Astra G problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NikBG
    CBC Član
    • 13.03.2005
    • 23
    • Beograd

    Astra G problem

    Astra G 1.6 16V, '99. godiste, presla 82.000km. Pre dve nedelje su poceli simptomi koji izgledaju otprilike ovako:

    Kad se vozim, pa stanem npr. na semafor, u trenutku kad se zaustavim, auto pocne da se trese, kao da radi na tri cilindra, i to traje 10-ak sekundi i onda prestane. Sve to vreme broj obrtaja je konstantan, oko 800, uopste varira.
    Ako hocu da krenem u trenutku dok se trese, onda teze prima gas i na kratko ima zvuk kao da radi na tri cilindra. Tada mi se ucini i da nesto slabije vuce. Ovo se desavalo i kad je hladan i kad se ugreje cak mozda i vise kad se ugreje. Nikakva se lampica ne pali. Temperatura motora normalna.
    Bio sam u servisu i tomao su kompjuterskom dijagnostikom utvrdili da lambda sonda daje neke pogresne vrednosti (mada se lampica koja upozorava na problem elektronike motora nikad nije palila, ali oni kazu da ne mora da se upali) i rekli da treba da se zameni sonda i da se ociste brizgaljke.
    Ja, sta cu, pristanem, oni skinu brizgaljke, ociste ih ultra-zvucno, zamene labmda sondu, i kazu da se problem vise nece javljati.
    Vozim auto vec nekoliko dana i primetio sam da se problem smanjio ali nije potpuno nestao. Sada se desava nekada pri zaustavljanju kad skoro potpuno stanem da pocne da se trese i to traje kratko 1-2 sec i stane, i dalje sve normalno. Ovo posebno na uzbrdici (cesto idem sa Dorcola uz Francusku, i tu se cesce desava, jer je stalno kreno-stani). Nema nikakve razlike drzao kvacilo ili izbacio iz brzine pri zaustavljanju, isto je. I cini mi se da pocne da se desava tek kad se motor ugreje. Uzgred, nisam primetio neko poboljsanje u pogledu startnosti auta od ciscenja brizgaljki, mada je on i pre odlicno vukao, pa mi se cini da to mozda nije bilo ni potrebno...Napominjem da je potrosnja bila blizu 12 litara po ovom hladnom vremenu gradska voznja bez nekog forsiranja, sada je oko 10, mada je krenulo toplije vreme, mozda je zbog toga.
    Sta mislite, sta bi sada moglo biti, da bih im rekao kad ponovo odem ovih dana na sta da obrate paznju, jer imam neki utisak da majstori po servisima nisu bas neki strucnjaci (cast izuzecima). Nervira me pomisao da sam bez potrebe menjao lambda sondu koja nije bas jeftina Neki majstori sto sam ih zvao telefonom pominju EGR ventil, neki kablove, mada ovi sto su mi radili kazu da su kablovi i svecice u redu. Sta bi moglo biti?
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    Proveri MAF(AMM) tj. protokomer vazduha. Da li radi i kakve vrednosti daje. Idi kod majstora koji ima aparat za dijagnostiku da bi izvukao vrednosti protokomera.
    Boost or bust...

    Comment

    • SreckoBG
      CBC Član
      • 23.02.2005
      • 79
      • Novi Beograd

      #3
      I ja sam imao slicne simptome, samo sto se na leru nije tresao, nego ljuljao, na 800 obrtaja. Nisam otkrio uzrok, samo je nestalo. Sto se tice dizni: kada sam ih ocistio, nije isao bolje ali se smanjila potrosnja za 1 litar.
      Mislim da nije AMM, svetlela bi check engine lampica. Meni je prijavio gresku na AMM, iako je je nesto "zastalo" samo na sekund. U sustini, ima sto ventila i senzora i bice naporno otkriti koji zeza. Gde odrzavas auto?

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #4
        Prekontrolisi svecice...vidi da li su sve suve?
        Ja bi da sam na tvom mestu...pitao i za rdugo misljenje sto se tice kablova?!
        jesi razmisljao o zameni za neke alfamarket silikonske?
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Koliko dugo imas auto. Dal dobro znas dal tvom ljubimcu nesto fali, da li si siguran da u voznji ide kako treba lepo vuce i netrokira.
          Malo izgasi muziku i slusaj motor
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • NikBG
            CBC Član
            • 13.03.2005
            • 23
            • Beograd

