Od ugradnje plina trza i na plin i na benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kinezp
    CBC Član
    • 23.07.2011
    • 10
    • Valjevo

    Od ugradnje plina trza i na plin i na benzin

    PUNTO II 2001g 1.2 8v

    Zdravo drustvo molim za pomoc.Naime od ugradnje plina od ispravnog automobila dobio sam auto koji trza i na benzin i na plin(vise na plinu) .To se posebno oseca na manjim obrtajima ,sa povecanjem obrtaja osecaj trzanja se smanjuje.Inace trzaji su razliitog intenziteta i intervala.Primetio sam i da dok je na leru kad mu naglo stisnem papucicu gasa on prvo stucne pa zaprdkce pa tek onda prima gas ,ali sporije nego pre.

    Majstor koji mi je ugradio plin kaze da moze to da otkloni na plinu ali onda ce trositi znacajno vise ,a kada mu ja kazem da je na benzinu pre radio savrseno on tvrdi da to nije moguce jer on "nije nista dirao oko benzina".
    Ljudi moji pomazite u,em sam mu dao 550e jer mi je tvrdio da je tomaseto bolji od lovata koji je 450e em sam dobio za uzvrat grob od auta.
    Moje pitanje je :
    1.U cemu je problem
    2.da li je majstor u pravu
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    1. Ne znam u čemu je problem
    2. Majstor nije u pravu

    Probaj da dan dva voziš samo na benzin sa zavrnutom bocom za plin i isključen na prekidaču. Ako se popravi stvar je do podešavanja, ako ostane isto nešto je pokvareno, falš vazduh, struja itd...

    To je jedan od najzahvalnijih motora za plin.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • kinezp
      CBC Član
      • 23.07.2011
      • 10
      • Valjevo

      #3
      Moram da se izvinim" DORA" i ispravim gresku:samo je boca tomasseto ,a uredjaj je Dreamjet lpg.

      Kad kazes da je to jedan od najzahvalnijih motora pretpostavljam da mislis na motor Punta.Kao i da je majstor mogao da prouzrokuje to nastalo trzanje i na benzin.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Mislim da ne postoji rečenica koja može više da me iznervira od "na benzin radi kao sat" sat zameniti svim mogućim izrazima...

        U tom kontekstu nikad ne verujem u to da motor pre ugradnje radi kao sat a ne radi, čak ni nov. No, primetna razlika u radu posle ugradnje gasa sugeriše da tu nešto ne štima. Može biti koicidencija jer se kod polovnih auta nikad ne zna kad će nešto da gekne a majstor je možda samo malo gurnuo rukom senzor kad je ugradjivao i docrkao ga...

        Da mislio sam na motor punta da je vrlo prikladan za gas. Ne moraš se izvinajvati pošto svi greše ali ni boca nije Tomaseto
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • kinezp
          CBC Član
          • 23.07.2011
          • 10
          • Valjevo

          #5
          Hvala DORA .Prvo cu da krenem od dijagnostike .

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Probaj da dan dva voziš samo na benzin sa zavrnutom bocom za plin i isključen na prekidaču.
            Pre nego počneš bacati pare na dijagnostiku... Možda nećeš bacati ali ovo ne košta ništa sem benzina
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • vladaomega
              CBC Senator XXL
              • 11.10.2010
              • 484
              • beograd

              #7
              mozda problem lezi u svecicama. svecice ngk kad radi samo na benzin bkr5ez ,lpg-cng bkr6eix.nije velika investicija mozda 2000din treba probati jer i sam proizvodjac ngk preporucuje promenu tipa svecica ako se menja vrsta goriva

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Majstor koji mi je ugradio plin kaze da moze to da otkloni na plinu ali onda ce trositi znacajno vise ,a kada mu ja kazem da je na benzinu pre radio savrseno on tvrdi da to nije moguce jer on "nije nista dirao oko benzina".
                Nema veze sa svećicama, sem ako imaju 100 godina. Pokušavam izokola da ga nateram da razdvoji problem. Ubio mu je trimove kao zeca...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • the_doctor
                  CBC Veteran
                  • 20.02.2008
                  • 106
                  • NBG

