check engine skoda fabia 1.2HTP- AZQ motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shuxx
    CBC Član
    • 05.11.2012
    • 33
    • Prokuplje
    • škoda fabia 1.2HTP

    check engine skoda fabia 1.2HTP- AZQ motor

    poštovani,

    ako je moguće, poštovao bih savet za moj problem

    Pre dve godine sam u Valjevu ugradio sekvent AC-Tomasetto stag 4, TNG sistem. Od samog početka rada mi se palila check engine lampica. U početku je listing grešaka bio prebogata ili siromašna smeša, više puta sam bio na kalibraciji i brisanju grešaka. Uvek posle cca 50-100km, mi se ponovo palila check engine lampica. Po prebacivanju na benzin, i obično gradskoj vožnji sa nekoliko uključivanja i gašenja auta, bi se lampica ugasila, obično mi je bilo potrebno oko 10-20km na benzin i lampica se gasi. Po prebacivanju na TNG sve po starom. Ponekad je pokazivao i missfire, napominjem sa su svećice bile nove BERU, a cilindri sa missfire su se smenjivali, nikada nismo uhvatili da je jedan problematičan, čak je na jednom od njih nova bombina BERU. Tako sam i vozio poslednje dve godine i ukupno prešao oko 50K Km. Misleći da je do svećica, stavio sam nove, BRISK silver, problemi se nastavljaju. Poslednji pregledi grešaka pokazuju i prekide lambda sonde, pa mi preporučuju zamenu iste što iziskuje dosta para za novu, ili rizik od polovne.
    Auto bi obično posle kalibracije radio fino, ali posle cca mesec dana bi počelo trokiranje i neravnomeran rad na leru. Napomena da na benzinu radi mirno. Mada odavno nisam provaravao, da li bi se check engine ugasio, posle duže vožnje na BMB.

    auto generalno dobro radi, i na BMB i na TNG ali malo lošije

    redovni servisi su vršeni na 20K Km, zamena 2 filtera

    potreban mi je savet

    preporuka valjanog majstora za TNG, koji takve probleme može da reši, naravno Valjevo ili okolina, koji bi se malo posvetio problemu, u cilju rešanja
  • drzarkod
    CBC Član
    • 26.10.2012
    • 48
    • Novi Sad
    • Opel Vectra C 1.8 16v lpg by Dora

    #2
    Proveri bobinu, meni je Dora iz prve rekao u čemu je problem,poslao me kod autoelektričara koji rešava problem, auto radi ko Singerica. Majstor mi je rekao da bobina strada i od neodgovarajućih svećica, a Dora da se vožnjom na plin lakše manifestuju greške u slučaju neispravne bobine, svećica, .....eto toliko od mene....ali ima tu kompetentnijih od mene....ja sam izneo samo moj slučaj. Činim mi se fa vožnja na plin nema samo terapeutski aspekt na budžet i motor, već i dijagnostički ( potencijalni budući kvarovi ).
    Malo medicinske terminologije.....

    Comment

    • slavko_bgd
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2009
      • 771
      • Batajnica
      • Stilo 1.6 16V MW

      #3
      @shuxx:
      Kontaktirajte člana "speedplus". Siguran sam da može da pomogne. On je u Lazarevcu.
      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

      Comment

      • shuxx
        CBC Član
        • 05.11.2012
        • 33
        • Prokuplje
        • škoda fabia 1.2HTP

        #4
        hvala

        zaista sumnjam na sve, a nije malo para i lambda sonda i bombine i svećice, sve to može da pravi ovu situaciju

        muči me što servisiranje ne daje rezultate odmah, već posle cca 50km, a otići van grada i servisirati, pa opet se vraćati ako nevalja, živa muka.

        zato bih voleo da u valjevu nađem nekog po preporuci

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Sve što si opisao od početka, deluje da smeša ili početno podešavanje nije nikad dobro napravljeno. 50 km nije velika razdaljina ako se dobro napravi. Ne znam nikog bliže ali će možda neko drugi znati.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • shuxx
            CBC Član
            • 05.11.2012
            • 33
            • Prokuplje
            • škoda fabia 1.2HTP

            #6
            auto imam 2god, održavanje mehanike i redovnog servisiranja je uzelo cca 10 odlazaka kod majstora, e sad plinskog majstora viđam svaka 2 meseca, dojadih i njemu i meni je cimanje. Kalibracija je vršena samo na ler gasu, i u principu radila dobro oko mesec dana, posle počne da trokira i neravnomerno da radi na tng. Na benzinu radi dobro.
            Uvek se pali check engine posle cca 50km.
            Nisam siguran kako radi kompjuter plinske instalacije, ali imam utisak da od početka dobija lošije informacije od lambda sonde, i da koriguje smešu ili vremena, i da sa sve više rada sve lošiju kombinaciju pravi, tako da s vremenom pogoršava situaciju.
            od sinoć sam rešio da vozim samo na Benzin, jer je prevršilo svaku meru, check engine mi se povremeno pali i gasi - blikuje, i jednostavno auto prestane da prima gas, po gašenju i startovanju motora bude sve ok neko vreme, pa ponovo. Moram što pre da nađem, kvar i da rešim problem.

            Dali je moguće da nemate preporuku za TNG majstora u Valjevu?

            uskoro menjem lambda sondu, a videću za ostale komponente, svaki savet je dobrodošao, hvala unapred
            Last edited by shuxx; 09.11.2012, 13:52.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Sondu nemoj da menjaš dok se definitivno ne utvrdi da je crkla, to što si utvrdio (ili neko drugi) ne smatram pouzdanim
              Vozi par dana na benzin pa onda opet utvrdite da li sonda radi ili ne... Za preporuku ne znam ni sebe da preporučim ali nekad je lakše otići malo dalje ako je potrebno a i brže...

