Alfa 145TS 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Alfa145TS
    E sada u toj svoj zezanciji ponekad se ponasa i kao da gorivo dobija u talasima pa malo oce da vuce , pa nece. Stanem, ugasim motor na minut i posle opet radi neko vreme ali se opet isto desava samo manje prodje vrmena. To se desavalo od prvog dana od kada sam ga uzeo i receno mi je da je potrebno da se zameni pumpa za benzin (kao navodno ne daje dovoljan pritisak). Vozio sam ga i tada na benzin par puta duze i isto je bilo kao i sa ovom drugom pumpom (znaci identicno se ponasa.
    Kada je skidan plin povezivan je na komp i prijavljivao je gresku na l sondi.
    Resetovan komp i nije nista prijavljivao , do duse od tada sam presao oko 100 km i onda mi se prvi put desio taj problem.
    Ali mi je prezupcio skoro pa sam radio glavu ( falila mu je plastika oko prednjeg desnog tocka koja stiti motor (kaiseve) pa kada je napadao onaj sneg podvukao se pod zupcasti) tako da posle toga sam malo presao i nisam primetio da je poceo da trosi.
    Nije mi jasno zasto pocne da zeza posle nekog vremena a ne stalno .
    Sa paljenjem imam manjih problema i to je da samo kada je hladan, desi se da se ugasi. Ali kada se zagreje radi besprekorno (naravno do trenutka kada pocne da trokira .
    Ono sto mi je neobicno jeste da je auto relativno lenj do nekih 3000 rpm ali zato posle toga vuce ko blesav
    Sto je najcrnje auto je vozne na plin max 7000 km .
    Ja 5000 km i ovaj pre mene 2000.
    E sada isti simptom je imao i pre ugradnje plina.
    Ajde za los ler gas ima logike da se tako ponasa ako se raskaci sonda ili protokomer. Ali ne znam sta se desava kada se zagreje (posle 15-20 km) i pocne da luduje tj. da ne prima gas i da se gusi.
    Ok,samo hronoloski poredjane bitne informacije.odgovor na tvoje pitanje da li se injektori ciste ili se menjaju je da se oni ciste i ispituju u servisu koji ima aparate za to i onda se vidi da li neki eventualno moraju da se zamene novim.
    Originally posted by Syncmaster
    Uglavnom ako promena nema kada raskačiš sondu ili protokomer onda znači da su oni za zamenu, ali prvo probaj jedan pa drugi.
    ne bih se složio.na ovaj način se ulazi u limp home režim.

    Comment

    • Alfa145TS
      CBC Član
      • 01.08.2007
      • 31
      • Beograd - Brace Jerkovic

      #32
      I meni se cini da bi se raskacivanjem uslo u neki drugi rezim rada motora, tako mi je makar logicno inace cemu bi uopste i sluzili protokomer i l sonda osim da smanje emisiju stetnih gasova.

      U svakom slucaju zakazao sam kod Dese dijagnostiku za subotu ujutro pa ce se javnem sa rezultatima.

      Comment


      • #33
        pa u nekom smislu da,lambda sonda je deo sistema koji ima povratnu spregu,to je senzor povratne sprege i vrsi korekciju a/f odnosa na taj nacin sto se menja kolicina ubrizganog goriva u zavisnosti od signala sa lambda senzora.Lambda senzor meri a/f odnos (vazduh/gorivo). A/f odnos mora obavezno da se krece u strogom okviru zbog funkcionisanja katalizatora na optimumu.
        protokomer je nesto drugo,on meri kolicinu vazduha koju motor u****va i postavlja jednacinu (air/fuel odnos) za kolicinu goriva koja treba da se ubrizga prema tome,on meri ono "a" u a/f.Ako bi se pitao koji senzor je vazniji ja bih ti rekao protokomer.

        Da li ti se pali mil lampica(check engine) uopste?

