Neravnomeran rad na niskom broju obrtaja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • demios
    CBC Član
    • 03.12.2007
    • 76
    • Beograd

    Neravnomeran rad na niskom broju obrtaja

    Evo uhvatio sam neke slike motora, vidi se i karb i ulje na njemu (da li je iberlauf kriv?). Inace neravnomerno radi na 800-1000 obrtaja, verovatno iz 500 razloga, na benzinu je malo mirniji na tim istim obrtajima. Kada je na 1500 i vise radi ravnomerno i ne trese, ail s obzirom da je gradska voznja u 99% slucajeva, zeleo bih da sredim taj nizi raspon (800-1500) da ne trucka toliko. Izvucicu iberlauf, kao sto je neko predlozio na nekoj od tema. Znam da treba da zatvorim na dovodu vazduha rupu ako se odlucim da ne pravim "oil catch can" nego samo izbacim crevo da zagadjuje okolo. Interesuje me da li u slucaju occ, to ulje koje se kondenzuje, sme da se vrati nazad u motor i kako utice to sve na plin?
    LPG je Landirenzo (presao na njemu oko 5.000 km). Motor presao oko 238.000 km, lepo vuce na benzin, a na plin malo slabije


    Foto:







    P.S. posto nemam iskustva sa snimanjem nemojte da se smejete

    Video 1: zveckanje potice od suvozacevog suncobrana ili kako se vec to cudo zove. (5mb)



    Video 2: opet zveckanje, ali sada tisi i ravnomerniji rad motora (4mb)



    Video 3: A ispod haube traktor......motor je zagrejan (70*C) (1mb)



    Ako vam ove slike i video ista pomazu, super, ako ne onda bzvz.
    Hvala u svakom slucaju.
    Peugeot 205GT '89.
  • Kenno
    CBC Senator XXL
    • 21.08.2006
    • 460
    • Zenica, BiH

    #2
    Provozaj ga na otovrenom malo(da ne kazem raspali).
    Meni je ljepse radio motor i ljepse vukao (ne mislim brze) poslije par tura po autoputu i otvorenoj cesti.

    Comment

    • demios
      CBC Član
      • 03.12.2007
      • 76
      • Beograd

      #3
      A da li mozda postoji aditiv za ciscenje motora koji imaju ugradjen plin? To bi bilo pravo resenje, onda bih eliminisao dosta uzroka.

      Hvala na savetu.
      Peugeot 205GT '89.

      Comment

      • tamburski
        CBC Senator
        • 27.09.2007
        • 210
        • PANCEVO

        #4
        A od cega da ga cistis?
        a koji je to auto bolji od moskvica

        Comment

        • demios
          CBC Član
          • 03.12.2007
          • 76
          • Beograd

          #5
          Pa od eventualnih naslaga ugljenika i necistoca koje se uvek javljaju posle odredjene kilometraze. Ipak je to stariji motor. Znam da za benzin postoje aditivi, ali ovde je problem sto nemam gde da stavim aditiv
          Peugeot 205GT '89.

          Comment

          • BARTONE
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2006
            • 398
            • Bor

            #6
            ne vidim dobro na slici,da li je u pitanju dvogrli karburator?
            za pocetak uradi nekoliko stvari
            -proveri i eventualno zameni svecice i kablove
            -proveri stroboskopom paljenje,za taj motor treba da je na 8 pre GMT
            obzirom da vozis na plin slobodno stavi predpaljenje na 10 ali ne vise!
            -to sto motor radi ko traktor nemoj da te brine.TU3 motori jesu malo bucniji i hoce da ispustaju taj zvuk dizela do nekih 2000/o,ipak proveri i eventualno nasteluj ventile 0.2 usisni,0.4 izduvni.Ako su ti ventili razdeseni posle stelovanja ce se buka smanjiti
            -dobra varnica i podesenost ventila su ti jedan od vaznijih uslova za miran rad motora na leru,normalno i za potrosnju
            -obavezno skini rebrasto crevo sa izduvne grane za topli vazduh-obelezeno br.1
            -skini i tanko crevo br.2(mozda je vec skinuto,ne vidi se na slici) koje stoji na T razvodniku za toplo-hladno i zatvori ga tako da motor uvek vuce hladan vazduh
            -proveri sve spojeve,vidi da motor ne uvlaci negde fals vazduh
            -ispusti ulje iz isparivaca i podesi ler srafom na isparivacu(moguce da ti je smesa na leru siromasna pa zato trucka,kod mene je identicna situacija-cim zavrnem smesu na leru od kasljuca)
            a pre svega toga probaj da crevo iberlaufa izbacis u atmosferu pa vidi dal ce mozda rad na leru da se stabilizuje(mozda ti motor malo vise duva)

