Ford sierra injection-karburator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Veon
    CBC Početnik
    • 14.11.2007
    • 8
    • Bgd

    Ford sierra injection-karburator

    U svoju ford sieru sam ubacio motor od siere 2.0 ohc sa direktinm ubrizgavanjem a ja sam stvaio karburator umesto ajnsprica pa me zanima koliko snage gubi sa karburatorom i kako da je malo pojacam. 2.0i je prvobitno imala 100ks.
  • ljube-kugla
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 1531
    • batajnica

    #2
    aj prvo idi u sobu za predstavljanje cisto iz kulture



    a sto se tice snage u vecini slucaja karburator daje vise ali i uzima vise sto znaci vise trosi,ne previse ali ima ono sto injection nema,brz odziv na gas i na ubadanje gasa udarac u ledja
    ko na nas krene iz mesta je naje&o
    a sto nas je vise,jaci smo

    Comment

    • Veon
      CBC Početnik
      • 14.11.2007
      • 8
      • Bgd

      #3
      ford sierra

      jbg ja sam cuo drugacije, kazu da gubi snagu 100 posto al niko ne koliko

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        #4
        Pa ono,mozda 5 konja si izgubio... Sierra sa dvogrlim karbom ima 100ks a bez katalizatora 105ks...

        A sierra 2.0 OHC sa EFI ubrizgavanjem ima od 105 do 115 ks... u zavisnosti od varijante...

        I jos jedno me zanima... jel imash plin u Sierri??
        fordclubserbia.org

        Comment

        • Veon
          CBC Početnik
          • 14.11.2007
          • 8
          • Bgd

          #5
          Imam plin.
          Neki majstori su mi rekli da gubi mnogo vise zbog rasprsivanja benzina i pritiska kod indzeksna sto karburatora nema. Ne znam nemem osecaj da ima 100ks

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Sta je uopshte razlog shto si se odrekao modernijeg sistema napajanja gorivom u korist prastare tehnologije??
            Boost or bust...

            Comment

            • Veon
              CBC Početnik
              • 14.11.2007
              • 8
              • Bgd

              #7
              pa zato sto sam i pre tog motora imao motor sa karburatorom pa bi bilo mnogo teze stavljati nove instalacije, indzeksn pumpu i plin bi morao da menjam

              Comment

              • Markedjani
                CBC Senator XXL
                • 24.07.2007
                • 968
                • BG-Cerak
                • Ford Escort RS2000 M

                #8
                Ne znam sta da ti kazem imao sam Sierru sa dvogrlim karbom i plinom i mogu ti reci da je isla odlicno sa plinom... terao sam je 180 na plin a na benzin 190...

                Ne znam mozda ti se cini zbog toga sto si mozda ranije vozio jaci auto... nem' pojma.

                Mozda ti nije plin lepo podesen... mozda je zavrnut plin ili nem' pojma... mozda je neki filter zaprljan.

                Ali sve u svemu taj auto ide odlicno sa tim motorom
                fordclubserbia.org

                Comment

                • NickRP
                  CBC Senator
                  • 19.10.2005
                  • 263
                  • Serbia - Germany

                  #9
                  Gubi snagu, sigurno, narocito ako imas onaj 28/30 DFTH karburator, sa vakuumskim drugim grlom. Inace, do gubitka snage dolazi prvenstveno zbog zagusivanja koje se stvaraju difuzori u karbu.

                  Vozio sam takvu Sierru, i bio sam jako razocaran kako ide. Vozio sam i verziju sa ubrizgavanjem, ona je nesto bolja - ali sve u svemu, ne treba ocekivati puno (kao sto neko rece, pitanje je individualnih kriterijuma).

                  Ukoliko mozes, stavi joj neki veci karburator, recimo 34 DAT, sa difuzorima 25/27 i bice bolje.

                  Nadam se da je plin propisno postavljen, tj. da nije ugusena na ovaj nacin (samo joj jos i to fali)...

