Nešto bih vas sve pitao. Da li postoji opcija da se u automobil s hibridnim pogonom ugradi TNG? Negde sam ovde video već to pitanje jednom davno, ali ubih se tražeći i sad ne mogu da nađem...
Motiv za ovo pitanje sam našao nakon neke priče o vrstama hibridnih pogona. Naime, Toyota u svoje automobile postavlja hibridni pogon u kojem može da se vozi samo na struju, a po potrebi (pre brzine pre 50km/h) pali se SUS motor i nastavljaju zajedno, dok Honda ima sistem konstantnog rada SUS motora kome stalnu asistenciju daje električni motor i baterija.
E sad, u Toyotinoj varijanti verujem da bi bio problem to konstantno paljenje i gašenje SUS motora ukoliko ima ugrađen TNG, zar ne?
A ako je tako, onda u Hondinoj varijanti gde stalno radi SUS motor (znači nema paljenja i gašenja SUS motora), ugradnja plina ne bi bila, da tako kažem, otežavajuća okolnost i opterećenje sistema.
Da li je neko čuo ili video za kombinaciju plina i hibrida? Našao sam neki Civic hibrid, polovan, pa ako bi u toj varijanti bila moguća i ugradnja plina, dobro bi došlo za taksiranje.
Motiv za ovo pitanje sam našao nakon neke priče o vrstama hibridnih pogona. Naime, Toyota u svoje automobile postavlja hibridni pogon u kojem može da se vozi samo na struju, a po potrebi (pre brzine pre 50km/h) pali se SUS motor i nastavljaju zajedno, dok Honda ima sistem konstantnog rada SUS motora kome stalnu asistenciju daje električni motor i baterija.
E sad, u Toyotinoj varijanti verujem da bi bio problem to konstantno paljenje i gašenje SUS motora ukoliko ima ugrađen TNG, zar ne?
A ako je tako, onda u Hondinoj varijanti gde stalno radi SUS motor (znači nema paljenja i gašenja SUS motora), ugradnja plina ne bi bila, da tako kažem, otežavajuća okolnost i opterećenje sistema.
Da li je neko čuo ili video za kombinaciju plina i hibrida? Našao sam neki Civic hibrid, polovan, pa ako bi u toj varijanti bila moguća i ugradnja plina, dobro bi došlo za taksiranje.
Comment