Polovan Sequent56 za BMW 328i

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikolabob
    CBC Član
    • 28.12.2010
    • 33
    • Bec

    Polovan Sequent56 za BMW 328i

    Evo i ja se polako ukljucujem u tematiku LPG-a u automobilu. Nekoliko podataka o meni: Zivim u Becu i radim kao diplomirani inzenjer na ispitnom stolu za motore, dosta sam dobro upucen u generalnu tematiku motora, ali ne toliko u tehniku vezanu za plin. Kako principijalno funkcionise mi je sve jasno, ali za konkretan slucaj ne znam bas.
    U Austriji LPG nije uopste zastupljen, ali ja bih ipak to na crno ugradio jer sam kupio auto koji trosi malo vise BMW E36 328i, pa sta bude sto se tice policije itd.
    Imam priliku da kupim dosta povoljno polovan BRC sequent 56 sa narandzastim injektorima i isparivacem od 1500mbar. Jedino je boca cilindricna i to mi nikako ne odgovara.
    Koliko u Srbiji otprilike kosta toroidna boca i multiventil, naravno sa davacem nivoa?
    Jel odgovara ova konfiguracija uopste za moj motor?
    Negde sam ranije procitao da taj motor nece lepo da radi na leru na plin ako se ne stave inlineri. Da li je to tacno i sta su inlineri?
    Koliko sam ja video moze na netu da se nadje elektricna sema, sema za interface (max232 u principu) i software za brc. Nisam imao vremena da iscitam bas celo uputstvo za parametriranje, ali interesuje me kako to otprilike radi, jel se aparat stavi u kalibraciju i onda se vozi auto da bi prosao kroz sto vise tacaka operativne mape gde ce on da pohvata svuda vreme ubrizgavanja na benzinu? PA onda posle on stavi neki faktor i proba na plin a po lambdi polako koriguje da dodje na pravu vrednost? I kako se resava deo mape gde se ne vozi stohiometrijski, znaci puna snaga, i veci broj obrtaja?
    Kako se aparat povezuje na rpm signal i na tps? Samo se paralelno veze uz ECU od auta. Ili se ubaci "serijski"?
    Nadam se da ce neki od strucnjaka imati malo vremena da mi pojasni ovo i odgovori na ostala pitanja, hvala puno unapred.
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    #2
    Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

    druze vise se isplati ugraditi novo ovde u srbiji. nemoj da bacas pare na polovan sekvent

    Comment

    • Nikolabob
      CBC Član
      • 28.12.2010
      • 33
      • Bec

      #3
      Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

      Zasto mislis?
      Koliko sam ja video nov je u Srbiji oko 750 evra i to nije BRC.
      A ovde pregovaram za oko 350 evra

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

        Pregovarš oko bacanja 350 evra... Nije tica sve što leti....
        Koliko sam ja video nov je u Srbiji oko 750 evra i to nije BRC.
        To je prednost a ne mana.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Nikolabob
          CBC Član
          • 28.12.2010
          • 33
          • Bec

          #5
          Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

          Jel mozes malo da mi pojasnis zasto mislis da je BRC los? I zasto mislis da su pare bacene, jel nesto ne funkcionise u toj konfiguraciji?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

            Mogu ali neću, iz više razloga. Ima dosta tema ovde koje se time bave pa čitaj malo, pošto želiš sam da odradiš veći deo (sudim po pitanjima) trebaće ti svakako. Drugi razlog je ne bih da se svadjam sa kolegama. Treći razlog je da ti treba softver i hardverski ključ ili jako, jako dobro krekovana verzija. Četvrti razlog je da ni oni koji to imaju sem par na prste jedne ruke da nabrojim ( i ostane koji prst) ne znaju to da nameste kako treba. Peti razlog je da je to polovno i tačka. I na kraju ali samo za tebe bitno, upropastićeš motor, ma koliko da si stručan po nekim drugim pitanjima u vezi motora ovo ipak nije segment koji se samo montira i to radi a da nemaš baš dosta iskustva, sa ovim uredjajem pogotovo.

            Eto ipak duže nego sam hteo
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Nikolabob
              CBC Član
              • 28.12.2010
              • 33
              • Bec

              #7
              Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

              KAo prvo hvala za odgovor!

