Polovan Sequent56 za BMW 328i

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

    Praznici šta ćeš Koliko vidim po narodima na ulicama nikom nije nešto naročito stalo pa bar da se šalimo

    @Nikolabob

    U cilju rasvetljavanja tvoje ideje zašto bi to radio, podržavam naš inat umem i ja često tako ali 750-350-120 dod 130 i ne čini tako neku razliku. Za dodatnih nešto evra možeš sedeti ceo dan dok se to radi i pitati šta godj...

    Što se tiče BRC-a, PRINSA, LOVATO, STAG, LNADIRENZO i derivati, LECHO, E@GAS, DT-gas, OSKAR, EUROPAGAS, i još bar 126 ostalih ružnih reči... Nema najbolji, stvar je politike koji će biti proglašen kao najbolji, iza politike je novac i ode mast u propast...

    Kao Inženjer nadam se da ne veruješ da u današnje vreme treba nekom timu inženjera 100 godina da provale neki sistem i naprave nešto isto što i konkurencija ima... Može da se radi o kvalitetu komponenti i to stvarno može da utiče na cenu ali se nažalost i taj truli zapad pokvario i uopšte ne važi više "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari" a lično mislim da je to izmislio neki bogataš da bi prodavao skupe stvari kao i ono "odelo nečini čoveka" što je izmislio neko ko nema odelo

    Tema koju si usput pomenuo je interesantna (ubrizgavanje gasa) i verujem kad bi je pokrenuo da bi ti se našlo dosta pomoćnika u cilju nauke i saznanja oko problema kao što verujem da bi i ti nama pomogao po tom pitanju.
    Ovo nije dobar način da se izvežbaš u tom pravcu, to je mnogo gori pravac od početog. U pravu si da što je veće opterećenje to plin gubi bitku i odlazi samo tako kroz auspuh ali i to ne bi bilo tako kad bi se konstruisao motor za baš plin.

    Za kraj u duhu NG i potvrda mojih citata...
    Mlađa ćerka pita Berlusconia:

    "Tata, šta je to ljubav?"

    "Ljubav? Ljubav je, na primer, sresti bogatog gospodina koji te odvede u
    najluksuzniji hotel u Veneciji, koji te proveze gondolom, koji te odvede na
    večeru u jedan od restorana na Trgu Sv. Marca, koji ti kupi Mercedes po tvom
    izboru, jedan stan u Parizu i jednu vilu na Azurnoj obali, koji ti pokloni
    dijamantsku ogrlicu i zlatni prsten, to je ljubav."

    "Tata! A gdje su tu osećaji, želja, udaranje srca, prvi susret, držanje za
    ruku, prvi poljubac?"

    "Kćeri moja ........ to su sve sranja izmisljena od strane komunista kako bi ševili
    za badava ......"
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #17
      Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

      Originally posted by slavko_bgd
      @Nikolabob:

      Poštovani kolega,
      Ako mislite da Vam neko na forumu eto tako, u par rečenica, da instrukcije kako da pravilno ugradite i parametrišete taj uređaj,mislim da se to neće dogoditi jer je to nemoguće na takav način objasniti. Meni su bila dovoljna Vaša dva posta da vidim koliko o konverziji motora na gas malo znate, a i to što mislite da znate zapravo ne razumete,uz svo dužno poštovanje Vašem obrazovanju i poziciji na kojoj radite.Završiću citatom iz Dorinog posta koji sve kaže u jednoj rečenici: "I na kraju ali samo za tebe bitno, upropastićeš motor, ma koliko da si stručan po nekim drugim pitanjima u vezi motora ovo ipak nije segment koji se samo montira i to radi a da nemaš baš dosta iskustva, sa ovim uredjajem pogotovo."
      Srdačan pozdrav i srećna Nova godina!


      Originally posted by banekg
      Nakon citanja 2335 tema i 40221 postova, na temu TNG-a, na CBC-u, mislim da sam naucio skoro sve. Vrlo malo, mozda, ima tajni i caka.
      U stanju sam da uradim sekvent, i mislim da je, cak, manja nauka nego venturi.
      Uvaženi kolega "banekg", s obzirom na broj pročitanih postova možete da pređete na sledeći nivo SF:

      http://www.nasa.gov/mission_pages/shutt ... index.html

      pa kad se vratite na Zemlju, sa zadovoljstvom ću i dalje čitati Vaše pisanije!

      Pozdrav!

