check engine skoda fabia 1.2HTP- AZQ motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shuxx
    CBC Član
    • 05.11.2012
    • 33
    • Prokuplje
    • škoda fabia 1.2HTP

    #46
    Urađen servis isparivača, srednja membrana je bila oštećena, ostale ok, manja zaprljanost unutra, ipak oprano. Od majstora dovežen auto normalno, ali jutros odmah prebacuje na TNG, iako je podešen na 35C. E sad, s obzirom da moram da izlazim sa posla da bih kod majstora čekao u red, zarad par minuta na podešavanju softvera, poručen je kabal za Interface. Vredi za toliko, mada mi je žao izgubljenog vremena, i što do sada to nisam kupio.

    Moram da kažem, kada sam ugradio TNG, majstor mi nije rekao da je uključen alarm za servis TNGa, pa sam obilazio mehaničare da mi kažu šta mi to pišti kada startujem kola. Mislim da se nešto ranije oglašava alarm, kao nekoliko sati ili km, pre zvaničnog termina. Odem ja na servis TNGa, i požalim se majstoru, a on mi kaže da je to od TNGa. BRUKA....

    Comment

    • vojislavbb
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2009
      • 373
      • Novi sad
      • Forester Turbo

      #47
      Originally posted by vojislavbb View Post
      nova pumpa + ruke 300 eura naravno da smo uzeli ulozak.. njesra..
      Ulozak koji smo uzeli nije odgovarajuci jer jednostavno nema odgovarajucu geometriju.
      Porucena neka nemacka pumpa za 18 000 dinara. povraca mi se od VW gupacije..
      SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
      http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/

      Comment

      • shuxx
        CBC Član
        • 05.11.2012
        • 33
        • Prokuplje
        • škoda fabia 1.2HTP

        #48
        Ja kupio u euro007 Niš, manje od 5000din, zamenio sa prijateljem + pivce, za sada radi skoro 2 god.

        Comment

        • shuxx
          CBC Član
          • 05.11.2012
          • 33
          • Prokuplje
          • škoda fabia 1.2HTP

          #49
          Ako može, mala pomoć, s obzirom da sam povezao kabal i pokrenuo dijagnostiku, morao da instaliram dodatne drajvere, srećom uspešno, ono što me muči je izbor senzora gasa, jer mi odmah pri startovanju auta, i postizanju broja obrtaja, prebacuje na gas. Kako da izaberem koji mi je senzor za gas....

          senzor temperature isarivača je CT-10K

          senzor temperature gasa, bio CT-02-2K standard, koji nije dobro prebacivao, ja izabrao CT-10K, ali ni on ne radi kako treba, temperatura prebacivanja podešena na 36C.

          Ima li tu kakvog pravila, ili da lutam.

          Takođe pitanje,

          u na desnoj strani dijagnostike, gde pokazuje temperaturu gasa i reduktora, dali treba da bude razlike u vrednostima manje/veće, ili ne treba....

          hvala

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #50
            Temperatura gasa i reduktora se znatno razlikuje, gas je uvek manja temperatura. Senzore biraš tako da su "iz kutije" a proveriš ako nemaš laser za merenje temperature tako da ujutro prikopčaš i vidiš šta pokazuje. Treba da bude spoljnja temperatura...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • shuxx
              CBC Član
              • 05.11.2012
              • 33
              • Prokuplje
              • škoda fabia 1.2HTP

              #51
              kad sam već tu, da ustanovim , škoda fabia 1.2 od 83000 do 217000km bez bitnijih problema na tng..... pozdrav TNGovcima

              Comment

              • shuxx
                CBC Član
                • 05.11.2012
                • 33
                • Prokuplje
                • škoda fabia 1.2HTP

                #52
                ovo sam našao na jednom hrvatskom forumu, pa bih molio za komentar

                plin je zapravo jače gorivo od benzina (108 oktana ima) ali je rjeđe pa zato potroši više

                može veća potrošnja biti i do "bogatije" mape
                ono što neki koji ugrađuju plin ne znaju je to da siromašna smjesa na plin nije opasna za motor nego bogata(na benzinu obrnuto) pa onda neki znaju reć "ajde stavit ćemo tu malo jaču smjesu da bude sigurnije" pa naprave više štete nego koristi

                putni komp ne zna da se voziš na plin pa računa potrošnju prema ubrizgavanju benzina. plinski kompjuter radi svoje korekcije pa tu dolazi do razlike u mjerenju. a putni komp nešto malo fula i na vožnji na benzin...

                i sam sam mislio, tako sam čuo, da je siromašna tng smeša opasna za motor.... da li je to tako ili živim u zabludi...

                hvala i pozz

                Comment

                Working...
                X