Re: Auto se gasi na ler gasu, MB190E(i),1987,SPI,2.0,77KW
Pokusavao sam odvrtanjem i zavrtanjem metalnog (sa gornje strane) i plasticnog (plavog, sa zadnje strane reduktora / isparivaca) podesivaca, skidao sam minus klemu, podesavao sam plasticni deo, ventil (ovde na slici) i uspeo sam da zadrzim broj obrtaja na 900 kada pustim papucicu gasa. Ne mogu da tvrdim sta je najvise doprinelo.
Dok stoji, motor pokrenem na benzin, prebacim na gas na 2000 - 3000 obrtaja, pustim papucicu gasa i - vise se ne gasi.
Probao sam da vozim na plin i - u voznji nema vecih problema, oseti se da je potrebno dodatno podesavanje, jer, na primer, u voznji je u redu, u redu je i kad se zaustavljam na semaforu (ne gasi se nego ode na 900 obrtaja), ali, kad krenem, kad pritisnem papucicu gasa, precesto se zatrese i stane.
Ima li neko pravilo, optimalan redosled podesavanja ova dva ventila na reduktoru / isparivacu i onog na racvi?
Re: Auto se gasi na ler gasu, MB190E(i),1987,SPI,2.0,77KW
ajd ja da mudrujem,kao stručan sam , imao sam sličan problem na mom fordu kada sam menjao filter vazduha,nisam dobro namestio i gasio se na leru na plinu,sa većim gasom normalno je radio,na benzin je normalno radio,proveri kućište filtera, creva.........
Re: Auto se gasi na ler gasu, MB190E(i),1987,SPI,2.0,77KW
Juce ujutro sam podesio ler gas na oko 950-1000 (automatik je pa kad prebacim u "D" i dok je pritisnuta papuca kocnice - ide na 850-950), snaga je podesena tako da se ne gasi priliko ubrzanja, kretanja na semaforima, ali ni usporavanja na semaforima i krivinama (smanjio sam snagu do mere da se ne trese prilikom starta ili kocenja), juce i danas testiram u gradskoj voznji i na otvorenom putu, uglavnom, ponasa se solidno.
Comment