        Comment

        • Alfa145TS
          CBC Član
          • 01.08.2007
          • 31
          • Beograd - Brace Jerkovic

          #34
          Otprilike mi je jasno kako ceo sistem funkcionise i zasto mi se na plinu nisu desavale takve nebuloze.
          Bavim se servisiranjem racunara, delova za racunare i stampaca tako da sam upucen u problematiku senzora ( do duse to su uglavnom senzori koji su ili otvoreni ili zatvoreni).
          E sada voleo bih da me neko ispravi ako gresim.
          Dakle protokomer meri kolicinu vazduha koja ulazi u motor i salje podatak compu, comp salje signal za ubrizgavanje goriva. L. sonda meri odnos na izduvu i salje signal compu kako bi ovaj vrsio koriekciju ubrizgavanja i podesio odnos a/f na optimalne vrednosti. Na plinu se ovo nije desvalo jer je emulator od plina compu slao podatke da je sve uredu (lagao comp). Koliko ja zakljucujem protokomer je i tada slao podatke compu ali je signal sa emulatora lagao comp i ovaj nije radio nikakve korekcije. Po meni, a ispravite me ako gresim problem moze da bude u protokomeru, l. sondi ili brizgaljkama posto se one nisu ni koristile pri voznji na plin.
          E sada ono sto mene interesuje da li se jos nesto ne koristi u plinskoj instalaciji, a koristi se na benzinskoj instalaciji. Video sma gomilu kablova koji su bili zakaceni na kablove od svecica i predpostavljam da su isli sa emulatora a posle skidanja plina njih nema tacnije i oni su skinuti. Da li plin zaobilazi jos neki deo instalacije i koji?

          Lampica check engine se pali kada upalim auto ali se posle par sekundi ugasi sto je i normalno, a ako si mislio da li je ispravna odgovor je da jeste.

          Comment


          • #35
            kada je motor zagrejan pritisni gas na leru i drzi ga na 3000 o/min jedno minut i pazljivo slusaj da li ima nepravilnosti u radu motora(trokiranje,pucanje iz auspuha i sl.)
            oznaka motora je 671.06 ?

            Comment

            • Alfa145TS
              CBC Član
              • 01.08.2007
              • 31
              • Beograd - Brace Jerkovic

              #36
              Da motor je AR67106.
              OK ako ima nepravilonsti u radu i pucanja da li znas sta mu je otprilike?

              Comment


              • #37
                Te simptome moze da izazove vise stvari,sa tim testom cemo pokusati da iskljucimo nesto.Kad si vec napolju i ako imas alat skini plasticni poklopac sa motora tako da imas pogled na bobine.Onda ukljuci motor i posmatraj neko vreme da li se pojavljuje varnicenje,napolju je sad mrak i trebalo bi da se vidi.
                Ne diraj rukama VN instalacije dok motor radi
                Neka radi dovoljno dugo da se pojavi trokiranje.

                Comment

                • Bane
                  CBC Senator XXL
                  • 30.05.2006
                  • 344
                  • Konjarnik Bg

                  #38
                  Originally posted by Alfa145TS
                  @Bane

                  Nabasao sam na ovog proizvodjaca za protokomere ali ono sto mi nije jasno je da li pored ugradnje "Flow master"-a rade i protokomere ili samo remontuju neispravne??
                  "Flow master"ovo goovance nemoj nikako to nije resenje to se u nasem narodu kaze "cepaj doope krpi glavu"
                  A protokomere mislim da ima nove,nisam cuo da se mogu remontovati
                  nisam koristio njegove usluge.Ali dosta ljudi sa foruma ga hvali.
                  Ja to resavam tako sto Deshi ostavim auto.

                  Comment

                  • Alfa145TS
                    CBC Član
                    • 01.08.2007
                    • 31
                    • Beograd - Brace Jerkovic

                    #39
                    Proban 1,5 min na 3000 rpm i normalno se ponasa. Drzi gas , kada malo popustis smanji , kada malo dodas dodaje. otor pre toga zagrejena na putu od posla do kuce (10ak km).
                    Ja imam metalni poklopac preko motora, na zalost nemam toliki torusni srafciger da bih mogao da ga skinem (najveci koji imam je za otvaranje harddiskova posto mi za to treba).
                    Elwood sta smo iskljucili sa ovim testom?

                    Ne boj se , od kada me je opalila struja na 380v vise ni 12 ne pipam golim rukama pogotovo ne onu koja moze da "pecne"

                    @bane, pod remontovanim sam mislio da ugrade samo tu zajebanciju kao sto koriguje signal , mada svakom ko se imalo razume u elektroniku jasno je da to nije i ne moze da bude isto. Neka me neko ispravi ako gresim.