            Comment

            • demios
              CBC Član
              • 03.12.2007
              • 76
              • Beograd

              #7
              E, to se zove odgovor! Hvala ti na savetu, probacu ovo sa crevima sutra, pa javljam kako i sta. Do tada, pozdrav i hvala!
              Peugeot 205GT '89.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                Pa od eventualnih naslaga ugljenika i necistoca
                nema naslga necistoca od plina, nema ni necistoca.

                mozda bi posle 1.000.000km potencijalno preventivno bilo potrebno ciscenje od dejstva plina/ naslaga ugljenika tj koksa/.

                imas jos 700.000km dok ne stignes do tog problema da resavas

                ozbiljno, nije problem u plinu posto kazes da motor na benzin ne radi ispravno, gledaj tu uzrok kvara da nadjes i to sredis.
                nakon toga, rad na plinu ce se sam popraviti.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Uradi SVE po redu sto ti je Bartone rekao.
                  Nemoj da te zacudi ako ne nadjes zazor uopste na nekom od izduvnih ventila. Desava se to.

                  Comment

                  • demios
                    CBC Član
                    • 03.12.2007
                    • 76
                    • Beograd

                    #10
                    Posle Nove Godine

                    Ok, nateracu caleta da mi za novu godinu otera auto kod mehanicara i proveri sve ventile. Kad smo vec kod toga, da li se pre isplati kupovati novi set ventila ili sa onom pastom politrati ove postojece, s obzirom da ne znam da li mu je ikada radjena generalka.

                    Hvala na lepim savetima. Pozdrav momci, i ako se ne cujemo Srecna nova godina!
                    Peugeot 205GT '89.

                    Comment

                    • BARTONE
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2006
                      • 398
                      • Bor

                      #11
                      ne kupuj nista unapred!
                      kada se motor otvori videce se sta je sve potrebno
                      dihtung glave obavezno i gumice na ventilima,ostalo po potrebi(eventualno koja vodjica ventila i neki ventil)
                      najbolje ti je slajfovati ventile i siceve masinskom obradom
                      ciscenje garezi sa cela klipa i komora u glavi se podrazumeva
                      pozdrav i hvala na cestitkama

                      Comment

                      • demios
                        CBC Član
                        • 03.12.2007
                        • 76
                        • Beograd

                        #12
                        Evo da dopnim stanje motora izvodom sa testa kompresije:



                        Mala napomena, ova dva kratka rezultata nisu dobro uradjeni pa ih ne uzimajte u obzir.
                        Peugeot 205GT '89.

                        Comment

                        • Trivo
                          CBC Senator
                          • 02.06.2005
                          • 202
                          • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                          #13
                          Izduvni ventili progorio ili ne zatvara(prijanja) najbolje?
                          Prilicno slicna situacija je bila na firminom autu i bio je progorio jedan izduvni ventil.Bolje da je i to nego da su karike.
                          VW 1200 1972god.
                          VW Golf 1.3 1988god.
                          FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                          Comment

                          • demios
                            CBC Član
                            • 03.12.2007
                            • 76
                            • Beograd

                            #14
                            Hvala na savetu, to je prvo sto cu proveriti.
                            Peugeot 205GT '89.

                            Comment

                            Working...
                            X