grejem se na gas, da li bih mogao u kola da sipam ovaj gas? Imam izvedenu cev u dvoriste sa ventilom, jos da kupim onakav pistolj za tocenje i eto jeftinoce!
gascina
Collapse
X
-
To što imaš je zemni gas tj. metan tj. CNG i NE MOŽE se koristiti u LPG instalacijama u vozilima! Potreban je CNG sistem...!A da bi se točio u kola potrebne su male pumpe koje se kače na kućnu instalaciju i preko noći toče plin u auto...Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!
-
-
Re: gascina
Nemoj to da radiš, opasno je, prtisak kućne instalacije je jako mali pa će ti vratiti gas iz boce u kuću a to može biti BUUM. Da je to moguće, već bi se na buvljaku davno prodavale sprave za točenje...Originally posted by pimpBOYgrejem se na gas, da li bih mogao u kola da sipam ovaj gas? Imam izvedenu cev u dvoriste sa ventilom, jos da kupim onakav pistolj za tocenje i eto jeftinoce!
Comment
-
-
u kucnoj instalaciji je metan???Originally posted by srle1To što imaš je zemni gas tj. metan tj. CNG i NE MOŽE se koristiti u LPG instalacijama u vozilima! Potreban je CNG sistem...!A da bi se točio u kola potrebne su male pumpe koje se kače na kućnu instalaciju i preko noći toče plin u auto..."Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.
Comment
-
-
da metan, a sta bi drugo bilo...lako je zapaljiv, dobro gori bez ostatka.
koristi se decenijama sirom Evrope.
komercijalni nazivi su zemni gas ili prirodni gas u najvecem broju jezika a oznacavaju jedno te isto.
najmanja obracunska jedinica po kojoj se prodaje je 1.000 litara ili 1 kubik i u cevovodu/gasovodu je u gasovitom stanju.
u autu se ne koristi Gas vec Tecnost, i potpuno je razlicit sistem u svemu od kucne instalacije i kucnih gorionika za grejanje/ kuvanje/ toplu vodu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Re: gascina
Kada se benzinac preradi da umesto benzina koristi kao gorivo gas onda on trosi propan butan i ono sto mi u Srbiji zovemo "dobar plin na pumpi" je kad je odnos ova dva gasa 30/70% Ako je procenat propana manji auto ima manju snagu sto se jako oseti u voznji. Ono sto sam video u Nemackoj je da na pojedinim pumpama postoji i takozvani "sportski" plin koji je nesto skuplji i kod kog je ovaj odnos 40/60%Originally posted by pimpBOYgrejem se na gas, da li bih mogao u kola da sipam ovaj gas? Imam izvedenu cev u dvoriste sa ventilom, jos da kupim onakav pistolj za tocenje i eto jeftinoce!
Sa njim auto ide bolje nego i na benzin skoro kao kad sipas umeto 91 benzina 98-cu (skoro NITRO na legalan nacin
)
Ranije za vreme sankcija su taxisti koji su imali plin u kolima u nedostatku pumpi iz kucnih boca prirucnim pumpama pretakali butan u svoja vozila (pumpali) ali ovaj gas mislim da je cist butan i sa njim auto slabo ide. To sam vidjao kod mene u kraju. Pumpa je relativno mala kao nozna za duvanje guma na kolima i ima polugu duzu od 1m i dva creva
Sto se tice metana kada bi i mogao nekako da ga sabijes iz kucne instalacije od oko 1bar na 10bar koliko je u boci morao bi da nabavis diesel automobil sa ugradjenim gasom. Mada za ovako nesto ipak treba ozbiljnija oprema od one gore navedene + plin iz gasovoda je relativno prljav u smislu raznih mehanickih necistoca i hemijskog sastava.
Da i Dieseli na plin postoje mozete videti npr. ima slika kod Dore na sajtu (www.autogas.rs) sama prerada je skuplja i od "fast"-a za benzince, a rok otplate uredjaja (kilometraza) zbog velike pocetne investicije je jako velik. Mislim da u SCG to jos niko nije radio
Veci je dobitak kod diesela na ekologiji pa se u Berlinu i mislim Cikagu voze gradski autobusi (dizelasi) preradjeni na metan.
