Dizel grejac pre samog isparivaca (Landirenzo, venturi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • demios
    CBC Član
    • 03.12.2007
    • 76
    • Beograd

    #16
    Ok, pre ikakvih izmena, cu proveriti rashladni sistem, pa javljam rezultate. Opet cu da odzracujem sistem, pa cu da proverim termostat i pumpu. Kako bi trebao da isparivac da bude pozicioniran u odnosu na motor i onu posudicu "expansion bottle".

    Koliko ja znam, crevo ide direktno iz motora u isparivac, mada bih morao da proverim...slikacu sutra pa cu postaviti.
    Peugeot 205GT '89.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Ukoliko je to tehnički izvodljivo uvek ispod gornjeg nivoa hladnjaka, to jest, isparivač uvek ispod gornjeg nivoa tečnosti u motoru.
      Ukoliko nema tehničkih mogućnosti, mora se dobro paziti da je uzeta tečnost za zagrevanje isparivača gde je dobar protok.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • demios
        CBC Član
        • 03.12.2007
        • 76
        • Beograd

        #18
        Nisam imao vremena juce da pisem, ali evo ukratko: auto se sada normalno zagreva, imam maleno curenje (kapljanje) rashladne tecnosti na vozacev gumeni otirac za noge, dakle, curi negde grejac kabine. Verovatno se kroz tu rupicu i odzracio rashladni sistem, tako da sada fercera kako valja, cak mi se danas upalio ventilator (88*C) dok sam se vracao sa NBG.

        Upalim auto, pustim ga da radi minut, polako krenem 1. pa onda 2. brzina na 2000 obrtaja i posle 2 minuta voznje vidim da se skazaljka na termometru malo pomerila.

        Jos je danas dosta duvao vetar i nije bas bilo toplo, tako da sam prilicno siguran da se ono pothladjivanje nece vise ponoviti. Ako se ponovi, znam sta mi je ciniti - stavicu redno 3 grejaca (dieselman je preporucio sa VW golfa), recicu elektricaru da ih poveze tako da se gase kada temperatura tecnosti dostigne 60*C.

        Shvatam da ne bih smeo da pregrejem tecnost i da ona, recimo, pre samog isparivaca dodje do 95-98 stepeni, jer mislim da to ne bi prijalo ni isparivacu, ni crevima, ni spojnicama a ni meni pshicki. Tako da cu se drzati sigurnije varijante i napraviti, verovatno, sistem koji blago dogreva vodu do 60*C i onda se iskljucuje. Leti cu ga verovatno skroz razvezati, jer nema mnogo poente da radi na 20+ stepeni. Dakle, nista ekstravagantno, samo prosto dogrevanje, 3 grejaca redno povezana, do 60*C i to je to.

        Naravno moram sa zakrpim grejac kabine

        Hvala vam puno svima na pomoci i interesovanju. Pozdrav!
        Peugeot 205GT '89.

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #19
          3 grejaca redno povezana
          rednim vezivanjem neces nista dobiti!
          ti grejaci se moraju vezati paralelno
          uostalom to ce raditi autoelektricar
          pozdrav

          Comment

          Working...
          X