , i jedan je isao mnogooooooo bolje . Oba su bila ispravna , ociscena i sredjena . Da napomenem da je ovaj sto ide bolje iz taunusa '71 godiste , a ovaj drugi losiji iz siere ' 84 godiste .
Jel se tebi ne svidja kako ide na plin ili na benzin????
Jer ako ti se ne svidja kako ide na plin... ne zavisi ti tu nista od karburatora sve ti zavisi od plinskog uredjaja kako je ugradjen i kako je podesen.
Comment