poštovani,
ako je moguće, poštovao bih savet za moj problem
Pre dve godine sam u Valjevu ugradio sekvent AC-Tomasetto stag 4, TNG sistem. Od samog početka rada mi se palila check engine lampica. U početku je listing grešaka bio prebogata ili siromašna smeša, više puta sam bio na kalibraciji i brisanju grešaka. Uvek posle cca 50-100km, mi se ponovo palila check engine lampica. Po prebacivanju na benzin, i obično gradskoj vožnji sa nekoliko uključivanja i gašenja auta, bi se lampica ugasila, obično mi je bilo potrebno oko 10-20km na benzin i lampica se gasi. Po prebacivanju na TNG sve po starom. Ponekad je pokazivao i missfire, napominjem sa su svećice bile nove BERU, a cilindri sa missfire su se smenjivali, nikada nismo uhvatili da je jedan problematičan, čak je na jednom od njih nova bombina BERU. Tako sam i vozio poslednje dve godine i ukupno prešao oko 50K Km. Misleći da je do svećica, stavio sam nove, BRISK silver, problemi se nastavljaju. Poslednji pregledi grešaka pokazuju i prekide lambda sonde, pa mi preporučuju zamenu iste što iziskuje dosta para za novu, ili rizik od polovne.
Auto bi obično posle kalibracije radio fino, ali posle cca mesec dana bi počelo trokiranje i neravnomeran rad na leru. Napomena da na benzinu radi mirno. Mada odavno nisam provaravao, da li bi se check engine ugasio, posle duže vožnje na BMB.
auto generalno dobro radi, i na BMB i na TNG ali malo lošije
redovni servisi su vršeni na 20K Km, zamena 2 filtera
potreban mi je savet
preporuka valjanog majstora za TNG, koji takve probleme može da reši, naravno Valjevo ili okolina, koji bi se malo posvetio problemu, u cilju rešanja
ako je moguće, poštovao bih savet za moj problem
Pre dve godine sam u Valjevu ugradio sekvent AC-Tomasetto stag 4, TNG sistem. Od samog početka rada mi se palila check engine lampica. U početku je listing grešaka bio prebogata ili siromašna smeša, više puta sam bio na kalibraciji i brisanju grešaka. Uvek posle cca 50-100km, mi se ponovo palila check engine lampica. Po prebacivanju na benzin, i obično gradskoj vožnji sa nekoliko uključivanja i gašenja auta, bi se lampica ugasila, obično mi je bilo potrebno oko 10-20km na benzin i lampica se gasi. Po prebacivanju na TNG sve po starom. Ponekad je pokazivao i missfire, napominjem sa su svećice bile nove BERU, a cilindri sa missfire su se smenjivali, nikada nismo uhvatili da je jedan problematičan, čak je na jednom od njih nova bombina BERU. Tako sam i vozio poslednje dve godine i ukupno prešao oko 50K Km. Misleći da je do svećica, stavio sam nove, BRISK silver, problemi se nastavljaju. Poslednji pregledi grešaka pokazuju i prekide lambda sonde, pa mi preporučuju zamenu iste što iziskuje dosta para za novu, ili rizik od polovne.
Auto bi obično posle kalibracije radio fino, ali posle cca mesec dana bi počelo trokiranje i neravnomeran rad na leru. Napomena da na benzinu radi mirno. Mada odavno nisam provaravao, da li bi se check engine ugasio, posle duže vožnje na BMB.
auto generalno dobro radi, i na BMB i na TNG ali malo lošije
redovni servisi su vršeni na 20K Km, zamena 2 filtera
potreban mi je savet
preporuka valjanog majstora za TNG, koji takve probleme može da reši, naravno Valjevo ili okolina, koji bi se malo posvetio problemu, u cilju rešanja
Comment