                    Comment

                    • Bane
                      CBC Senator XXL
                      • 30.05.2006
                      • 344
                      • Konjarnik Bg

                      #40
                      tu smo vec diskutovali o tome
                      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ter#356499
                      moje misljenje ovaj proizvod u veoma sirokom luku izbegavati.

                      pozdrav

                      Comment

                      • Alfa145TS
                        CBC Član
                        • 01.08.2007
                        • 31
                        • Beograd - Brace Jerkovic

                        #41
                        Tako sam i mislio sto se tice tog FLOMASTERA
                        Nije da podcenjujem momke koji to rade ali jednostavno ako je prefvidjeno da se menja kada crkne onda treba da se menja a ne da se budzi.

                        Comment


                        • #42
                          ja bih celu ideju o protokomeru i lambda sondi stavio sa strane i usmerio paznju ka sistemu za paljenje.ciscenje injektora bi trebalo uraditi svakako.

                          Comment

                          • Alfa145TS
                            CBC Član
                            • 01.08.2007
                            • 31
                            • Beograd - Brace Jerkovic

                            #43
                            Ok, ali moze malo objasnjenje.
                            Kazes da mislis d anije lambda i protokomer tj. da bi to ostavio sa strane, a da se vidi sistem za paljenje.
                            Mozes li mi reci sta podrazumevas pod tim sistemom. I sta ima u tom sistemu a da gasna instalacija nije to koristila posto se takvi problemi nisu desavali pri voznji na gas?
                            Za injektor sam svestan da se ne koristi pri voznji na gas,a isto tako i predpostavljam da bi ga trebalo ocistiti.

                            Comment


                            • #44
                              misfire pri konstantnoj brzini ukazuje na problem sa protokomerom ako se ogranicimo na sistem za ubrizgavanje goriva i pod pretpostavkom da su injektori u specifikacijama.
                              Sistem za paljenje je logicki zaseban,da se razumemo njegove komponente se nalaze u istom ECU sa ubrizgavanjem i mogu da dele neke zajednicke senzore,ali teoretski ti mozes imati auto sa karburatorom i programiranim paljenjem.Sad jasnije?Bez pogleda na live podatke tesko je da pokaze na neku komponentu zato ovde moramo da se krecemo po nekom algoritmu i istovremeno se ponesto i nauci.Bilo bi dobro da se baci pogled na bobine kojih kod tebe na autu ima 4 i svecice.Pretrazi malo alfa forum ima dosta tema gde je objasnjavan twin spark sistem.Nisi dao mnogo podataka o gasnom uredjaju tako da ne znam sta bih ti rekao,a autogas postoji kao poseban podforum.
                              Postavio si jako zanimljivo pitanje sta podrazumevam pod sistemom za paljenje?Jos interesantnije je zasto se vecina stvari o cemu stalno govorimo naziva sistemom uopste.Dakle sta je sistem po definiciji,i ako postoji problem da li je problem na senzorima upravljackom procesu ili na nekom od aktuatora?Iz tog razloga potrebno je napraviti neke preduslove za dijagnostiku npr. injektori i svecice u specifikacijama,trivijalne stvari kao sto su losi elektricni kontakti itd.

                              Comment

                              • kilson
                                Moderator
                                • 09.10.2004
                                • 3216
                                • NoviBGD
                                • AR 75 GT

                                #45
                                Prva stvar za proveru su kablovi. Svaki TS ce "osetiti" loshe kablove, a ako ti je poklopac metalni onda cesh 90% naci i vodu u komorama gde su svecice. Kablovi predpostavljam nikada nisu ni menjani...

                                Raskacivanjem lambda sonde, radice u drugom rezimu i NECE prijaviti nishta na tabli, a ako je problem do sonde osetice razliku u kontekstu na bolje. Posle ces resetom obrisati greshku.

                                Probao sa otkachinjanjem sonde jer sam na mojoj 1.8TS imao slichan problem i reshio ga na kraju zamenom sonde. Kako se ponasha na blagom stiskanju papuchice za gas, a kako na max? (najbolje je gledati reakciju u prvoj ili drugoj brzini)


                                Kad vec idesh do Deshe, nateraj ih da provozaju auto i istestiraju ga maksimalno. Njegovi radnici rade dijagnostiku VEOMA povrshno, ako on nije tu.
                                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                                Comment

                                Working...
                                X