Mercedes 190E 1987, autogas, automatik, 2000 kubika, sa direktnim ubrizgavanjem, snaga 77KW.
Autogas ugradjen pre dve godine.
Povremeno (jednom u par meseci po nekoliko gasenja motora u istom danu) imao sam manjih problema prilikom zaustavljanja na semaforima. Takodje povremeno, nekad dva ili tri puta na dan, a nekad jednom u dva meseca trzanje pa detonacije, nakon cega se odvoji crevo za vazduh.
Pre par dana sam nakon manjih problema sa opadanjem broja obrtaja prilikom voznje na gas, turirao motor i na benzinu i na gasu 5-10 minuta. Na zalost, nakon toga motor se na ler gasu (a auto nije u pokretu) - kad je prebacen na gas - gasi. Odmah. Jednostavno broj obrtaja ode na nulu. Nema nikakvih znakova da bi zadrzao broj obrtaja na 500, 700, 900 (bio je nastiman na oko 850) - jednostavno - cim pustim papucu gasa, motor se ugasi.
Da napomenem da se motor ne gasi ako je automobil u pokretu. Ako se krecem 20, 30 ili vise km/h, nema problema - ali ako trebam zaustaviti automobil, na semaforu ili raskrsnici, motor se gasi.
Na benzinu radi bez ikakvih problema. Ne gasi se na ler gasu na benzinu. ima oko 800 - 850 obrtaja, zavisno od temperature.
Pokusao sam ovde na forumu vec da pronadjem neko resenje.
Hvala za svaku sugestiju i savet.
Autogas ugradjen pre dve godine.
Povremeno (jednom u par meseci po nekoliko gasenja motora u istom danu) imao sam manjih problema prilikom zaustavljanja na semaforima. Takodje povremeno, nekad dva ili tri puta na dan, a nekad jednom u dva meseca trzanje pa detonacije, nakon cega se odvoji crevo za vazduh.
Pre par dana sam nakon manjih problema sa opadanjem broja obrtaja prilikom voznje na gas, turirao motor i na benzinu i na gasu 5-10 minuta. Na zalost, nakon toga motor se na ler gasu (a auto nije u pokretu) - kad je prebacen na gas - gasi. Odmah. Jednostavno broj obrtaja ode na nulu. Nema nikakvih znakova da bi zadrzao broj obrtaja na 500, 700, 900 (bio je nastiman na oko 850) - jednostavno - cim pustim papucu gasa, motor se ugasi.
Da napomenem da se motor ne gasi ako je automobil u pokretu. Ako se krecem 20, 30 ili vise km/h, nema problema - ali ako trebam zaustaviti automobil, na semaforu ili raskrsnici, motor se gasi.
Na benzinu radi bez ikakvih problema. Ne gasi se na ler gasu na benzinu. ima oko 800 - 850 obrtaja, zavisno od temperature.
Pokusao sam ovde na forumu vec da pronadjem neko resenje.
Hvala za svaku sugestiju i savet.
Comment