1000 € za projekat ugradnje gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #16
    Potpuno pogrešno, a vi (AMSS) bolje pročitajte Pravilnik. Nema, šta da se overava tipski projekat, jer je već odobren od strane Agencije. Da nije prošao propisanu proceduru i nije odobren - ne bi bio tipski! Kao takav, pravnim rečnikom, služi kao presedan: svako istovetno izvođenje vrši se po njemu, a prilikom atestiranja, proverava se, da li su radovi po njemu izvršeni. To, o čemu pričate, spada u netipizirane prepravke, što je navedeno u Pravilniku. U slučaju ugradnje LPG uređaja, važi crveno slovo! Projekat je potreban, ako Panta konstruiše neki novi uređaj, ili deo gasne instalacije, koji još nije "kršten"! Znači, bez certifikata i još nije u serijskoj proizvodnji.

    Ako je cenovnik, već potpisan u ministarstvu, mogli ste nam pružiti informaciju o njegovom sadržaju. Siguran sam, da pogrešno tumačite ovo u vezi ugradnje i ispitivanja uređaja na alternativno gorivo. Pa, nisu ni oni (ministarstvo i Agencija) KUD "Idioti"! Zašto bi otežavali upotrebu ekološki čistijeg i jeftinijeg prirodnog goriva?

    Ako ste u pravu, odmah vraćam članske karte AMSS, jer ne zastupate naše interese! Ako je interes AMSS, kao ovlaštene organizacije, ugrožen malom cenom atestiranja, tražite povećanje! Btw. Kolika je nova cena u tom potpisanom cenovniku?

    Comment

    • UkiMazda
      CBC Senator XXL
      • 16.11.2007
      • 444
      • Beograd
      • Alfa 156 2.0TS

      #17
      Originally posted by Franjo View Post
      Pa, nisu ni oni (ministarstvo i Agencija) KUD "Idioti"! Zašto bi otežavali upotrebu ekološki čistijeg i jeftinijeg prirodnog goriva?
      Jel vi stvarno mislite da je drzavu briga za ekologiju i koriscenje nama jeftinijeg goriva?

      Comment

      • Pantah
        CBC Veteran
        • 25.03.2007
        • 159
        • Beograd

        #18
        Originally posted by Franjo View Post
        Potpuno pogrešno, a vi (AMSS) bolje pročitajte Pravilnik. Nema, šta da se overava tipski projekat, jer je već odobren od strane Agencije. Da nije prošao propisanu proceduru i nije odobren - ne bi bio tipski! Kao takav, pravnim rečnikom, služi kao presedan: svako istovetno izvođenje vrši se po njemu, a prilikom atestiranja, proverava se, da li su radovi po njemu izvršeni. To, o čemu pričate, spada u netipizirane prepravke, što je navedeno u Pravilniku. U slučaju ugradnje LPG uređaja, važi crveno slovo! Projekat je potreban, ako Panta konstruiše neki novi uređaj, ili deo gasne instalacije, koji još nije "kršten"! Znači, bez certifikata i još nije u serijskoj proizvodnji.

        Ako je cenovnik, već potpisan u ministarstvu, mogli ste nam pružiti informaciju o njegovom sadržaju. Siguran sam, da pogrešno tumačite ovo u vezi ugradnje i ispitivanja uređaja na alternativno gorivo. Pa, nisu ni oni (ministarstvo i Agencija) KUD "Idioti"! Zašto bi otežavali upotrebu ekološki čistijeg i jeftinijeg prirodnog goriva?

        Ako ste u pravu, odmah vraćam članske karte AMSS, jer ne zastupate naše interese! Ako je interes AMSS, kao ovlaštene organizacije, ugrožen malom cenom atestiranja, tražite povećanje! Btw. Kolika je nova cena u tom potpisanom cenovniku?
        Hvala na tumačenju

        Na žalost ne samo da znam da čitam nego znam i kako se došlo do teksta koji definiše prepravku i ispitivanje vozila u Zakonu a kasnije razrađeno u pravilniku o ispitivanju. Znam i ko se video kao vrhovni sprovoditelj svoje zamisli, i koliko se sabotira sve drugo u ZBS što nije došlo iz iste kancelarije. A posebno koliko se krije odgovornost MUPa za lošu bezbednost saobraćaja. Paaaaaardon zvanično je "dobru bezbednost saobraćaja, iako je došlo do povećanja broja poginulih ...". Sudeći po tome kako je krenulo ove godine, bezbednost saobraćaja će biti proglašena za još bolju nego prošle godine.

