Pomagajte drugovi,
Vlasnik sam Opel Astre 1,6 XER 115 ks i na nagovor i preporuku prijatelja reših da ugradim LPG instalaciju kod majstora koji je njemu to super odradio na Citroenu. U Pitanju je Kombinacija Tomaseto,valtek dizne ( crvene ) i Ac Stag 4 +.
Elem po završetku ugradnje posle vožnje od 100 km požalim se da mi auto slabije vuče ( kao da je ugušen ) i ima malo čudan zvuk ( brujanja ) dok ubrzava ( to se nije čulo na benzinu ) a potrošnja je 11-12 l (povećanje 40 %.) Odgovor je bio da to mora tako ali da će za svaki slučaj povećati promer dizni sa 1,7 na 1,8 koliko se dobro sećam. Pošto sam u fazonu " živi i pusti druge da žive tj radi svako svoj posao " pomislim da je to to i krenem dalje. Posle 700 km problemi. Auto krene da trokira i na leru i u vožnji, najviše oko 1500 rpm kada se motor prosto trese ( pali se čuvena žuta lampica greške 0170- loša smeša i 0302-0304 nedostatak paljenja cilindra ). Moje subjektivno mišljenje da se to više dešava kada se auto zagreje ili kada je pod opterećenjem. Tada kreću čuveni odgovori ( to ti je loš plin, svećice,DIS modul, filter za vazduh ... sve samo nije do njega ) nisam pomenuo da auto ima 35000 km. Promeni sam sve to ( osmi modula ) a on pokušava da uradi novu kalibraciju i uspeva jedva, jer se auto stalno gasio ( javljao poruku slabog pritiska u usisnoj grani ) i ništa novo.
Pitam se štra dalje. Posle par neprospavanih noći iščitavajući postove sa foruma i prisećajući se onoga što sam video shvatio sam da tu nešto debelo ne valja. Npr. promer dizni ( a nisam siguran ni da li ih je podešavao pre ugradnje ) a iste su postavljene na plastici poklopca motora ( 25-30 cm creva do usisne grane ), video sam prilikom zadnje kalibracije da je pritisak u gornjem desnom uglu 1,3. Mape ne da nisu poklopljene već idu paralelno jedna pored druge itd. U iščekivanju da mu se prijatelj mehaničar vrati sa odmora pa da zajedno pogledaju auto grizem nokte i vozim na benzin ( na benz auto ide OK ali se i dalje ne gasi check engine ). Moj bes se povećao kada sam na nekim hrvatskim forumima pročitao da su ljudima stradali ventili na autima od loše ugradnje plina.
Šta može po vašem mišljenju biti uzrok svega ovoga.
Da li je stvarno moguće da strada motor posle 700 km na plinu. Da li je možda trebalo ugraditi Stag 300 premium ( nisam ni znao da postoji do sada ) ili i Stag 4+ može da ispuni zadatak. Da li se to sve može lepo spakovati ali kod nekog pravog majstora i koga biste mi vi preporučili.
Jesam vas udavio, ako sam se negde ogrešio o pravila foruma oprostite, ali sve ovo pišem da bi se drugi bolje raspitali kome ukazuju poverenje da se nebi na kraju desilo da više saznate o plinu od majstora koji ga je ugradio.
Vlasnik sam Opel Astre 1,6 XER 115 ks i na nagovor i preporuku prijatelja reših da ugradim LPG instalaciju kod majstora koji je njemu to super odradio na Citroenu. U Pitanju je Kombinacija Tomaseto,valtek dizne ( crvene ) i Ac Stag 4 +.
Elem po završetku ugradnje posle vožnje od 100 km požalim se da mi auto slabije vuče ( kao da je ugušen ) i ima malo čudan zvuk ( brujanja ) dok ubrzava ( to se nije čulo na benzinu ) a potrošnja je 11-12 l (povećanje 40 %.) Odgovor je bio da to mora tako ali da će za svaki slučaj povećati promer dizni sa 1,7 na 1,8 koliko se dobro sećam. Pošto sam u fazonu " živi i pusti druge da žive tj radi svako svoj posao " pomislim da je to to i krenem dalje. Posle 700 km problemi. Auto krene da trokira i na leru i u vožnji, najviše oko 1500 rpm kada se motor prosto trese ( pali se čuvena žuta lampica greške 0170- loša smeša i 0302-0304 nedostatak paljenja cilindra ). Moje subjektivno mišljenje da se to više dešava kada se auto zagreje ili kada je pod opterećenjem. Tada kreću čuveni odgovori ( to ti je loš plin, svećice,DIS modul, filter za vazduh ... sve samo nije do njega ) nisam pomenuo da auto ima 35000 km. Promeni sam sve to ( osmi modula ) a on pokušava da uradi novu kalibraciju i uspeva jedva, jer se auto stalno gasio ( javljao poruku slabog pritiska u usisnoj grani ) i ništa novo.
Pitam se štra dalje. Posle par neprospavanih noći iščitavajući postove sa foruma i prisećajući se onoga što sam video shvatio sam da tu nešto debelo ne valja. Npr. promer dizni ( a nisam siguran ni da li ih je podešavao pre ugradnje ) a iste su postavljene na plastici poklopca motora ( 25-30 cm creva do usisne grane ), video sam prilikom zadnje kalibracije da je pritisak u gornjem desnom uglu 1,3. Mape ne da nisu poklopljene već idu paralelno jedna pored druge itd. U iščekivanju da mu se prijatelj mehaničar vrati sa odmora pa da zajedno pogledaju auto grizem nokte i vozim na benzin ( na benz auto ide OK ali se i dalje ne gasi check engine ). Moj bes se povećao kada sam na nekim hrvatskim forumima pročitao da su ljudima stradali ventili na autima od loše ugradnje plina.
Šta može po vašem mišljenju biti uzrok svega ovoga.
Da li je stvarno moguće da strada motor posle 700 km na plinu. Da li je možda trebalo ugraditi Stag 300 premium ( nisam ni znao da postoji do sada ) ili i Stag 4+ može da ispuni zadatak. Da li se to sve može lepo spakovati ali kod nekog pravog majstora i koga biste mi vi preporučili.
Jesam vas udavio, ako sam se negde ogrešio o pravila foruma oprostite, ali sve ovo pišem da bi se drugi bolje raspitali kome ukazuju poverenje da se nebi na kraju desilo da više saznate o plinu od majstora koji ga je ugradio.
Comment