                  #9
                  Pozdrav druze. Pazljivo citaj i mislim da ces resiti svoj problem. I samo bez nervoze

                  Od skoro u svom autu, Zastava 101, imam EFI motor koji sam sam ugradjivao, uz njega sam odma uzeo i sekvencijalni plin, koji sam sam stavljao, ne bitne stvari, ali samo da uputim u pricu, i imao sam isti problem po ugradnji plina. Nemoj se zaludjivati menjanjem svecica i slicnih stvari odma da ti kazem. Kada mi je nastao problem, probao sam druge i kablove i svecice, i bobinu i sta sve ne.

                  Stvari stoje ovako, plinski racunar mora imati informaciju o broju obrtaja motora, licno kod mene braon zica sa plinskog kompa, mozda ce ti znaciti, u servisima je vezu na bobinu, posto je punto u pitanju, stvar je da je bobina dvovarnicna, ima napajanje 12 volti, i dve kontrolne mase koje idu sa racunara, i sluze za paljenje 1 i 4, i 2 i 3 cilindra, posto jedna zica ide sa plinskog racunara, obicno se vezuje na samo jednu masu. I tu nastaje problem, na jednoj od masa sada imamo potrosac, tj plinski racunar, koji remeti spreg silu bobine, odnosno odnos masa za 1 i 4 i plus, i masa za 2 i 3 i plus, posto je bobina transformator ovim potrosacem se remeti i otpornost koja utice na transformator kao element, sto dalje prouzrokuje slabu varnicu na sviceici ili njeno totalno izostavljanje. Od cega auto naravno trza, brljavi i slicno...

                  Jedno od resenja koje sam ja probao je da signal uzmem sa davaca polozaja radilice, cim sam skinuo sa bobine auto je poceo dobro da radi i da ne trza, medjutim plinski racunar je u dijagnostici s vremena na vreme video nula obrtaja sto je prouzrokovalo gasenje plina i prebacivanje na benzin, problem je u vrsti signala i reperu na radilici, cilj ovog pasusa, ne pokusavaj uopste tamo da ga prebacis.

                  Resenje je sledece, nabavio sam elektroniku koja se koristi za renoe, koji imaju 4 bobine, i samo signalne minuse sa ECUa, posto ne postoji mogucnost da se jedna zica sa plinskog kompa prikaci na te cetri, uziam se elektronikica koju sam pomenuo, koja ima izvode za posebne mase, obradjuje signal, pojacava ga, i tek onda salje u plinski racunar. Time ne remeti signal za bobine, a plinski racuanr ima informaciju o obrtajima.
                  Licno ja sam je platio 35e u zemunu, cim sam je povezao, svi problemi su nestali, auto ide normalno na oba goriva, ne trza, i nesto bolje ide na plin nego ranije, predpostavljam da je zbog tacnije informacije o obrtajima.

                  Rekao bih 99 posto da je problem u tome.
                  Pisi sta si uradio!

                  pozdrav
                  Last edited by the_doctor; 26.07.2011, 17:11.
                  ...benzin u krvi!!!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Samo zato što si pisao roman, nisam obrisao. Bez uvrede na dalje ali ovakvim tekstovima pljuneš u lice svim majsotirma koji su ikad ovde pisali ili imaju namere da pišu ubuduće. Svoje lično iskustvo koje je usput pogrešno ali ako si zadovoljan, ok, nemoj prenosti drugima ako nisi siguran da si u pravu.
                    Saveti nemaju veze sa pameću, majstorskim zanimanjem a ni sa dobrim savetom da čovek reši problem i ne baca pare.

