Re: Metan - par pitanja
Uglavnom se radi ugradnja metana na benzince, jer dizeli (jeli) nemaju svecicu, te se konverzije na metan rade ili tako sto se dizna menja svecicom (a onda je to samo metansko vozilo), ili otvaranjem otvora za svecicu na glavi, ako za isti ima mesta.. Takodje, iako metann ima mnogo vecu oktansku vrednost od benzina, cesto mora da se obara kompresija na dizelu..
Ukratko, sumnjam da postoji i jedan automobilski dizel motor kod nas konvertovan na metan... Samo autobusi...
Uglavnom se radi ugradnja metana na benzince, jer dizeli (jeli) nemaju svecicu, te se konverzije na metan rade ili tako sto se dizna menja svecicom (a onda je to samo metansko vozilo), ili otvaranjem otvora za svecicu na glavi, ako za isti ima mesta.. Takodje, iako metann ima mnogo vecu oktansku vrednost od benzina, cesto mora da se obara kompresija na dizelu..
Ukratko, sumnjam da postoji i jedan automobilski dizel motor kod nas konvertovan na metan... Samo autobusi...
Comment