      Ma jel ono Bane na slici drzi metar????
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • banekg
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2010
        • 1274
        • Nis
        • Toyota Carina e 2.0

        #18
        Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

        Mislim da sam lose shvacen, ali mojom krivicom, jer sam se lose izrazio.
        Hteo sam samo, da ukazem coveku, da ima sve napisano, pa je to razlog vise, da mu nece biti bas precizno odgovoreno, dok ne procita sve sto ste vi, postovani moji ucitelji, napisali (ovo nije sala, zaista vas smatram svojim uciteljima, i ne biste verovali kada bi videli cemu ste me sve naucili, a da toga niste ni svesni).
        Sto se tice onoga sto je u citatu boldovano - samo hocu reci da je lakse ustelovati sekvent nego venturi.
        Long Live CBC!!!

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #19
          Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

          'Ajde, neka bude tako!
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • nnad
            CBC Veteran
            • 16.01.2008
            • 171
            • pancevo

            #20
            Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

            znas druze ovde ti je tako ne mozes da pitas i da dobijes odgovor, to ne moze. kao sto kazu zanat se krade a ti pitas zanatlije tako da .....kradi po malo iz svih postova sklapaj sliku.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

              Ovo sad počinje polako da me vredja pomalo... nema pitanja na koje nisam dao odgovor i nikad se nisam vodio time da imam eksluzivitet na neko znanje a pogotovo ne danas kad je internet na svakom kiosku, nema tajni.
              Jedna stvar je pomoći nekom da reši problem a druga je učiti nekog kako se radi posao.
              Što se ostalog tiče u pravu si, sve piše, nažalost jeste razbacano na sve strane ali sve piše.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                Sekvent 24 ili 56 hmm,verovatno isti postupak.Plinski ECU preti parametre na leru i opterecenju,mora se imati poseban MAP senzor za kalibraciju,kad pohvata sve parametre smatra se da je sam uradio kalibraciju....Skida se eksterni senzor i ide na probnu voznju,prate se trimovi preko EOBD skenera i eventualno vrse korekcije na plinskom ECU.U glavnom korekcije nisu potrebne,BRC prati kolicinu ubrizgavanja ,ali treba ipak imati kljuc za setovanje.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #23
                  Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                  Ma da ,nije isti set za kalibraciju za 24 i 56

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #24
                    Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                    Ne razmisljam nikad tako da je bolje da dam majstoru da ne bih nesto sj**ao.
                    Ako je tako,a ti kreni...u avanturu. Osim velikog otkrića ugradnje gasnog uređaja,možda te život nagradi i spoznajom o izgledu unutrašnjosti motora tvoga auta.
                    Biću tu da posmatram...

                    Comment

                    • Nikolabob
                      CBC Član
                      • 28.12.2010
                      • 33
                      • Bec

                      #25
                      Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                      Originally posted by Dora
                      Ovo sad počinje polako da me vredja pomalo... nema pitanja na koje nisam dao odgovor i nikad se nisam vodio time da imam eksluzivitet na neko znanje a pogotovo ne danas kad je internet na svakom kiosku, nema tajni.
                      Jedna stvar je pomoći nekom da reši problem a druga je učiti nekog kako se radi posao.
                      Što se ostalog tiče u pravu si, sve piše, nažalost jeste razbacano na sve strane ali sve piše.
                      Slazem se potpuno sa tobom da neces da ucis nekoga od nule, i ja smatram da je to gubljenje vremena. Ali mislim da sam postavio dovoljno konkretna pitanja, odgovorio si mi do sada uglavnom za cenu boce i MV. Zato sam i napisao na pocetku cime se bavim, i ako je mozda bilo bolje da to nisam uradio jer je samo doslo do vise komentara koji skrecu sa teme.
                      Pretpostavljam da si ti ipak procenio da sam nedovoljno strucan i da bi bilo tracenje vremena objasnjavati detalje. OK, slazem se sa tim.
                      Mrzim samo po forumima sto odma dolaze pouke kako nesto ne treba da se radi i ako se nema odgovor na konkretno pitanje. Ali tako je to i sa tom mora da se zivi.

                      Originally posted by Stratos
                      Ne razmisljam nikad tako da je bolje da dam majstoru da ne bih nesto sj**ao.
                      Ako je tako,a ti kreni...u avanturu. Osim velikog otkrića ugradnje gasnog uređaja,možda te život nagradi i spoznajom o izgledu unutrašnjosti motora tvoga auta.
                      Biću tu da posmatram...
                      Mozda si u pravu da ta ugradnja nije bas tako neki podvig da bi bila od velikog interesa. Ali ipak me pomalo i interesuje.
                      A voleo bih da mi obrazlozis sta ce se to desiti motoru. Kako ce izgledati ostecenje? Zbog cega ce doci do toga? Mislim da bi to bilo stvarno od koristi za sve na forumu, onda bi znali o cemu treba da se povede racuna