                  Comment

                  • Veon
                    CBC Početnik
                    • 14.11.2007
                    • 8
                    • Bgd

                    #10
                    na njoj je karburator 32/36 dgav, ne razumem se u karburatore ali sam procitao negde da je za 2000 kubika

                    Comment

                    • NickRP
                      CBC Senator
                      • 19.10.2005
                      • 263
                      • Serbia - Germany

                      #11
                      Jeste, to je pravi karb za nju... ako njega imas, onda ne znam sta da ti kazem - ide kako ide, to joj je...

                      Comment

                      • Veon
                        CBC Početnik
                        • 14.11.2007
                        • 8
                        • Bgd

                        #12
                        da li je moguce da gubi snagu zbog karburatora iako ne trza i ne buni se ide glatko samo nekako slabije

                        Comment

                        • ljube-kugla
                          CBC Senator XXL
                          • 04.05.2006
                          • 1531
                          • batajnica

                          #13
                          remont glave,malo je obrusi,ispoliraj kanale,slicovanu remenicu bregaste,doteraj paljenje i ide preko 200,pre mesec dana sam radio 1.6 sa onim karbom sa jezikom,poradio kanale i uslafovao ventile,izbrusio klackalice da nemaju kanal i ispolirao,i drugu bregastu,ide kao zmaj na benzin,doduse komsija je vozi na bezin pa malo stedi ali ja sem je provozao on se smrzo,u zivotu je nije tako vozio,ne znam krajnju brzinu ali pre otvaranja nije htela preko 140
                          ko na nas krene iz mesta je naje&o
                          a sto nas je vise,jaci smo

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            #14
                            Ako ti treba kako ti treba informacija sta treba da se odradina glavi i kako , imam vise raznih upustava i knjiga skinutih sa neta o kako povezati snagu tom motoru . Ja sam pre tri godine uradio jedan takav 1.6 gt , i isao je kao metak , bolje od 2.0 , i imao je bolesno dobar zvuk posle 3500 rpm , kada mu stisnes gas do daske i otvoris drugo grlo . Zvik je pomalo podecao na stare hondine motore ( mootrcikle ) .
                            Mozda imas neadekvatan izduv i usis tom motoru , pa ga to gusi . Postoji iS varijanta tog motora koja u ima 10 ks vise zavnaljujuci drugacijem dizajnu usisnuh kanala . To je ona verzija od 115 ks .
                            Sa standarvnim karbom DGAV 32 / 36 , odradjenom glavom i dobrim izduvom , mozes da ocekujes oko 120 ks . Max 20 % . Za sve ostalo ti je dalje potreban druga bregasta , pa veci ventili , pa nesto vece za napajanje motora , pa jos veci izduv .... Nikad kraja .
                            Taj motor ima komponente koje mogu da se vrte do max 7500 rpm , ali ti trebaju bolji stafovi na klipnjacama . Dignes li max snagu sa 5500 na 6500 rpm u startu ti je do oko 20 ks .
                            E sada nije to bas tako prosto i linearno ... U savakom slucaju na plin ce da ide losije nego na benzin , pogotovu ako ima zabusen karburator da se uvede plin
                            I nasteluj paljenje i izbaci platine ako ih imas
                            A da i ti dgav karboratori se mnogo razlikuju po tome kakve dizne imaju unutra . Ja sam eksperimentisao sa dva karburatora sa razlicitim oznakama na diznama i emuzionim cevcicama , i jedan je isao mnogooooooo bolje . Oba su bila ispravna , ociscena i sredjena . Da napomenem da je ovaj sto ide bolje iz taunusa '71 godiste , a ovaj drugi losiji iz siere ' 84 godiste .
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • Markedjani
                              CBC Senator XXL
                              • 24.07.2007
                              • 968
                              • BG-Cerak
                              • Ford Escort RS2000 M

                              #15
                              Ajd sad jedno pitanje ???

                              Jel se tebi ne svidja kako ide na plin ili na benzin????

                              Jer ako ti se ne svidja kako ide na plin... ne zavisi ti tu nista od karburatora sve ti zavisi od plinskog uredjaja kako je ugradjen i kako je podesen.
                              fordclubserbia.org

                              Comment

                              Working...
                              X