        Što se tiče odbrane vaših interesa (a i naših, jer smo i mi građani i vozači) ja zadnje dve godine "nisam podoban za sastanke sa MUPom" zato što sam branio vaše interese. Na žalost sa šezdesetak hiljada članova AMSS nije dovoljno "težak" sagovornik a naoružana-krajputaška-organizacija za zaštitu redamiraiporetka se plaši samo izlaska na ulicu većeg broja ljudi.

        Inače ministarstvo saobraćaja nije rok grupa, ali veći deo kadrova agencije je navikao da pročita dnevno naređenje o sopstvenom mišljenju.

        Cenovnik je samo za usluge agencije. Naše usluge su već odavno na nivou 50tak evra, a kurs pratimo mnogo sporije od ugrađivača (gde će im duša).
        Money for nothin' and chicks for free

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          #19
          Originally posted by Pantah View Post
          Naše usluge su već odavno na nivou 50tak evra, a kurs pratimo mnogo sporije od ugrađivača (gde će im duša).
          Što se mene tiče, slažem se, da je vaša usluga podcenjena (u odnosu na EU i neke druge kontinente)! Ali, moraš se složiti, da je skoro celodnevni rad ugrađivača, samo na jednom vozilu daleko podcenjeniji, ako se tako može reči. Naravno, zbog naše ekonomske situacije.

          Comment

          • Pantah
            CBC Veteran
            • 25.03.2007
            • 159
            • Beograd

            #20
            Slažem se. No cenu su oborili sami ugrađivači. I dalje obaraju, skačući jedan drugom u tanjir dumping cenama. Na žalost, sada je zaista jedini spas za "dobre ugrađivače" da se kontrolom ugradnje uz bitno dizanje letvice (provera po izjavi ugrađivača, rad po projektu proizvođača i sl.) iz igre izbace oni koji dumping cenu izvlače upotrebom falsifikovane opreme ili nenamenskih delova.

            S druge strane ni engleskih 3000 funti za neke ugradnje nema nikakvog smilsa, i samo guši mogući razvoj TNG tržišta kod njih.

            S treće strane postavlja se pitanje srtateškog pristupa gorivima. A TNG ne spada u gorivo iz obnovljivih izvora, pa države nemaju razlog da ga favorizuju protiv benzina. Važnije je odlučiti se za razvoj goriva distributivne mreže i održivi razvoj za neko obnovljivo gorivo i za njega davati subvencije za prepravke ako je prepravka moguća (npr. da motor koristi alkohol ili skoro čist alkohol, prepravka je jednostavna ali postavlja se pitanje održivosti)
            Money for nothin' and chicks for free

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #21
              ne dize se letvica,nego lestvica .
              cela Srbija radi po "damping" cenama.
              tacno se vidi po cenama koja su zanimanja monopolisticka a koja ne.
              moze te vi da dizete cene nebu pod oblake,jednostavno necete imati dovoljno musterija.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Lično smatram da sam ja završio karijeru kao ugradjivač gasne opreme jer dok se vi ne dosetite da sredite posao, tržošte, propise , šta god, neće raditi ni ona prestala dva servisa.
                Ti što budu radili će imati znatno više cene jer će onda oni imati monopol a to opet znači da će opasti ugradnja, promet i sl...
                Misli mda to neće zaživeti još par godina jer oni koji imaju para u ovom poslu nemaju interes da se to sredi jer ako srede, kjurac moj će prodavati šlepere robe, neće biti ko da je kupi a ni fizički moguće da 30 servisera ugradi tone robe...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #23
                  Originally posted by Pantah View Post
                  Naše usluge su već odavno na nivou 50tak evra, a kurs pratimo mnogo sporije od ugrađivača (gde će im duša).
                  Atest(omologazione),recimo u Italiji, kosta 60eu,sa izlaskom sluzbenog lica(motorizazione civile) na teren.Dok usluga ugradnje TNG uredjaja u istoj zemlji ne silazi ispod 500eu.Tako da nadlezne instituije,u Srbiji, i ne interesuje nesto taj dnevni kurs evra.One su vec zaracunale cenu po kursu iz 2037 . Pa kad onda uzmemo u obzir 170 vozila po danu x 50eu na jednog pregledaca(setite se kraja 2010),al se uzimalo lopatom i to bagerskom, za neobavljeni posao i to na sred ulice ispred agencije za registraciju vozila(ponekad i na trotoaru).I sad jedna takva institucija ili njen direktor treba da stane pred ministarstvo i kaze "alo bre ljudi,pa nemojte sad da trazite toliko para".
                  Nego ko nam je kriv(instalaterima),kad mi nemozemo da se organizujemo i zastupamo sami sebe,nego ocekujemo da nam masne guske zaprze chorbu.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Kako da se organizujemo kad Radić bude ovlašćen ugradjivač za škode, kad će Lovato klan da prebije Landirenzo klan a i obrnuto sem kad se udruže sproću jadnih poljaka a Zavoli klan će da klacka pored i čeka priliku a o BRC-i da nepričam, 1500 evra ugradnja, pa šta ugradjuju bre, kadmijumske šipke