              Jasno mi je u sta se upustam, i sto se tice montiranja (pre tri godine sam vec jednom sam montiarao venturi na jedan single-point, 120 evra materijal na buvljaku i radio je odlicno, doduse samo tih 20000 koje sam ja presao, kako je bilo sledecem vlasniku ne znam) i sto se tice aplikacije.
              Razumem te i za ove prve razloge.
              Ali za ovo dalje sam zato bas i pisao jer sam mislio da moze neko da mi da strucne odgovore, i ako mi je jasno da je to tvoj hleb i da nisi voljan da dajes bas svakom sve cake, i to jos dzabe!
              Ja bar do sada nisam nasao neke odgovore na ta pitanja, vise se radi o laickim pitanjima "mogu li da ugradim, kolio trosi, ..." a neko drugi odgovara: "otidji kod Zike, Laze i on ti to odlicno zna". Jasno mi je da neki strucnjak nece bas svakom zidaru da objasnjava sve ono sto ovaj i onako nece razumeti.
              Za krekovanu verziju nisam znao da ne radi uvek kako treba.
              To sto je polovno me ne plasi, ja puno toga kupujem polovno. Covek ima racun od pre 1,5 dana i to navodno nije preslo vise od 25000. Nemojte sad molim vas sa tim "zasto li ga prodaje,..." Ima razlog, komplikovano je.
              Da upropastim motor ne bih zeleo, ali koliko se ja razumem mogu da ga upropastim samo na vecoj snazi, tamo gde je kriticno. A 2800 kubika nisu tako cesto na velikoj snazi. Ali svejedno bih voleo da to odradim kako treba, zato sam i pitao kako se steluje taj deo mape gde se ne ide vise na Lambda=1 i gde sonda vise ne regulise nego gde se gruva benzin/plin da bi hladio.

              Ako mogu jos jednom da istaknem meni bitna pitanja:
              1. Koliko kosta otp. toroidna boca oko 50l i multiventil?
              2. Kakav je problem kod ovog motora na leru na plin?
              3. Sta su INLINERI?
              4. Kako se povezuju senzori rpm i tps? Jel se veze paralelno uz ECU benzinski ili se prekine kabl pa ECU od plina replikuje taj signal i daje ga dalje ka benzinskom ECU(znaci kao serijski, kako je to slucaj kod injektora za benzin)

              Comment

              • banekg
                CBC Senator XXL
                • 06.09.2010
                • 1274
                • Nis
                • Toyota Carina e 2.0

                #8
                Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                Nakon citanja 2335 tema i 40221 postova, na temu TNG-a, na CBC-u, mislim da sam naucio skoro sve. Vrlo malo, mozda, ima tajni i caka.
                U stanju sam da uradim sekvent, i mislim da je, cak, manja nauka nego venturi. Medjutim, jasno mi je da BRC treba zaobici iz vise razloga. Taj je jos i polovan, a inace nije omiljen medju majstorima na forumu.
                Samo sam hteo da ti ukazem, zasto su skrti na recima - mnogo su vec ispisali na tu temu i otkrili gotovo sve tajne, ako ih ima.
                Srecni praznici
                Long Live CBC!!!

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                  Ali za ovo dalje sam zato bas i pisao jer sam mislio da moze neko da mi da strucne odgovore, i ako mi je jasno da je to tvoj hleb i da nisi voljan da dajes bas svakom sve cake, i to jos dzabe!
                  Niš ti nisi razumeo jer ništa nisi ni čitao ovde, naveo sam prave razloge a ne neke koje ti čitaš. O podešavanju dotičnog uredjaja nemam pojma, kad sam video šta treba da vežbam sa sve već iskustvom koje sam imao tada, lagodno sam odustao.. tako da nije da neću da ti kažem nego taj deo ne znam i ne zanima me u životu uopšte... Što reče BaneKG ovde je već sve napisano tako da ne stoji da ne kažem jer mi neko leba uzima jer ti sigurno nećeš doći odande ovde pa mi svakako nije stalo.

                  Bio je dobronameran savet koji ti iz našg dobro poznatog inata nećeš poslušati a ja ću posle reći "el sam ti reko"

                  Boca košta od 60 do 80 evra kako koja a MV za nju košta od 22-23 do 60 kako koji.

                  I veruj mi da ti uopšte niej jasno u šta se upuštaš, na to se odnosilo neću da ti objašnjavam, što da trošim već potrošeno vreme kad i onako nećeš poslušati.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • nnad
                    CBC Veteran
                    • 16.01.2008
                    • 171
                    • pancevo

                    #10
                    Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                    ja vozim brc seqent 24 nekih 60k i o.k. radi. znam coveka koji je ugradio u isti auto kao moj drugi uredjaj i bio je na ovom forumu i imao je mnogo problema. ne znam da li je dotog drugog uredjaja ili je nesto drugo u pitanju ali nije mogao da vozi auto. drugar je ugradjivao u italiji i ugradio je brc u golfu 5 jer su mu u vw servisu rekli da je najbolji. kapiram da je brc njihova firma a znam da oni svoje cene i postuju za razliku od nas ali auto mu savrseno radi.

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                      radim kao diplomirani inzenjer na ispitnom stolu za motore, dosta sam dobro upucen u generalnu tematiku motora,
                      Verujem da je tvoj posao vrlo zanimljiv i dinamičan.Voleo bih,a verujem i još mnogi sa ovog foruma,da nam ga malo približiš rečima i eventualno kojom fotkom.
                      Sta više,neko bi mogao da ti se praktično zahvali,recimo,odgovorima na tvoja pitanja u vezi ugradnje tog BRC seq 56 .

                      Comment

                      • WEST 014
                        CBC Senator XXL
                        • 17.08.2010
                        • 862
                        • Valjevo
                        • Audi A4

                        #12
                        Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                        Originally posted by Nikolabob
                        Nekoliko podataka o meni: Zivim u Becu i radim kao diplomirani inzenjer



                        I mi sto nismo inzenjeri platismo majstorima da nam ugrade sekvent...




