Pozdrav,
na ovom forumu puno puta je pominjano kako je oktanska vrednost TNG-a 100-110 oktana kao i da bi trebalo povecati predpaljenje za par stepeni, ali sam nailazio i na kontradiktorne cinjenice: prekidac za okt. vrednost pomeren sa 98 na 95 da bi auto bolje radio, MOL prodaje TNG od 93 oktana i sl. U mom slucaju Askona (16sh, karburator) bolje radi sa paljenjem oko nule nego sa fabrickih 10 stepeni kada mi se javljaju detonacije. Da li to znaci da kupujemo gas sa oko 90 oktana ili ja i slicni gresimo u podesavanju?
na ovom forumu puno puta je pominjano kako je oktanska vrednost TNG-a 100-110 oktana kao i da bi trebalo povecati predpaljenje za par stepeni, ali sam nailazio i na kontradiktorne cinjenice: prekidac za okt. vrednost pomeren sa 98 na 95 da bi auto bolje radio, MOL prodaje TNG od 93 oktana i sl. U mom slucaju Askona (16sh, karburator) bolje radi sa paljenjem oko nule nego sa fabrickih 10 stepeni kada mi se javljaju detonacije. Da li to znaci da kupujemo gas sa oko 90 oktana ili ja i slicni gresimo u podesavanju?
Comment