                    Inače smrt gejovima komunističkim i fakultetskim, 80 posto ide njiama 20 posto fakultetu, 2500 evra na dana a bilo je dana više nego kobasica, sav utrošen materijal nekoliko hemijski i nešto pene za brijanje, brate ni sondu za ispitivanje nemaju a ja je imam, sramota, njihova naravno ali ko ga džebe, sad ćemo da pametujemo, jer nam se može a pustili su takvih auta da me je prosto sramota da to stavim ovde ili na sajt.

                    Isto to je i AMS ali je to pošteno privatna firma i niko se ne laže oko toga a ovamo kao mi smo fakiultet, smrdibube...
                    Ne branim ove ali i oni dodju na servis da urade atest, ponesu sve što treba itd... Onaj drugi deo je potcenjen ali tako ej sad kako je, ljudi žele jeftino i tako je pa dokle bude...

                    Ako je do revolucije ima gas forum pa napred, ja sam za
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #25
                      Originally posted by Dora View Post
                      Ako je do revolucije ima gas forum pa napred, ja sam za
                      Napred nasi,napred nasi

                      Znaci otvaramo novu temu: AUTO-GAS REVOLUCIJA-jedina moguca solucija

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Budimo IN, udavimo ih sos PLIN
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #27
                          danas pricao sa pregledacima sa Masinskog-Bg,potvrdise i oni da su "culi",isto, da se sprema najgore.Mada i njima je neverica da to tako prodje,osim ako neka jaka interesna grupa gura taj pravilnik

                          Comment

                          • Franjo
                            Banovan
                            • 14.08.2009
                            • 2831
                            • Inđija - Beograd
                            • Renault megan II res

                            #28
                            Originally posted by speedplus View Post
                            ... potvrdise i oni da su "culi",isto, da se sprema najgore.
                            Znači, i dalje, rekla-kazala! Radio Mileva.

                            Ne raspolažem važećim cenovnikom ovih usluga, ali znam, da su i do sada bile na zavidnoj razini, kad se radi o modifikaciji (prepravci) vozila i uređaja, koji bitno menjaju... itd. Takav zahvat, može na dalje, da služi kao etalon i projekat se može zaštiti, pa se korištenje intelektualnog prava može naplaćivati.

                            Kod ugradnje sertifikovanih uređaja, to nije slučaj, jer to plaćate prilikom kupovine uređaja. Ukalkulisano u cenu.

                            Moje viđenje priblema je u povećanju administracije ugrađivača. Potrebno je, samo oformiti obrazac (ili obrasce), u kojima će se odgovoriti najmanje na pitanja iz priloga 1. Pravilnika, a još bolje i na dobar deo pitanja iz priloga 2.

                            Ako ste bolje pročitali prilog 2. Pravilnika, naći ćete sve, na čemu su i do sada bazirali ispitivanje (TU)! Pa ćete naći kakve cevi i njihov promer, kako ugraditi (montirati) rezervoar itd.

                            Iako, nisam stručnjak po pitanju gasnih uređaja, mišljenja sam, da je ovaj Pravilnik dobar zakonski okvir i regulativa, kako bi se ova pitanja dovela u red. Da se spreće "divljaci", a favorizuju "kršteni" ugrađivači, koji plaćaju Državi poprilične poreze. Jer, kao što reče Dora, dao si vozaču oružje, a u ovom slučaju i bombu.

                            Ali, kao što neki kažu: ovo je zemlja Srbija, pa je sve moguće! Ako Franjo greši, može da se popravi, u krajnjem slučaju banovanjem. Tako i zakonodavac, ako ima tu nameru, da udari na ovu delatnost, takvim opterećenjem - banujmo ga!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              dao si vozaču oružje, a u ovom slučaju i bombu.
                              Pa neće valjda sirotan (vozač) ići dopola naoružan
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Plinadzija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.07.2008
                                • 1514
                                • Paracin

                                #30
                                ...Bala te ta bomba u rukama...
                                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                                Comment

                                Working...
                                X