                        Originally posted by Nikolabob
                        ali ja bih ipak to na crno ugradio jer sam kupio auto koji trosi malo vise BMW E36 328i, pa sta bude sto se tice policije .


                        Da ovo cujem od nekoga ko zivi u Srbiji, ne bi me cudilo....



                        Hocu da kazem, plati nekom strucnom majstoru da ti to ugradi kako treba, u suprotnom ce te kostati puno vise...

                        Comment

                        • Nikolabob
                          CBC Član
                          • 28.12.2010
                          • 33
                          • Bec

                          #13
                          Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                          Ipak je zazivela tema

                          Prvo da odgovorim na komentare: Posao jeste interesantan, i rado ga radim. Ali plata je inzinjerska, nisam u komercijali Ne radi se ovde toliko o tome da li cu ustedeti koji evro za ugradnju (mada i nije tako malo, ako se uzme da je 750 sa ugradnjom, mozda gresim sa cifrom), nego o nekoj moj glupoj radoznalosti i tvrdoglavosti da ja to hocu da savladam. Na ime toga, trebao bih da dobijem neki projekat na poslu gde cu raditi nesto malo istrazivanja bas sa TNG-om, ali mislim da je nesto do sada prilicno novo: direktno ubrizgavanje. Nije to glavni cilj tog projekta, vise se radi onako usput, ali planirano je da traje oko 4 meseca.
                          Ne razmisljam nikad tako da je bolje da dam majstoru da ne bih nesto sj**ao. Bolje je da probam sam i da se mucim, naucicu. Naravno uz pomoc saveta strucnjaka

                          Citao sam veceras malo intenzivnije po netu i video da Nemci, koji su isto vrlo aktivni sa TNG-om, maltene samo koriste BRC i PRINS i samo njih hvale. Nasao sam softwer, nasao uputstvo za njega i prostudirao ga. Kako tamo to pise zvuci dosta prosto. Ali znam iz prakse da to u praksi zna i losije da izgleda. Bas bih voleo da znam koje su to konkretne razlike koje neke druge sisteme cine jednostavnijima nego sto je BRC.
                          Ali sta mi jos uvek nije jasno, nevezano za BRC: Kako se steluju delovi mape gde se radi obogacenje smese da bi se hladio cilindar, u stvari prvenstveno katalizator. Da li vi (majstori) uzimate gotove mape ili radite kalibraciju na svakom vozilu? Da li jednostavno preuzmete obogacenje koje i onako radi ECU na benzin i ne dodajete mu jos extra plina. Jer koliko sam ja shvatio upravo u tom rezimu rada (blizu maksimalnog broja obrtaja i velika snaga) raste potrosnja plina u odnosu na benzinsku jako. To znaci da se ovde faktor vremena ubrizgavanja povecava, ili?

                          Comment

                          • slavko_bgd
                            CBC Senator XXL
                            • 24.03.2009
                            • 771
                            • Batajnica
                            • Stilo 1.6 16V MW

                            #14
                            Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i

                            @Nikolabob:

                            Poštovani kolega,
                            Ako mislite da Vam neko na forumu eto tako, u par rečenica, da instrukcije kako da pravilno ugradite i parametrišete taj uređaj,mislim da se to neće dogoditi jer je to nemoguće na takav način objasniti. Meni su bila dovoljna Vaša dva posta da vidim koliko o konverziji motora na gas malo znate, a i to što mislite da znate zapravo ne razumete,uz svo dužno poštovanje Vašem obrazovanju i poziciji na kojoj radite.Završiću citatom iz Dorinog posta koji sve kaže u jednoj rečenici: "I na kraju ali samo za tebe bitno, upropastićeš motor, ma koliko da si stručan po nekim drugim pitanjima u vezi motora ovo ipak nije segment koji se samo montira i to radi a da nemaš baš dosta iskustva, sa ovim uredjajem pogotovo."
                            Srdačan pozdrav i srećna Nova godina!


                            Originally posted by banekg
                            Nakon citanja 2335 tema i 40221 postova, na temu TNG-a, na CBC-u, mislim da sam naucio skoro sve. Vrlo malo, mozda, ima tajni i caka.
                            U stanju sam da uradim sekvent, i mislim da je, cak, manja nauka nego venturi.
                            Uvaženi kolega "banekg", s obzirom na broj pročitanih postova možete da pređete na sledeći nivo SF:

                            http://www.nasa.gov/mission_pages/shutt ... index.html

                            pa kad se vratite na Zemlju, sa zadovoljstvom ću i dalje čitati Vaše pisanije!

                            Pozdrav!
                            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                            Comment

                            • Plinadzija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.07.2008
                              • 1514
                              • Paracin

                              #15
                              Re: Polovan Sequent56 za BMW 328i



                              ovog jutra sama komedija na cbc-u

                              Srecna nova godina!!!!
                              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                              Comment

                              Working...
                              X