                      Originally posted by TECA
                      Sekvent 24 ili 56 hmm,verovatno isti postupak.Plinski ECU preti parametre na leru i opterecenju,mora se imati poseban MAP senzor za kalibraciju,kad pohvata sve parametre smatra se da je sam uradio kalibraciju....Skida se eksterni senzor i ide na probnu voznju,prate se trimovi preko EOBD skenera i eventualno vrse korekcije na plinskom ECU.U glavnom korekcije nisu potrebne,BRC prati kolicinu ubrizgavanja ,ali treba ipak imati kljuc za setovanje.
                      Otprilike je tako samo sto koliko sam ja shvatio prvo ide voznja da bi on pohvatao vremena ubrizgavanja na benzinu pa onda kasnije se radi stelovanje samo jednog faktora koji prenosi to vreme na plinske injektore.(to sta si ti naveo) Vreme ubrizgavanja na benzinu mu treba da bi kasnije u radu mogao da ga uporedjuje sa tom baznom mapom i menja faktor ako treba, jer ako se na primer filter zapusi mora da poveca vreme ubrizgavanja. U slucaju da to ne uradi morao bi to da preuzme ECU benzinki koji bi onda nekad javio da je out of range i tako prijavio gresku.

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                        A voleo bih da mi obrazlozis sta ce se to desiti motoru. Kako ce izgledati ostecenje? Zbog cega ce doci do toga? Mislim da bi to bilo stvarno od koristi za sve na forumu, onda bi znali o cemu treba da se povede racuna
                        Ako sam te dobro razumeo u tvom prvom postu,odgovori na ova pitanja su vrlo usko povezana sa tvojim poslom. Da li i tvojom strukom?
                        U mom prvom postu ove teme sam te pitao za zanimljivosti tvoga posla. Nije moguće da vam se ni jedan motor nije "razleteo" prilikom vašeg ispitivanja.
                        Da bi bilo od koristi svima na ovom forumu,a zbog tačne i istinite informacije koju nam možeš preneti,prepustiću tebi objašnjenja na ovu temu,kojom se ti,ipak,baviš profesionalno i to tamo negde u dalekoj naprednoj civilizaciji...
                        Takođe,u istom postu sam napisao da će ti neko biti zahvalan,pa će ti pojasniti kako radi takav BRC sistem. Ali samo kada pokažeš da si voljan i ti nešto nas da naučiš. Jbg,interakcija...
                        Takođe,iz nedobijenih odgovora bi neko procenio na kom si nivou poznavanja materije uopšte,a trebalo bi da si profi i iznad naših saznanja,pa bi ti objašnjenja bila prilagođena. Ne zbog škrtog čuvanja znanja,već zbog širenja istog. Obuka se traži na nekom drugom mestu.

                        Ako si raspoložen
                        Kako se steluju delovi mape gde se radi obogacenje smese da bi se hladio cilindar, u stvari prvenstveno katalizator.
                        je tema neobrađena na forumu. Možeš li je prokomentarisati iz svog ugla a u slučaju kada je motor pogonjen benzinom u funkciji konfiguracije motora po tvom izboru?

                        Comment

                        • -slavisa-
                          CBC Član
                          • 30.01.2009
                          • 84
                          • Raska

                          #27
                          Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                          @Nikolabob,pazljivo pratim ovu temu i bez obzira sto kazes da je komplikovano meni bi bilo vrlo interesantno da nam objasnis zbog cega je sistem demontiran sa prethodnog auta,sa kog auta i kako je funkcionisao na njemu.Pozdrav i sretno u avanturi(ako krenes)

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #28
                            Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                            TECA je napisaoekvent 24 ili 56 hmm,verovatno isti postupak.Plinski ECU preti parametre na leru i opterecenju,mora se imati poseban MAP senzor za kalibraciju,kad pohvata sve parametre smatra se da je sam uradio kalibraciju....Skida se eksterni senzor i ide na probnu voznju,prate se trimovi preko EOBD skenera i eventualno vrse korekcije na plinskom ECU.U glavnom korekcije nisu potrebne,BRC prati kolicinu ubrizgavanja ,ali treba ipak imati kljuc za setovanje.
                            Otprilike je tako samo sto koliko sam ja shvatio prvo ide voznja da bi on pohvatao vremena ubrizgavanja na benzinu pa onda kasnije se radi stelovanje samo jednog faktora koji prenosi to vreme na plinske injektore.(to sta si ti naveo)
                            Osnovno podesavanje se radi u mestu,ne ide se prvo na probnu voznju.Procitajte pazljivo sta vam jos treba da bi uspeli u svojoj nameri.

