Prevelika potrosnja plina Mazda 626 1.8 i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • disketic
    CBC Član
    • 05.01.2013
    • 14
    • Krusevac
    • mazda 626 1.8 i

    #16
    Primetio sam da da auto ne prima gas kako bi trebalo na leru je sve ok ali kako krene nesto se vuce nije to to cak dao i majstoru da ga proba jer i posle stelovanja nije hteo da ide kako treba i trosio je isto . Medjutim nisam pomenuo a mozda je bitno da se cuje neki zvuk iz menjaca kada se vozi na vecim obrtajima pocne kao da bruji a to se povecava kada se blago pomeri volan udesno. Mozda mi fali ulja u menjacu ali opet to mozda ne utice na toliku potrosnju i mozda ne utice na to da auto slabije vuce. Sta vi mislite? Inace stelovao sam plin na sve moguce nacine kod vise majstora ali to je to jednostavno mozda nije do plina mozda je neki senzor crkao ili da proverim da li je auto dobro uzubljen

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #17
      prvo,kod krstenog majstora,koji ima ispravan analizator izduvnih gasova,pa posle pretpostavke

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Ne cini li se vama da ovaj motor meri potok vazduha preko L-klapne i da u tom slucaju svi dosadasnji saveti padaju u vodu.MIkser u tom slucaju mora pre protokomera

        Comment

        • disketic
          CBC Član
          • 05.01.2013
          • 14
          • Krusevac
          • mazda 626 1.8 i

          #19
          konacno sam uspeo smanjiti malo potrosnju! Zatvorio sam usis vazduha za oko 60-65 posto i auto je dobio dosta na vuci na ubrzanju, startniji je a dotegao sam plin za jedno 2-2.5 kruga. Lepo radi na leru, odlicno prima gasi trosi oko 17 litara plina gradske voznje. Probao sam jos malo da smanjim usis tako sto sam dodao casu plastiku sa manjim otvorom na pocetku u**** za vazduh ispred plastike sa vecom rupom kojom je vec smanien usis i dobio jos bolje performanse i dotegao plin za pola kruga. Kada budem znao potrosnju javiljam se. Da li jos da smanjujem usis? Molim za misljenje.

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #20
            Originally posted by disketic View Post
            . Da li jos da smanjujem usis? Molim za misljenje.
            to je,kao da pitas,dali smes da pojedes dve baklave,a da ti ne skoci secer preko 6.Sto znaci,moramo znati,prvo,koliki ti je secer.U slucaju auta,da bi dobio,precizan odgovor,moras imati podatke o sastavu izduvnih gasova(na leru i na 3000rpm),bez tih redukcija,koje si napravio,pa tek onda odluciti koliko redukovati precnik u****

            Comment

            • disketic
              CBC Član
              • 05.01.2013
              • 14
              • Krusevac
              • mazda 626 1.8 i

              #21
              OK shvatio sam

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Uglavnom kad savladas princip stelovanja onda ti treba malo vise prakse.
                Kad to savladas taman nece biti auta sa venturi plinom!

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #23
                  Njjbrzi i najjednostavniji nacin je,naci majstora,koji ima(kao sto sam vec pisao),ispravan analizator i isti zna koristiti i zavrsiti posao za najvise pola sata.Ili eventualno,naci iskusnog majstora,bez analizatora,koji ce,svejedno,zavrsiti posao.Nesto kao i,"jest da je mali,al je zato, tehnicar".
                  Last edited by speedplus; 18.02.2013, 19:53.

                  Comment

                  Working...
                  X