Alfa 145TS 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alfa145TS
    CBC Član
    • 01.08.2007
    • 31
    • Beograd - Brace Jerkovic

    #16
    Moguce

    Mozda si u pravu da nije trebalo da skidam instalaciju plina sa auta dok ne odlucim da ugradjujem uredjaj za koji mogu da uradim atest ali nije to bas tako lako bilo.
    Elem auto je trosio 17l plina i to bez ukljucene klime.
    Isparivac je bio sa neke Alfe 145 stranca, emulator je "visio" u prostoru za motor, a boca je bila pravi unikat. Neka matora od 60l proizvedena 1982 godine i pored svega toga se jos i punila kroz gepek, da ne pricamo da mi od gepeka nije ostalo maltene nista. .
    E sada da li bi ti vozio dete sa takvim plinom u autu???
    A mislim da nisi u pravu da cu da bacim pare na benzinsku instalaciju jer sigurno necu pre jeseni ugradjivati plin u auto osim ako ne dobijem na loto-u.
    Kako bilo ne planiram da kada ponovo ugradim plin vozim samo na plin.
    Problem sa zapreminom toro boce nemam jer ja uglavnom auto vozim po gradu tako da mi nije problem da svratim na pumpu , i onako skoro uvek sipam za po 1000 din, a toliko staje u bocu.
    A benzinski sistem ce sigurno i pored gasa sluziti necemu jer ipak treba povremeno procistiti malo dizne banznom a i malo pritisnuti pedalu cisto radi uzivanja.

    Comment

    • Syncmaster
      CBC Veteran
      • 02.02.2006
      • 153
      • Zrenjanin

      #17
      Loš ler gas kada se upali znači brizgalice prljave, posledica lošeg goriva, vožnje na plin...

      Verovatno lambda sonda jer kada se ona ugreje otprilike počinju simptomi..

      Proveri mada mislim da nije,ali proveri protokomer. ovo uzmi od nekog ko ima ispravan.

      Comment

      • Alfa145TS
        CBC Član
        • 01.08.2007
        • 31
        • Beograd - Brace Jerkovic

        #18
        Sto je najcrnje auto je vozne na plin max 7000 km .
        Ja 5000 km i ovaj pre mene 2000.
        E sada isti simptom je imao i pre ugradnje plina.
        Jos kada bi nasao nekog ko ima protokomer a oce da pozjami da probamo zajedno auto...

        Ne znam kada se ugreje l. sonda ali znam da kada ga ostavim na 15-20 min da se malo oporavi pa ide bolje ali opet se javi isti problem posle nekog vremena.
        Koliko mi se cini iz svih postova koje sam procitao do sada po forumima cini mi se da je ili do sonde ili do protokomera ili je i jedno i drugo. Definitivno ga nesto od ta dva zeza pa se zaglupi i pravi losu smesu.

        Reci mi da li se brizgalice ciste ili se menjaju?

        Comment

        • Saby
          CBC Senator XXL
          • 25.11.2004
          • 408
          • Horgos

          #19
          prvo probaj da raskacis l sondu pa vozaj se, pa raskaci zlotokomer pa probaj i tako. eto najednostavnija diagnostika
          Fun starts @ 3000 RPM
          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

          Comment

          • Alfa145TS
            CBC Član
            • 01.08.2007
            • 31
            • Beograd - Brace Jerkovic

            #20
            Kako bi trebao auto da se ponasa bez l sonde, a kako bez protokomera?

            Comment

            • Syncmaster
              CBC Veteran
              • 02.02.2006
              • 153
              • Zrenjanin

              #21
              Imao bi povećanu potrošnju, bio bi tromiji motor...

              Uglavnom ako promena nema kada raskačiš sondu ili protokomer onda znači da su oni za zamenu, ali prvo probaj jedan pa drugi.

              Prvo raskači pa prati ponašanje na leru pa u vožnji.

              Vozi kao do sada kada su se javljali problemi.

              Comment

              • Alfa145TS
                CBC Član
                • 01.08.2007
                • 31
                • Beograd - Brace Jerkovic

                #22
                Ajde za los ler gas ima logike da se tako ponasa ako se raskaci sonda ili protokomer. Ali ne znam sta se desava kada se zagreje (posle 15-20 km) i pocne da luduje tj. da ne prima gas i da se gusi. Vise mi lici da nesto salje lose signal compu i da se ovaj trudi da odrzi performanse tj. da napravi dobru smesu.
                E sada ako on nema signal koji je los ne bi trebalo da dolazi do gubitka gasa i trzanja kada se zagreje jer jednostavno nece dobijati nikakav signal.
                Ispravite me ako gresim.

                Comment

                • Alfa145TS
                  CBC Član
                  • 01.08.2007
                  • 31
                  • Beograd - Brace Jerkovic

                  #23
                  @Saby

                  Gde ima da se nadje protokomer za 100 eura nov????
                  AP sport 18000 din ricambi 12000-13000 din.


                  ??????
                  Reci mi gde ima da se nadje za 100 eura ako treba da ga menjam da znam da kupim tu , a ne da me ovi deru ko magarca.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Meni jos jedino nije jasno zasto vozis Alfu ako ne igras lotto?
                    Ne zelim ti zlo ali ces ubrzo videti da je to neophodno.