                    Mislim na Punta sranog (da izvinu svi koji ga imaju) da se stavlja svemirska elektronika i ovo ono i šta još pored sekventa koji radi kako treba...
                    Što ga je papak ugradio pa mu poremetio bubrege nema veze sa obrtajima, teorijom zavere oko bobina i sl...

                    Pravi i ispravan savet, vozi na benzin dva dana, ako radi dobro odeš da gasadžije tog što je radio ili nekog drugog da namesti kao svet, ako ne radi dobro odeš kod mehaničara da namesti.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • the_doctor
                      CBC Veteran
                      • 20.02.2008
                      • 106
                      • NBG

                      #11
                      Nisam pisao na ovom forumu 2 godine, a i sad pojedoh ***** sto sam hteo da pomognem...
                      Ja sam moj problem na taj nacin u potpunosti resio, no ne bitno, ti ces mu pomoci verovatno posto si znalac.
                      Pozdrav!
                      ...benzin u krvi!!!

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        #12
                        Originally posted by Dora View Post
                        Ubio mu je trimove kao zeca...
                        Ha, svidja mi se objasnjenje

                        Doktore, dal si ti to ponovo uradio ono isto kao i malopre, cini mi se da jesi... Tvoj odgovor na problem je isti kao u onom vicu o pandurima i plavom golfu. Misliti i cvece brati nije isto.
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Doktore, možeš da se ljutiš koliko hoćeš ali ne pomažeš nego odmažeš. Cenim tvoj trud i dobru želju pa kao što rekoh nisam obrisao nego objasnio.
                          Sasvim sam siguran da možeš dati dobar doprinos forumu i bez da daješ ovako stručne odgovore. Svako ima nešto što zna, ti ovo ne znaš a ja se trudim da znam, zato nemam pojma sa bojama
                          Recimo da kupi to čudeso što je tebi rešilo problem i ne reši problem, a neće ga rešiti jer nije u tome problem, šta onda- kažemo uuuuppss ode 35 jevrića izvini...

                          Problem je sledeći, gas nije naštelovan nikako pa zato ne radi na gas, posledica toga je da se benzin "pokvari" pa ni benzin ne radi nikako. Preko foruma je teško popraviti auto ali tipujem na tako nešto, zato dva dana benzina rešava dilemu.
                          Kad se reši dilema idemo dalje sa popravkom.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • kinezp
                            CBC Član
                            • 23.07.2011
                            • 10
                            • Valjevo

                            #14
                            Evo me drustvo.vidim da niko( ne racunajuci majstore ) nije imao ovu vrstu problema,te je izazvala interesovanje.Ova tema je za mene enigma tako da se zahvaljujem svima koji pokusavaju da mi pomognu da sto lakse ga prevazidjem.
                            Danas pocinjem sa lecenjem punta.
                            Izabrao sam za pocetak najjednostavniji i najjeftiniji lek=zavrcem plin na boci i na prekidacu.Vozicu dva dana pa se vidimo
                            Zaboravih da kazem da zadnja 2 dana otkad je ovo hladnije vreme(sto naravno nema veze sa ovim) punto duplo manje i redje trza,(skoro podnosljivo) i mozete li mi objasniti sta su to trimovi.
                            Last edited by kinezp; 27.07.2011, 11:24.

                            Comment

                            • Plinadzija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.07.2008
                              • 1514
                              • Paracin

                              #15
                              SFT i LFT kratkorocni i dugorocni korektori smese, koji su kod tebe u nevidjenim vrednostima. Kada se plin lose podesi benzinski ECU ne zna da auto ide na plin te povecava vreme ubrizgavanja benzina da bi pojacao smesu u tvom slucaju. To prouzrokuje najpre paljenje lampice MIL a kasnije i brljavljenje motora na oba goriva posto te iste vrednosti ostaju i za benzin. Duzom voznjom na benzin trimovi se vracaju u prvobitno stanje i motor se sam popravi. To ti sada radis.
                              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                              Comment

                              Working...
                              X