Opel astra problemi sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gogim02
    CBC Početnik
    • 03.02.2013
    • 6
    • Kruševac
    • Opel astra 1,6 xer

    Opel astra problemi sa plinom

    Pomagajte drugovi,
    Vlasnik sam Opel Astre 1,6 XER 115 ks i na nagovor i preporuku prijatelja reših da ugradim LPG instalaciju kod majstora koji je njemu to super odradio na Citroenu. U Pitanju je Kombinacija Tomaseto,valtek dizne ( crvene ) i Ac Stag 4 +.
    Elem po završetku ugradnje posle vožnje od 100 km požalim se da mi auto slabije vuče ( kao da je ugušen ) i ima malo čudan zvuk ( brujanja ) dok ubrzava ( to se nije čulo na benzinu ) a potrošnja je 11-12 l (povećanje 40 %.) Odgovor je bio da to mora tako ali da će za svaki slučaj povećati promer dizni sa 1,7 na 1,8 koliko se dobro sećam. Pošto sam u fazonu " živi i pusti druge da žive tj radi svako svoj posao " pomislim da je to to i krenem dalje. Posle 700 km problemi. Auto krene da trokira i na leru i u vožnji, najviše oko 1500 rpm kada se motor prosto trese ( pali se čuvena žuta lampica greške 0170- loša smeša i 0302-0304 nedostatak paljenja cilindra ). Moje subjektivno mišljenje da se to više dešava kada se auto zagreje ili kada je pod opterećenjem. Tada kreću čuveni odgovori ( to ti je loš plin, svećice,DIS modul, filter za vazduh ... sve samo nije do njega ) nisam pomenuo da auto ima 35000 km. Promeni sam sve to ( osmi modula ) a on pokušava da uradi novu kalibraciju i uspeva jedva, jer se auto stalno gasio ( javljao poruku slabog pritiska u usisnoj grani ) i ništa novo.
    Pitam se štra dalje. Posle par neprospavanih noći iščitavajući postove sa foruma i prisećajući se onoga što sam video shvatio sam da tu nešto debelo ne valja. Npr. promer dizni ( a nisam siguran ni da li ih je podešavao pre ugradnje ) a iste su postavljene na plastici poklopca motora ( 25-30 cm creva do usisne grane ), video sam prilikom zadnje kalibracije da je pritisak u gornjem desnom uglu 1,3. Mape ne da nisu poklopljene već idu paralelno jedna pored druge itd. U iščekivanju da mu se prijatelj mehaničar vrati sa odmora pa da zajedno pogledaju auto grizem nokte i vozim na benzin ( na benz auto ide OK ali se i dalje ne gasi check engine ). Moj bes se povećao kada sam na nekim hrvatskim forumima pročitao da su ljudima stradali ventili na autima od loše ugradnje plina.

    Šta može po vašem mišljenju biti uzrok svega ovoga.
    Da li je stvarno moguće da strada motor posle 700 km na plinu. Da li je možda trebalo ugraditi Stag 300 premium ( nisam ni znao da postoji do sada ) ili i Stag 4+ može da ispuni zadatak. Da li se to sve može lepo spakovati ali kod nekog pravog majstora i koga biste mi vi preporučili.

    Jesam vas udavio, ako sam se negde ogrešio o pravila foruma oprostite, ali sve ovo pišem da bi se drugi bolje raspitali kome ukazuju poverenje da se nebi na kraju desilo da više saznate o plinu od majstora koji ga je ugradio.
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #2
    na tom autu plin lepo radi,mora samo da se podesi kako treba.moguce da mu same dizne ne valjaju,moze biti uzrok neravnomernog rada i lose vuce...

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Takvo ponašanje nije normalno, dizne su premale za taj motor a pitanje je kako je ostalo namešteno. Trebalo bi koja slika ekrana softvera dok motor radi i same ugradnje, gde je bušeno za dizne itd...

      Instalacija je neispravna ali se teško može pomoći bez dodatnih pojašnjenja.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dzoni_mkv
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2007
        • 875
        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

        #4
        Ja ne znam sta ne valja sa instalacijom ali znam u cemu je problem. Majstor. Lepo ti vidi da on to skine i vrati pare a ti idi kod "najskupljeg" u gradu.
        Last edited by Dzoni_mkv; 04.02.2013, 10:55.
        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #5
          Ulazis nepotrebno u problematiku gasnih uredjaja, naucio si kako se zovu razni AC-ovi modeli pa da ti kazem na tom motoru ce raditi i stag 200 samo ako se podesi kako treba. Problem ti je majstor. Ne mozes da radis kalibraciju ako su ti sejbani adaptivni parametri u ECU a parametri su se promenili zbog lose instalacije uredjaja.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • gogim02
            CBC Početnik
            • 03.02.2013
            • 6
            • Kruševac
            • Opel astra 1,6 xer

            #6
            Hvala na brzim odgovorima. Slikaću auto i instalaciju koliko je god to precizno.
            A što se tiče promera dizni i pritiska koliko bi to trebalo biti jer sam pročitao da za Opela 1.6 treba 2.1 dizne i 1.05 pritisak pa da se krene na dalje mapiranje. Pitam ovo ne da bi nekom ( u ovom slučaju majstoru ) solio pamet već da vidim da li da se i dalje zamajavam sa ovim ( jer je instalacija u garanciji ) ili da dižem ruke i tražim novu ugradnju u drugom servisu ( nezgodno jer sam već atestirao ovaj uređaj ).

