Evo uhvatio sam neke slike motora, vidi se i karb i ulje na njemu (da li je iberlauf kriv?). Inace neravnomerno radi na 800-1000 obrtaja, verovatno iz 500 razloga, na benzinu je malo mirniji na tim istim obrtajima. Kada je na 1500 i vise radi ravnomerno i ne trese, ail s obzirom da je gradska voznja u 99% slucajeva, zeleo bih da sredim taj nizi raspon (800-1500) da ne trucka toliko. Izvucicu iberlauf, kao sto je neko predlozio na nekoj od tema. Znam da treba da zatvorim na dovodu vazduha rupu ako se odlucim da ne pravim "oil catch can" nego samo izbacim crevo da zagadjuje okolo. Interesuje me da li u slucaju occ, to ulje koje se kondenzuje, sme da se vrati nazad u motor i kako utice to sve na plin?
LPG je Landirenzo (presao na njemu oko 5.000 km). Motor presao oko 238.000 km, lepo vuce na benzin, a na plin malo slabije
Foto:



P.S. posto nemam iskustva sa snimanjem nemojte da se smejete
Video 1: zveckanje potice od suvozacevog suncobrana ili kako se vec to cudo zove. (5mb)
Video 2: opet zveckanje, ali sada tisi i ravnomerniji rad motora (4mb)
Video 3: A ispod haube traktor......motor je zagrejan (70*C) (1mb)
Ako vam ove slike i video ista pomazu, super, ako ne onda bzvz.
Hvala u svakom slucaju.
LPG je Landirenzo (presao na njemu oko 5.000 km). Motor presao oko 238.000 km, lepo vuce na benzin, a na plin malo slabije

Foto:



P.S. posto nemam iskustva sa snimanjem nemojte da se smejete

Video 1: zveckanje potice od suvozacevog suncobrana ili kako se vec to cudo zove. (5mb)
Video 2: opet zveckanje, ali sada tisi i ravnomerniji rad motora (4mb)
Video 3: A ispod haube traktor......motor je zagrejan (70*C) (1mb)
Ako vam ove slike i video ista pomazu, super, ako ne onda bzvz.
Hvala u svakom slucaju.
Comment