Kapacitet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zdushan
    CBC Veteran
    • 21.08.2012
    • 129
    • Beograd
    • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

    #16
    Sarkazam nisam primetio, my bad. Da si barem napisao 2km pa da bude jasnije.
    Sto se tice ventila, creva i lonaca, ovaj mi je prvi. Kad je ugradjivan bilo je pitanje oces vako il onako sa rezervOarom, moj odgovor je bio odradite kako mislite da treba i da je najbolje. Nit se radujem, nit bi plakao za tih 5 litara... Nisam srecan sto citam ovakve komentare oko mog tehnickog resenja ali zato izmedju ostalog i ovo postoji, razmena misljenja, nova saznanja i tako to...


    http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      potrebno je tricavih 10min da se to vrati u stanje kakvo bog zapoveda. jedino sto je pozeljno pre intervencije je da boca bude malte ne prazna.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • zdushan
        CBC Veteran
        • 21.08.2012
        • 129
        • Beograd
        • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

        #18
        Mene i dalje zanima ovo, pod pretpostavkom da "ogranicenje" iz nekog razloga radi:

        Originally posted by zdushan View Post
        zar ne bi trebalo da dodje do pojave iritantnog rafalnog zvuka kada je boca do vr'a puna? Nista od toga nema, polako usporava punjenje dok se ne zaustavi na 35L (kao i ranije na 40)
        A ako ne radi i flah i dalje radi posao, zasto puni manje?


        http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #19
          multiventil sluzi za:
          1) utakanje plina i automatsko zatvaranje dovoda prilikom skidanja pistolja za sipanje
          2) istakanje odredjenom brzinom plina ka motornom prostoru radi upotrebe u samom motoru i da po enormnom povecanju protoka zatvori,tj,zaustavi istakanje
          3) da ogranici kolicinu utocenog plina na 80% od ukupne zapremine same boce
          4) da omoguci odrzavanje maksimalnog pritiska u samoj boci ispustanjem odredjene kolicine plina van boce
          5) da omoguci ocitavanje ukupne kolicine plina u boci

          odgovorice neko strucniji ali pretpostavljam da je to ogranicenje od 80% tu zbog sirenja gasa na vecim temperaturama pa da ne bi doslo do nezeljenih posledica.
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #20
            @zdushan:
            Moguće da se smanjio pritisak punjenja na tom istom pištolju i umesto da limitator (koji je da pretpostavimo i dalje blokiran) prekine punjenje, punjenje prestaje kad se pritisak u rezervoaru izjednači sa pritiskom punjenja. Slično kao kad pumpaš gumu sa kompresorom za vazduh koji druka do 2 bara. Druga, malo verovatna ali moguća situacija, jeste da u rezervoaru ostaje tih 5L koje sistem ne povlači a razlog može da bude zakretanje usisne cevke suprotno od plovka i podizanje njenog početka sa dna boce. Kad potrošiš sav gas a pre nego što kreneš na točenje,otvori gepek i pokušaj da prstima napipaš dno boce sa spoljne strane: ako ima inja - to je to.
            Last edited by slavko_bgd; 29.03.2013, 15:50.
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • zdushan
              CBC Veteran
              • 21.08.2012
              • 129
              • Beograd
              • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

              #21
              Hvala na konkretnim odgovorima.
              Prva stavka ne verujem da je, zato sto sam punio i na drugom mestu, i takodje puni isto, oko 35 litara. Moguce je naravno da je pistolj na prvom mestu prebazdaren, pa da sam i na drugom mestu naleteo na isti pritisak u pistolju kao i na prvom... ali ono... nije bas mnogo moguce, napunicemo i na trecem pa cemo videti
              Ovo drugo sto si naveo cu proveriti, mada ne znam kako bi se sve to spontano desilo, pokrivilo, podiglo... pa da ostaje 5L odjedanput.


              http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                #22
                Ja sam licno imao x slucajeva da posto je 80%mehanizam neispravan po punjenju boce do vrha u toku leta sigurnosni ventil isprazni istu u gepek.
                Ako je u boci vazduh sabice se i zaustaviti punjenje pre nego sto dodje do vrha, ako je u boci isparenje TNG-a tj ING (ispareni naftni gas ) gas ce na odredjenom pritisku preci u tecno stanje i "napraviti mesto" za tecnost do vrha.

