Mmmmmozda, treba probati pa videti, samo neznam koliko vlasnik auta ima snage vise za novu "probu".
Ako cemo da lemimo onda treba da isecemo gornji deo senzora da bi dosli do papucica da zalemimo pa to sve zaliti nekim silikonom i videti sta ce se dalje desiti 50%-50%.
Sto se paste tice nisam najsigurniji da to resenje GM nebi ponudio jer je mnoooogo jeftinije od proizvodnje pa zamene novog tipa senzora i konektora.
Naime podrzavam obe vrste probe ako je zbog finansija ali... ja licno nisam siguran da li je problem lociran (mislim na istrazivacki deo GM-a) u senzoru ili u konektoru ili i u jednom i drugom delu jer se resenje problema trazilo zbog ucestale greske PO340 i kako da se ona sanira.
Samo jedno mogu da tvrdim a to je zamenom seta novog tipa zaboravljam na problem i prestajem da razmisljam o senzoru bregaste kao problemu.
Sto se paste tice nisam najsigurniji da to resenje GM nebi ponudio jer je mnoooogo jeftinije od proizvodnje pa zamene novog tipa senzora i konektora.
tu i jeste fora, da li GM besplatno deli nove senzore umesto starog tipa ili ih naplaćuje ?
ako naplaćuje, interes GMa je da novo rešenje skuplje košta.
to što udara u džep svog klijenta, i traži da klijent plaća za GM greške (slučajne a možda i namerne ima više veze sa poslovnim moralom nego samom tehnikom.
sasvim je sigurno da GM ima znanje, a ako nema može da kupi, kako da napravi perfektan senzor sa perfektnim konektorom i sa perfektnim kvalitetom dugoročno.
to su tako proste stvari, milionima puta proveravane i dokazane kao rešive da nema opravdavanja u nedostatku tehnologije da se izradi kako valja.
jednostavno, mislim da je takva politika kuće a mislim i da uopšte nisu izuzetak niti usamljeni već to sve više postaje opšta praksa.
izbegavaju se jeftina i proverena rešenja i uvode (zlo) namerno rešenja koja su kvarljiva a toliko komplikovana da zahtevaju mnogo radnih sati u ovlašćenom servisu.
razne marke i razni modeli.
današnji modeli auta koji mogu ko od šale da prevale 1,000,000 km bez ozbiljnijeg kvara ili posete servisu teško mogu da nabroje, izdvoje kao sigurni...
slažem se da treba uraditi dijagostiku i naći gde je problem.
ako je konektor tipična boljka, zameniti drugačijim vodotpornim hermetičkim spojem i rešeno.
postoji Nitto gotova samovulkanizujuća izolaciona traka, namota se i sačeka da odradi svoje hemija uz temperaturu i spoj je apsolutno vodozaptiven trajno.
provereno takvo rešenje u praksi u daleko težim uslovima primene nego ispod haube.
Kao sto vidim ovo pocinje da se zakuvava.
Elem, zaboravih da pitam da li su majstori menjali tip senzora ili je uvek montiran onaj koji je na slici sa predhodne stranice?
Ako je taj ... onda je velika verovatnoca da ces morati opet, ponavljam opet da zamenis taj senzor zajedno sa konektorom (ali ti si navikao na to jbg. bilo je jace od mene).
Salu na stranu, kada je tim GM-ovih inzinjera pre dosta godina konstatovao doticni problem odmah su u njihove servise uveli tkz. kampanje gde su se menjali senzor + konektor-stari tip (kakav je na slici) za novi tip u cilju trajnog resenja problema.
Na slikama mozes da vidis izgled novog tipa senzora sa drugacijim (poboljsanim) konektorm koji verovao ili ne ima pinove uradjene od zlata!
Tu je na kutiji i GM-ov broj za narucivanje tog kompleta.
Pozdrav
samo da pitam,da li je ovo model senzora i konektora bas za vectru A ECOTEC 2.0 16v??....(moj auto)
to pitam,jer je indentican ECOTEC motor postojao i u vectri B,(mada i u opel calibri i opel omegi)koja se proizvodila od 1995 do 2000,ali koliko vidim,tim vectrama B i ovim vectrama A je razlicita E.C.U. jedinica.....kod moje je SIMTEC 56.1,a u vectri B SIMTEC 56.5.....
i izgleda da su SVI ECOTEC motori imali problem sa tim senzorom,pa zato pitam da li je ovaj na slici bas za moj auto....
Comment