opel ler gas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • radomir
    CBC Početnik
    • 09.03.2008
    • 9
    • vojvodina

    #16
    Zorane ne javljas se da kazes da li si resio problem?

    Comment

    • zoran5
      CBC Član
      • 27.02.2008
      • 21
      • sremska mitrovica

      #17
      Nisam nista radio na autu ovih dana,nisam imao vremena.Resio sam da odem do Simanovaca cim budem mogao(citaj:dobijem slobodan dan).Malo i da mi pregledaju ceo auto.
      Inace,od kada sam resio problem sa fals vazduhom,situacija je dosta bolja.Ler je i dalje nestabilan,ali ne tako drasticno.Ne desava se da se obrtaji toliko spuste da pocne da trokira,ali se ne dizu ni previse visoko.Podnosljivo za voznju,mada problem postoji.
      Kada sam ocitavao "blink" dijagnozu javljao je problem sa lambdom(nema napona ili siromasna smesa).Sonda je dosta stara(presla oko 150k).Moguce da je zaprljana i da kasni sa signalom,pa tako "pomaze"nemirnom leru.MIL mi se pali samo kad vozim u petoj na otvorenom putu.Mada nisam primetio da je povecao potrosnju,ili da slabije ide.
      Ili je ler motoric.Nisam nigde nasao drugi da probam kako bi se auto ponasao.Pitao sam jednog tipa koji ima prodavnicu delova.Kaze da bi mogao da mi nabavi za 200 evra .Ovde mnogi imaju problem sa tim motoricem.Svi pricaju o ciscenju,a niko nije spomenuo nov i koliko kosta(ili ja to nisam nasao).
      Uglavnom,sve ce mi biti jasno u Calibri,nadam se..

      Comment

      • alexa05
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2006
        • 1769
        • Smederevo
        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

        #18
        200e

        Al' je taj hteo da te o****! Pa to nije vise od 50e pa da je jos napravljen od zlata.
        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

        Comment

        • zoran5
          CBC Član
          • 27.02.2008
          • 21
          • sremska mitrovica

          #19
          Ponudio sam ja njemu kadeta u zamenu za doticnu spravicu.I da mu doplatim..

          Comment

          • radomir
            CBC Početnik
            • 09.03.2008
            • 9
            • vojvodina

            #20
            zorane resi li ti tvoj problem ? ne javljas se vec po godine

            Comment

            • rudic.m
              CBC Senator XXL
              • 30.07.2008
              • 407
              • Odžaci

              #21
              Ćao.Jesi li rešio problem sa kadetom?I ja imam kadeta 1.6i i imam isti problem.Povećava i smanjuje gas,hoće da se ugasi, u vožnji trza,obrtaljka skače,čudo jedno.Da li si probao da vidiš da li ti kablovi probijaju? Noću ga upali i gledaj da li negde varniči.Javi šta si uradio.
              viewtopic.php?f=15&t=31792

              Comment

              • zoran5
                CBC Član
                • 27.02.2008
                • 21
                • sremska mitrovica

                #22
                Nisam resio problem do kraja,mada kao sto sam gore naveo od kada sam mu ukinuo fals vazduh radi mnogo bolje.Problem mi je servis u blizini koji bi posao odradio detaljno i kvalitetno.Bio sam kod nekih momaka koji rade auto elektriku i dijagnostiku.Kod njih je to sve OK.Valjda se podrazumeva da auto, koji ovih dana postaje punoletan,i nemora da radi bas najbolje.
                A sto se tice tvog problema,mislim da nije isto.Moj kadet u pokretu radi perfektno nikakvog trzanja,niti drugih problema.Samo ler..
                Proverio sam kablove,nema tu problema.Kada sam to menjao nisam stedeo pare..
                Od novih stvari koje sam cuo,je Tecin komentar na temi o opel astri(http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=29137).Mislio sam da je na leru kada je leptir gasa zatvoren,on potpuno zatvoren,tj.smesa u cilindar dolazi samo kroz sporedni kanal sa step motorom.Medjutim ,on kaze da nije tako.U stvari,problem je ako je potpuno zatvoren(zbog prljavstine).
                Ovde svakodnevno vidimo da ljudi imaju ceste probleme sa lerom,posebno mi opelovci(posebno malo stariji).Ovo mi lici kao moguce resenje za mnoge..

                Comment

                • radomir
                  CBC Početnik
                  • 09.03.2008
                  • 9
                  • vojvodina

                  #23
                  Re: opel ler gas

                  ja sam definitivno resio problem . radi se o sledecem. ovako kad ga palis prvi put ujutro treba da ga palis bez gasa i da ga ostavis da radi 20 sekundi bar ne dirajuci gas. racunar za to vreme nesto proverava i ako ga prekines on ce posle imati stalno visok ler. ako ga pustis da proveri sve na tenane onda radi savrseno kako skazaljka za temperaturu prodje plavu zonu on sam vrati ler na normalu. to sam otkrio sasvim slucajno i sad nemam nikakvih problema a stalno sam nesto istrazivao oko toga. probaj pa javi da li radi.

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    #24
                    Re: opel ler gas

                    Kako znas da kompjuter nesto proverava!? Aj onda nam reci sta proverava i zasto tako dugo traje? Ipak je to kompjuter a ne abakus!