            #6
            Originally posted by SreckoBG
            I ja sam imao slicne simptome, samo sto se na leru nije tresao, nego ljuljao, na 800 obrtaja. Nisam otkrio uzrok, samo je nestalo. Sto se tice dizni: kada sam ih ocistio, nije isao bolje ali se smanjila potrosnja za 1 litar.
            Mislim da nije AMM, svetlela bi check engine lampica. Meni je prijavio gresku na AMM, iako je je nesto "zastalo" samo na sekund. U sustini, ima sto ventila i senzora i bice naporno otkriti koji zeza. Gde odrzavas auto?
            Tacno, i moj se auto "ljulja", na 800 obrtaja. Traje par sekundi posto se zaustavim, npr na semaforu, i prestane. I cini mi se da se desava cesce ako prethodno dodam veci gas pa moram odmah posle toga naglo da kocim. (na primer da uhvatim zuto na semaforu, ali se ipak upali crveno). Nije se nikad palila lampica. Servisirao sam ga kod Beoauta, Komnenovica, i sada u ovom novom servisu u Ilije Garasanina. Nije mu nista falilo do sada, samo redovni servisi, zamene ulja, filtera, itd.
            Iskreno, nisam zadovoljan sa ovlascenim servisima. Jednom dolazim u Beoauto i kazem da zelim redovan servis, auto je presao toliko i toliko, oni pitaju "Sta treba da se radi?". Kao da ja treba da im kazem sta se radi na Astri na odredjenoj kilometrazi...
            Auto lepo vuce i ne trokira, zvuk mu je normalan, u poslednje vreme cesto ugasim muziku i slusam motor, nisam nista neobicno primetio. Sto se kablova tice, zar to ne bi pokazao na kompjuterskoj dijagnostici, kao i AMM ? I zar ne bi trokirao u voznji da su kablovi u pitanju? Neki majstori pominju EGR ventil...

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Evo ovako, uzmi malo pogledaj ovu temu, slican problem resen pa proveri da nije to.
              klikni ovde.
              http://idata4.network.biggnet.net/presh ... php?t=1037
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Koliko znam greske u radu AMM se nece pokazati na check engine lampici, bar je tako na B5 Passat-u.

                Mogao bi da proveris i senzor polozaja leptira gasa (throtle body) i da uradis takozvanu adaptaciju (ako se takva radi na Opelu). Moze da se desi da leptir ne zatvara do kraja, mada bi se to odrazilo i na obrtajima koji mogu da budu nemirni.
                Izgleda kao da ECU zbog necega ne moze da izracuna korektnu smesu.
                Pokusaj da dodjes do leptira gasa, otvoris ga rukom, i pogledas da li se skupila prljavstina. Ona se lepi za ostatke uljnih para(koje se "kace" za grlo od usisnike, tamo gde je leptir) koje se vracaju kroz usis na dosagorevanje u motor. Kada se nakupi previse prljavstine leptir ne moze da se zatvori do kraja nego vazduh prolazi pomalo.

                Takodje proveri sva vakumna creva, da nije neko napuklo.
                Boost or bust...

                Comment

                • NikBG
                  CBC Član
                  • 13.03.2005
                  • 23
                  • Beograd

                  #9
                  Obrtaji na leru nisu varirali ni pre "popravke", ni posle i auto se nikad nije ugasio, samo se tako ljulja. U servisu su cistili sprejom leptir gasa i usisnik, skidali i cistili step motor, ne secam se da su proveravali vakuum creva.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Pa nema veze nemora da se ugasi i sve zavisi od kolicine zaprljanosti leptira, ako te nemrzi proveri ma da i demo dalje
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • NikBG
                      CBC Član
                      • 13.03.2005
                      • 23
                      • Beograd

                      #11
                      Pa kazem, ja gledao kad su cistili leptir, bio je zaprljan ali ne previse, skidali i cistili step motor, tako da je to sada u redu, mislim da su proveravali i vakuum creva, jer su me pitali da li je neko menjano...

                      Comment

                      • NikBG
                        CBC Član
                        • 13.03.2005
                        • 23
                        • Beograd

                        #12
                        mada ne znam zasto su skidali i cistili step motor kad je ler gas sto se obrtaja tice bio u redu, ali oni kazu da je bio zaprljan...

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Ovako, ajde malo pojasni.
                          Sta tebi auto normalno radi na leru?, kad se trese ne variraju obrtaji ili sta?
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • NikBG
                            CBC Član
                            • 13.03.2005
                            • 23
                            • Beograd

                            #14
                            Tako je, ljulja se, trese se kao da je na tri cilindra, a obrtaji stoje na 800, ne luduju kao sto je to obicno slucaj vec stoje normalno na 800. To je jedini simptom i ne desava se stalno vec povremeno.

                            Comment

                            • NikBG
                              CBC Član
                              • 13.03.2005
                              • 23
                              • Beograd

                              #15
                              Desava se otprilike svaki treci put kad stanem na semafor...nije katastrofa, ali je strasno iritirajuce, a jos vise kad uzmem u obzir da sam zbog toga promenio lambda sondu i cistio brizgaljke, a problem nije potpuno nestao.

                              Comment

                              Working...
                              X