                    Comment

                    • Bane
                      CBC Senator XXL
                      • 30.05.2006
                      • 344
                      • Konjarnik Bg

                      #25
                      Originally posted by Mad-Max
                      Kontakt

                      "ELEKON EXIMPORT"
                      Preduzeće za proizvodnju i promet robe i usluga d.o.o.
                      11 232 Ripanj
                      Srednji Prnjavor 20
                      tel./fax: ++ 381 11 86 51 069
                      tel: ++ 381 63 77 64 884
                      e-mail: dusko.kukoleca@gmail.com
                      PIB: 101745184



                      Kako do nas?

                      Iz pravca Beograda:
                      :: autoputem prema Nišu:
                      * od naplatne rampe u Bubanj Potoku, još 6km prema Nišu, do izlaza GROCKA-VRČIN;
                      * skrenuti desno, kroz Vrčin još 6km do starog Kragujevačkog puta (Avalski put);
                      * skrenuti levo, po Avalskom putu 2,7 km, do crvenog slova E (veličine volana) sa desne strane puta, na drvetu;
                      * skrenuti desno POD PRAVIM UGLOM NA NEASFALTIRANI PUT,
                      * predzadnja kuća sa desne strane, označena tablom sa imenom i logoom firme.
                      :: Avalskim putem:
                      * od raskrsnice Avalskog puta i odvojaka prema vrhu Avale i Pinosavi, Avalskim putem 9,7km
                      do crvenog slova E (veličine volana) sa desne strane puta, na drvetu;
                      * skrenuti desno POD PRAVIM UGLOM NA NEASFALTIRANI PUT,
                      * predzadnja kuća sa desne strane, označena tablom sa imenom i logoom firme.

                      Sa Ibarske magistrale:
                      * kod Motela "Šarić" skrenuti prema Ripnju, voziti 12 km do centra Ripnja;
                      * u centru Ripnja, skrenuti desno PRE C-MARKETA prema Prnjavoru i Avalskom putu,
                      * voziti 3 km do Avalskog puta, pa skrenuti levo prema Beogradu,
                      * voziti 1000m do crvene kućice za čekanje autobusa (stanica Srednji Prnjavor);
                      * na oko 50m ispred je raskrsnica dva puta sa leve strane, asfaltni polulevo i neasfaltirani levo pod pravim uglom,
                      * skrenuti levo POD PRAVIM UGLOM NA NEASFALTIRANI PUT,
                      * predzadnja kuća sa desne strane, označena tablom sa imenom i logoom firme.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #26
                        Ebote, sto je objasnio kao da je putokaz za Crvenkapu.
                        (Bilo je jace od mene.)

                        Comment

                        • Syncmaster
                          CBC Veteran
                          • 02.02.2006
                          • 153
                          • Zrenjanin

                          #27
                          Nešto sam danas razmišljao. ljudi pa alfa, fiat, lancia...
                          Sve je to isto...
                          Poznato je da fiat ima problema sa bobinom ili koji je već sliča sistem kod alfe. Elem kada je hladno radi dobro dok se ne ugreje (tih 15-20min) a posle toga... svima poznato, možda se od toplote materijali unutar nje rašire i usled dotrajalosti ne vrše funkciju kako treba.

                          Ovo mi palo na pamet, a možda i grešim neka me neko ispravi..

                          Comment

                          • Alfa145TS
                            CBC Član
                            • 01.08.2007
                            • 31
                            • Beograd - Brace Jerkovic

                            #28
                            @dranix
                            hehe igram ja loto nego magarci uvek izvuku pogresne brojeve, nikako da se potrefi da ja odigram pogresne brojeve , a oni da izvuku takodje pogresne brojeve ali polako kaze Dellboy "ko ne reskira, ne profitira"

                            Da se vratimo na temu.
                            Nadam se da ti je jasno zasto sam izvadio stari plin. Jednostavno to je tako fuserski bilo uradjeno da ja jednostavno nemam reci. Potrosnja nije bila preveliki problem (i dalje je bilo isplativije nego na benzin), ali mi je ogroman problem bilo kako je to sve izgledalo, da ne pricam da je boca iz 82 godine prosloga veka, a isparivac je mozda malo mladji. Elem kada sam trazio nekoga da proba da usteluje sistem svi su me vozali kao rade samo stelovanje svojih uredjaja. Isparivac je bio Landi renco ali nisam nasao ko je mogao da zameni membrane i da ga dovede u funkcionalno stanje. O boci necu ni da pricam jer sam cim sam uzeo auto odlucio daje zamenim posto mi se ni malo ne svidja da mi se gas toci kroz gepek.
                            Vozio sam keca sa bocom u gepeku ali se punila ispod branika tako daje bilo podnosljivo. Treca stvar je da sa takvim plinom sigurno ne mogu da izadjem preko grane. E sada kada ti neko za toro bocu trazi 150 eura da je zameni i da izvuce prikljucak na branik , stavis prst na celo i zapitas se zasto ne bi stavio NOV plin za 300e ili za 400 sa lambda kontrolom.

                            Comment

                            • Alfa145TS
                              CBC Član
                              • 01.08.2007
                              • 31
                              • Beograd - Brace Jerkovic

                              #29
                              @Bane

                              Nabasao sam na ovog proizvodjaca za protokomere ali ono sto mi nije jasno je da li pored ugradnje "Flow master"-a rade i protokomere ili samo remontuju neispravne??

                              Comment

                              • Saby
                                CBC Senator XXL
                                • 25.11.2004
                                • 408
                                • Horgos

                                #30
                                ma kakav remont, i kakav flomaster, nema od toga nish, ako je riknuo mora da se zameni i cao, u ns u auto start ima
                                Fun starts @ 3000 RPM
                                Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                                Comment

                                Working...
                                X