              Za bilo šta drugo da je smislenije u vezi pomoći, morao bi imati sliku parametara podešenosti gasa i to dok motor radi.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                Originally posted by shuxx View Post
                da nađem, kvar i da rešim problem.

                Dali je moguće da nemate preporuku za TNG majstora u Valjevu?

                uskoro menjem lambda sondu, a videću za ostale komponente, svaki savet je dobrodošao, hvala unapred
                ja, koliko sam upucen,u Valjevu, jedino Lukic zna gde je levo a gde desno,sto se tice TNG uredjaja(mada,mozda ima jos neko ali ja neznam,znam samo jednog kod koga ne treba. voditi ni krmacu na bukarenje).E sad probaj pa vidi,sto rece chika/deka Dora,neznam ni sebe da preporucim a kamoli drugog.
                Sto se mehanike tice,tu ti mogu pomoci,"Aca" gore na brdu(neznam kako se zove naselje),lik je genije.
                Last edited by speedplus; 09.11.2012, 21:04.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Lambda sonda je vec odsvirala svoje i dok je ne promenite ce da seva lampa,a da plin ne valja od samog pocetka,vam je jasno!
                  Plamenac ce da vam resi problem u ABC testu,zarad sonde i rada na benzin...a za plin,nadjite drugog majstora
                  ....a to da ce Lambda sonda da jednostavno crkne na nekoj(odprikile toj) kilometrazi,nezavisno da li je u pitanju plin ili benzin,(a odkuda bi i znala), ce da crkne i crkava...
                  Valjevo je velki grad ima tu jos dobrih majstora,zamenite sondu i vozite samo na benzin,bar 15est dana,ako sve bude i kako treba trazite majstora za plin,imate vec preporuku

                  Comment

                  • shuxx
                    CBC Član
                    • 05.11.2012
                    • 33
                    • Prokuplje
                    • škoda fabia 1.2HTP

                    #10
                    hvala na dobrim savetima,

                    krenuću redom, od lambda sonde ka ostalim mogućnostima.
                    Ali bih baš voleo da znam dali sam ja "ubo", onog što sa krmačama radi. Ako je moguće javite na PP.

                    Generalno godinama vozim na TNG, prvo jugića, i verovali ili ne zvao sam Doru još davne 2005god, za savet. Taj jugić i dalje svira odlično.

                    Fabia, je valjano radila, ali ima 135K Km, pa je izgleda red za zamenu nekih stavki. Lambda sonda, bombine itd.
                    Last edited by shuxx; 10.11.2012, 09:32.

                    Comment

                    • shuxx
                      CBC Član
                      • 05.11.2012
                      • 33
                      • Prokuplje
                      • škoda fabia 1.2HTP

                      #11
                      posle 70km na benzinu check engine se ugasio, cca 3 paljenja po 20km, fakat je da je podešavanje tng-a loše, e sad šta uraditi, javiću, kako se sve ovo završilo,

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Poslednji pregledi grešaka pokazuju i prekide lambda sonde, pa mi preporučuju zamenu iste što iziskuje dosta para za novu, ili rizik od polovne.
                        Najcesce kodira gresku u povremenom prekidu grejaca same sonde.Uglavnom i dalje ta sonda salje podatke kakve treba i u vasem slucaju nema veze sa gore navedenim simptomima.Povremeno ce se upali lampa,a ume da se i ugasi sama od sebe.Resite problem u vezi podesavanja plinskog uredjaja i trokiranja,a sondu ostavi za kraj.Ona ti posle svega moze samo praviti nervozu ako se upali,s vremena na vreme,pa vam to bode oci.A na kraju je ipak morate zameniti jer ce odkazati potpuno.
                        Redosled kojim bih isao:
                        1.Naci majstora koji ume da podesi ispravno gasni uredjaj
                        2.Ako i posle toga bio prisutan misfire,naci majstora koji ume da istestira rad bobina,i zamenite eventualno neispravnu
                        3.Kada budete zadovoljni sa radom na oba goriva,a budete u finansijskoj mogucnosti zamenite Wb sondu

                        Comment

                        • shuxx
                          CBC Član
                          • 05.11.2012
                          • 33
                          • Prokuplje
                          • škoda fabia 1.2HTP

                          #13
                          Redosled kojim bih isao:
                          1.Naci majstora koji ume da podesi ispravno gasni uredjaj


                          pa zbog ovog sam i porenuo temu, ali ili nema ljudi iz ovog kraja, ili niko nesme nekog da preporuči, što mi je . . . . krivo

                          mislio sam da ću dobiti preporuku barem na pp, ali nema vajde

                          bićemo u toku, javiću svoje iskustvo

                          Comment

                          • shuxx
                            CBC Član
                            • 05.11.2012
                            • 33
                            • Prokuplje
                            • škoda fabia 1.2HTP

                            #14
                            kakvo je iskustvo sa BRISK silver svećicama, dali da ih zadržim ili da menjam

                            gledam NGK skupe, ali im je i period zamene dug, isplatilo bi se
                            s obzirm da ću menjati više komponenti, rekoh da izaberem prave, pa ako vredi, neću žaliti investicije

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Najbolji i neorginalan način da se bacaju pare je nasumična zamena delova u nadi da će se pogoditi pravi i otkloniti kvar.

                              NGK su po meni kontraverzne svećice kad se radi o vozilima konvertovanim na gas. Kod nekih se pokazlo jako dobro a kod nekih (manje ih je) loše. Kod svih se pokazalo da je interval zamene manji nego što je propisano ili bar treba proveravati zazor.

                              Sa Briskom nemam toliko puno iskustva, vozim na mom motoru "tuning" Brisk koji mi se tada pokazao bolji od ekvivalenta NGK koji je bio u motoru.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X