                    Nema to veze sa tim.
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • zoran5
                      CBC Član
                      • 27.02.2008
                      • 21
                      • sremska mitrovica

                      #25
                      Re: opel ler gas

                      Radomire,mislim da to nije to..
                      Ja sam resio problem ler gasa,malo sam,malo uz pomoc drugih.Star je to auto,i verovatno je problem na vise mesta.Tako je mozda i kod tebe.
                      Kao sto sam rekao,nemiran rad je resen zamenom probusenih creva koja idu na usisnu granu.
                      Problem zaglavljivanja u visokim obrtajima resen je zamenom TPSa(senzora pozicije leptira).
                      Problem povremenog gasenja,prilikom zaustavljanja na semaforu kad je auto zagrejan,resen je zamenom takozvanog "Halovog davaca",mislim da se nalazi na razvodniku paljenja..
                      Sad nemam nikakvih problema sa radom u leru..
                      Pomogli su mi dosta ovi ljudi na forumu,ali sam nasao i dobrog elektricara..

                      Comment

                      • zoran5
                        CBC Član
                        • 27.02.2008
                        • 21
                        • sremska mitrovica

                        #26
                        Re: opel ler gas

                        Posto je tema vracena iz istorije,iskoristio bih da postavim jos neko pitanje(da ne otvaram novu temu).
                        Ponekad se desava da auto upali i odmah se ugasi.A nekad,posle prvog paljenja,trokira dok se malo ne zagreje.Najcesce pali normalno,digne obrtaje i polako spusta.
                        Ler motoric,vec dva ozbiljna servisa tvrde,je dobar.Koliko sam naucio,ovakav problem bi mogao praviti,gore spominjani,senzor temperature rashladne tecnosti.Posto sam ga merio,i daje dobre vrednosti,problem bi mogao biti los kontakt.Probacu da naprskam kontakte,to je najlakse,pa cu videti.
                        Druga stvar,koja deluje ozbiljnije,je pritisak goriva.Lutajuci po forumu,saznao sam da se skidanjem povratnog creva goriva moze nesto konstatovati.Kod mene na povratnom vodu ne ide ni kap benzina,pri bilo kom broju obrtaja.Verovatno bi trebao izmeriti pritisak na dovodu,ali neznam koliki treba da bude?Koliko se razumem samo dve stvari mogu biti odgovorne,pumpa ili regulator pritiska.Filter je nov,kao i sito na pumpi.
                        Auto se u voznji ponasa normalno,nema nikakvih problema.

                        Comment

                        • GTX
                          CBC Senator XXL
                          • 13.09.2008
                          • 422
                          • Subotica
                          • Nexia 1.5 16v

                          #27
                          Re: opel ler gas

                          Ja sam imao taj problem na Neksiji,upali momentalno (kad je sve ok,ne pali tako brzo) i odmah se ugasi.Posle toga je uvek trebalo duze verglati da bi upalio opet.Problem je bio u razglavljenim kontaktima spulne u razvodniku tako da uopste nije bilo varnice dok se kontakti opet ne dodirnu (od vibracija prilikom verglanja).E sad,ne znam da li je tako i kod Kadeta...

                          Comment

                          • rudic.m
                            CBC Senator XXL
                            • 30.07.2008
                            • 407
                            • Odžaci

                            #28
                            Re: opel ler gas

                            Originally posted by zoran5
                            .Kod mene na povratnom vodu ne ide ni kap benzina,pri bilo kom broju obrtaja.Verovatno bi trebao izmeriti pritisak na dovodu,ali neznam koliki treba da bude?Koliko se razumem samo dve stvari mogu biti odgovorne,pumpa ili regulator pritiska.Filter je nov,kao i sito na pumpi.
                            Auto se u voznji ponasa normalno,nema nikakvih problema.
                            Koji motor imas?Ako ne ide benzin onda znaci da nema dovoljan pritisak goriva pa tako i ne otvara regulator pritiska.Kod monopointa pritisak negde od 0.6-0.8 bar a kod multipointa oko 2.0-3.0 bar .
                            viewtopic.php?f=15&t=31792

                            Comment

                            • zoran5
                              CBC Član
                              • 27.02.2008
                              • 21
                              • sremska mitrovica

                              #29
                              Re: opel ler gas

                              Motor je 1.4,jedna dizna.Znaci od 0.6-0.8 bara.Moracu to da izmerim.Rastavio bih ja i regulator,to je bar jednostavno.Koliko sam razumeo tu postoji samo membrana i opruga.Ali u servisnom uputstvu koje imam,pise da pri svakom rastavljanju regulatora treba zameniti membranu.A to je vec malo teza kategorija za nabaviti..
                              Za GTXa:
                              Ne razumem se u taj deo sa strujom,ali mislim da je to ok.Spomenuo sam vec da sam nasao dobrog elektricara,mada uvek moze biti propusta.

                              Comment

                              • radomir
                                CBC Početnik
                                • 09.03.2008
                                • 9
                                • vojvodina

                                #30
                                Re: opel ler gas

                                Gde si nasao TPS senzor i posto je bio? Kupio si nov?

                                Comment

                                Working...
                                X