            Comment

            • Plinadzija
              CBC Senator XXL
              • 29.07.2008
              • 1514
              • Paracin

              #7
              Vidis, moje vidjenje garancije podrazumeva:

              "Dao sam ti novce, napravi da radi...
              - ne mogu/umem/cu
              - skini, vrati novce i sve u prvobitno stanje
              i hvala, dovidjenja"

              Nemoj da ocekujes da ti neko od majstora na forumu vrsi obuku lokalnog zavrtaca srafova da uradi instalaciju gasnog uredjaja. Barem ja necu.

              Sto se tice atesta, tesko da ce bilo ko da ti kontrolise sta ti je ispod haube, bitno je da imas papire...
              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

              Comment

              • gogim02
                CBC Početnik
                • 03.02.2013
                • 6
                • Kruševac
                • Opel astra 1,6 xer

                #8
                Evo javljam se opet,
                Posle dužeg čekanja i po neke moj problem došao na red kod majstora. Iako se mehaničar svojski trudio da dokaže da je stvar u motoru ipak je konstatacija bila loše dizne ( iako su prošle samo 1000 km ) . Posle zamene sa setom novih nema više trokiranja ali auto prilikom dodavanja gasa sa lera kao da proguta knedlu pa onda krene ( iritirajuće prilikom parkiranja ili kretanja po gužvi kada ume i da se ugasi ). Za razliku od prošlog puta to se više dešava kada motor još nema radnu temperaturu. Reklamirao sam ponovo ali majstor kao da nije umeo da podesi ili jednostavno nije hteo da sluša ( ne može bolje i to je to ), a i ja nemam više snage za raspravu. Zaboravio sam da kažem da su dizne razbušene na 1,9.
                Slikao sam podešavanje sa kompa.





                Auto ne ide loše ali se plašim da ovo nije dobro podešavanje. Čitajući ostale postove shvatio sam da korektivni faktor ne bi trebao biti iznad 1,6 a kod mene je skoro 2. Takođe ako je zelena linija ispod plave onda je siromašna smeša i auto može da strada, mada se kod mene ne pali checknengine.
                Molim za iskren savet. Da li da prežalim nazovi garanciju i odem kod nekog drugog majstora da prešteluje i namesti kako treba jer nemam više živaca da se mlatim sa ovim ili da nastavim da vozim neko vreme ( da li može imati negativne posledice po auto ) . Potrošnju još nisam testirao.
                Da li bi imali i neku preporuku za nekog proverenog majstora. Može i porukom ako ne želite reklame.
                Unapred zahvalan.

                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Pritisak je preveliki a dizne manje nego sto treba. Moze to i bolje...Treba jos da se vidi kako je uveden gas u granu i jos par sitnica oko kavliteta ugradnje...
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Podešavanje je van pameti kao i podešivač....
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      mogu tek da zamislim kako je ostalo uradjeno

                      Comment

                      • gogim02
                        CBC Početnik
                        • 03.02.2013
                        • 6
                        • Kruševac
                        • Opel astra 1,6 xer

                        #12
                        Pozrdrav ponovo,
                        Pošto sam rešio da sa dosadašnjim nazovimajstorom nemam više ništa ( a ovo je mali grad i sve se već zna ) reših da privremeno stvar uzmem u svoje ruke. Nabavio ( pozajmio ) kablić i pokušao sam da podesim mape. To sada izgleda ovako






                        Napominjem da ništa nisam dirao oko pritiska i promera dizni već samo novu kalibraciju i podešavanje mapa. Pišem ovo uz pitanje da li mogu privremeno ovako da vozim auto ( i šta bi trebalo još promeniti a da mogu sam ) dok mi se ne ukaže neki put za BGD gde bi mogao da dovezem auto na detaljan pregled . Možete li mi dati neku preporuku ( ne mora samo BGD ). Šaljite poruke na PP.
                        Hvala unapred !

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Ovo je znatno bolje od prethodnog i nije mi jasno da je postignuto bez mehaničkih promena, preciznije kak oje prva kombinacija moguća--

                          Recimo da je u toleranciji za vožnju, ako bi smanjio pritisak (a to jedino možeš) bilo bi još gore, dizne su male.

                          Ako nisi natezao mapu ovo je ok za prvu priliku ali traži majstora...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • gogim02
                            CBC Početnik
                            • 03.02.2013
                            • 6
                            • Kruševac
                            • Opel astra 1,6 xer

                            #14
                            Dora,

                            Šta si mislio pod tim natezanje mapa ? Da pojasnim ovo je urađeno tako što je posle kalibracije stavljen računar na suvozačevo sedište pa onda vožnja ( trudio sam se da auto bude u što većem opterećenju , blaga uzbrdica u ). Posle četvrtog kruga i korekcija ovo je rezultat. Ako se to zove natezanje onda je to. Naime auto se sada ponaša OK ( i na leru i u vožnj ) ali znam da je ovo samo privid ako nešto drugo nije namešteno kako treba pa sam se zato i obratio za savet. Da li ovaj veliki pritisak može biti štetan po sistem i da li se on smanjuje dok motor radi ili dok je ugašen ( koliko sam shvatio to se radi na onom šrafu na isparivaču ).

                            Pozdrav i hvala na strpljenju !!!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ako si tako vozio dobro je. Ljudi često voze tako da se crte poklope a to je privid ili natezanje
                              Predugačko je z objasniti a nisam ni ja siguran da bih shvatio objašnjenje koje bih dao..

                              Uglavnom, dobro je, vozi tako dok ne odeš do majstora, trebaš veće dizne ali to zahteva burgije i komparator za proveru a to nemaš. Ako smanjiš pritisak na tom šrafu (da tamo se menja) žuta crta će ti otići naviše pa ćeš biti kao na početku priče.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X