                            Vreme ubrizgavanja na benzinu mu treba da bi kasnije u radu mogao da ga uporedjuje sa tom baznom mapom i menja faktor ako treba, jer ako se na primer filter zapusi mora da poveca vreme ubrizgavanja. U slucaju da to ne uradi morao bi to da preuzme ECU benzinki koji bi onda nekad javio da je out of range i tako prijavio gresku.
                            Tako je.U slucaju da ne moze izvrsiti korekciju,aktivira se benzinski ECU.Nista novo ,svi uredjaji tako rade

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                              [quote:t29vdlbd]Vreme ubrizgavanja na benzinu mu treba da bi kasnije u radu mogao da ga uporedjuje sa tom baznom mapom i menja faktor ako treba, jer ako se na primer filter zapusi mora da poveca vreme ubrizgavanja. U slucaju da to ne uradi morao bi to da preuzme ECU benzinki koji bi onda nekad javio da je out of range i tako prijavio gresku.
                              Tako je.U slucaju da ne moze izvrsiti korekciju,aktivira se benzinski ECU.Nista novo ,svi uredjaji tako rade
                              [/quote:t29vdlbd]

                              Ne rade baš svi, to jest većina ne radi u tome i jeste problem... Prebaciće na benzin sa obaveštenjem u slučaju pada pritiska (ako ga meri) ili u slučaju neispravnosti neke komponente koja se dogodi u toku vožnje. U ostalim slučajevima će mučiti motor pa dok izdrži. U nekim uredjajima se definiše u kom slučaju prelazi na benzin, opterećenje ili obraji naprimer i to opet ne prijavljuej kao grešku jer je unapred definisano.
                              Govorim uopšteno o svim uredjajima.

                              Ispravno je nataći motornu dijagnostiku i pratiti trimove na benzinu dok se vozi na plin pa korigovati gde i koliko treba. To opet ne znači da će tako biti idealno jer benzinski ECU opet neće preuzeti kontrolu sem u jasno definisanim situacijama a to nije recimo siromšna smeša koja pravi najveći problem, sem kod najnovijih uredjaja koji prate signal sa lambda sonde i vrše korekciju u zadatom opsegu. Da li je taj BRC-a takav, zaista ne znam ali sumnjam da jeste...

                              Slazem se potpuno sa tobom da neces da ucis nekoga od nule, i ja smatram da je to gubljenje vremena. Ali mislim da sam postavio dovoljno konkretna pitanja, odgovorio si mi do sada uglavnom za cenu boce i MV. Zato sam i napisao na pocetku cime se bavim, i ako je mozda bilo bolje da to nisam uradio jer je samo doslo do vise komentara koji skrecu sa teme.
                              Imaš znanje da postaviš pitanje ali iz načina na koji je postavleno pitanje ili tema uopšte, stekao sam utisak da nisi upoznat uopšte sa materijom i da bi to ipak bilo učenje od nule. Smatram da je takvo eksperimentisanje u državi koja nema zastupljen plin kao alternativno gorivo i gde je sve definisano zakonom (bar kazne) loša ideja i loš izbor uredjaja za jednog početnika jer jesi početnik bez obzira na nivo obrazovanja i struku koju si naveo da se baviš. Znaš šta može biti posledica ali ne i kako se rešava.

                              Zato mi je malo smešno kad neko izjavi to se samo montira i lakše je od venturija. Nije, veća je prevara i više treba da se zna jer su posledice veće zbog nesavršenosti celog sistema, rekao bih čak velike nesavršenosti, iznenadjujuće u odnosu na doba i kojem živimo i automobile kojima je namenjeno.

                              Stratos ti je dao lep predlog i kao što piše u njegovom potpisu "pomozi nam da ti pomognemo" opišeš neke stvari iz tvog domena pa se mi onda malo uključimo i ti posredno saznaš sve što te zanima
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • TECA
                                CBC Senator XXL
                                • 14.10.2007
                                • 2355
                                • Oz

                                #30
                                Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                                Vreme ubrizgavanja na benzinu mu treba da bi kasnije u radu mogao da ga uporedjuje sa tom baznom mapom i menja faktor ako treba, jer ako se na primer filter zapusi mora da poveca vreme ubrizgavanja. U slucaju da to ne uradi morao bi to da preuzme ECU benzinki koji bi onda nekad javio da je out of range i tako prijavio gresku.



                                Tako je.U slucaju da ne moze izvrsiti korekciju,aktivira se benzinski ECU.Nista novo ,svi uredjaji tako rade
                                Pitano je za pad pritiska,na to sam i mislio da ne bude zabune.Na sve ostalo je BRC imun kao i vecina drugih

                                Comment

                                Working...
                                X