Znaci benzinci ne mogu na metan vec samo na propan-butan, dieseli ne mogu na propan-butan vec samo na metan ali se slabo isplati zbog visoke cene prerade vozila
Comment
-
-
u autu (benzincu) se koristi gas, ne tecnost. Gas je samo na pumpama i cisternama (zbog transporta) odnosno rezervoaru auta (zbog skladistenja) kao i bakarnim cevima sve do reduktora tecan jer je pod velikim pritiskom od 10bar usled cega je presao u tecno stanje, dok od reduktora do motora ide pod atmosferskim pritiskom od oko 1 bar i opet je u gasovitom stanju. Resduktor se greje vodom koja hladi motor jer gas u njemu isparava i pri tome okolini oduzima toplotu. Da ovoga nema reduktor (neki ga zovu isparivac) bi se bukvalno 'smrzao'Originally posted by bricku autu se ne koristi Gas vec Tecnost, i potpuno je razlicit sistem u svemu od kucne instalacije i kucnih gorionika za grejanje/ kuvanje/ toplu vodu.
Comment
-
-
kakav crni dizel automobil, to nema blage veze sa auto gasom- bilo LPG bilo CNG mogu da se koriste u svakom SUS motoru s tim sto je ekonomicnije u benzincu.Sto se tice metana kada bi i mogao nekako da ga sabijes iz kucne instalacije od oko 1bar na 10bar koliko je u boci morao bi da nabavis diesel automobil sa ugradjenim gasom
pri tome LPG (butan- propan) je na pritisku do 10 bara a metan je na mnogo jacem, oko 20 puta jacem dakle 200 bara i stoga moraju specijalni cilindri/rezervoari i posebni isparivac iz 3 stepena redukcije pritiska.
pricaj bas meni malo o tomeMislim da u SCG to jos niko nije radio
ne znaci, da si ziv i zdrav iz fabrika odavno izlaze benzinci na metan a dizeli i te kako mogu na propan butan.Znaci benzinci ne mogu na metan vec samo na propan-butan, dieseli ne mogu na propan-butan vec samo na metan ali se slabo isplati zbog visoke cene prerade vozila
postoji internet, nemoj tako
)
bingo, dakle sta se toci na automatu- tecnost.Gas je samo na pumpama i cisternama (zbog transporta) odnosno rezervoaru auta (zbog skladistenja) kao i bakarnim cevima sve do reduktora tecan jer je pod velikim pritiskom od 10bar usled cega je presao u tecno stanje
u gradskoj gasovodnoj mrezi se nalazi gas u gasovitom stanju, i sistem distribucije je totalno razlicit i ne postoji uopste reduktor/isparivac kao na autu.
a da se podsetimo kolega je pitao da li moze da auto prikaci na javnu gasovodnu mrezu....i odgovor je jedino NE.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Re: gascina
shaq
Malo si ti to izbrkao
Znaci benzinci ne mogu na metan vec samo na propan-butan, dieseli ne mogu na propan-butan vec samo na metan ali se slabo isplati zbog visoke cene prerade vozila
Benzinci a i dizeli mogu na oba gasa, goriva ili kako god bi ih nazvali. Potrebna je oprema za neki od tih gasova i to je ono što ih razlikuje. Ako ima opremu za butan-propan ne ide onda na metan i obrnuto.[quote]
Comment
-
-
Re: gascina
[/quote:2vtvkdqy]Originally posted by Dorashaq
Malo si ti to izbrkao
Znaci benzinci ne mogu na metan vec samo na propan-butan, dieseli ne mogu na propan-butan vec samo na metan ali se slabo isplati zbog visoke cene prerade vozila
Benzinci a i dizeli mogu na oba gasa, goriva ili kako god bi ih nazvali. Potrebna je oprema za neki od tih gasova i to je ono što ih razlikuje. Ako ima opremu za butan-propan ne ide onda na metan i obrnuto.[quote:2vtvkdqy]
izgleda da je tako nisam znao da mogu svi na sve, ali zato sam ovde
Comment
-
-
A, sta? Nisi cuo za SAAB-ov motor sto moze da ide na sve... c c c
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-

Comment