                P.S. Zamolio bih kolege i one koji to nisu da ne pametuju oko sigurnosnih tehnickih resenja jer ih nisu postavili tu bez razloga. Takav stav degradira struku. Hvala.
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • zdushan
                  CBC Veteran
                  • 21.08.2012
                  • 129
                  • Beograd
                  • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                  #23
                  Moze li tek tako volsebno da se odjedanput pojavi "sabijeni vazduh" u mojoj toro boci?


                  http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #24
                    Pa, nije ni volšebno, ni odjedanput! Nije boca prilikom ugradnje vakumirana, a prilikom prvog i svakog narednog punjenja - sadržaj se sabija.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Vazduh naš nasušni je uvek tu i služi kao svojevrstan amortizer za pritisak... Problem su ovi što voze do kraja pa potroše i taj vazduh a onda ...

                      Ja znam jednog što je zavrnuo ventil od gume u bocu i zimi kompresorom duvao pritisak da bi auto išao normalno....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • zdushan
                        CBC Veteran
                        • 21.08.2012
                        • 129
                        • Beograd
                        • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                        #26
                        Hm. Dakle napravio sam glupost sto sam svaki put (ama bas svaki) vozio dok ne zapisti. To sam radio cisto da bih preciznije pratio potrosnju. Ovo mi je "prva ugradnja" plina pa ono kao nemam pojma. Niko mi nije rekao niti sam negde procitao da je to lose zbog toga i toga i da pravi probleme poput ovih.
                        Koja glupost. I sta sad, treba da "ozracim sistem" ??


                        http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                        Comment

                        • Plinadzija
                          CBC Senator XXL
                          • 29.07.2008
                          • 1514
                          • Paracin

                          #27
                          Ne nego samo da vratis MV u predjasnje stanje da sve bude ispravnoo, sipas i vozis.
                          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Zezao sam se naravno za potrošnju vazduha mada neki tahisti to rade na neki način, izumeli su HHO na vazduh ali ćute mudro

                            Danas je bilo posla preko glave pa sam zabacivao ponekad pogled....

                            Ono što bih rekao, tema je glupa u smislu da se propagira kvarenje ispravnog zarad par litara više gasa. Ako je istina da je pitanje servisera bilo šta bi da biraš, treba ga obesti za uši da ih dotegli malo...

                            Sad ti pitaš kako da se pokvari opet ispravno a ne veruješ da je flah ispao mada je to jedino racionalno objašnjenje zašto je juče i pre toga stalo više a sada manje mada menjaš pumpe...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • zdushan
                              CBC Veteran
                              • 21.08.2012
                              • 129
                              • Beograd
                              • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                              #29
                              Prodajem auto, nema druge


                              http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                              Comment

                              • geezer
                                CBC Početnik
                                • 08.07.2008
                                • 4
                                • bg

                                #30
                                Pazte sad ovu teoriju
                                Ako si do sada tih 40L uvek sipao na istom pistolju, mozda je on oduvek punio jacim pritiskom Pa ti je stajalo vise. Pumpadzije to provalile (radi se valjda servis i tih uredjaja) i pritisak se vratio na normalu, a ti tada kreces da primecujes "problem". Pokusavas na drugim pistoljima, ali svuda je isto jer je na svima isti pritisak, pa i na onoj na kojoj je bio veci i na kojoj si uvek punio.
                                Naravno, ako si imao makar i jedno punjenje na nekom drugom pishtolju koji nije "the pishtolj" i koji ti je napunio 40L teorija pada u vodu

                                Comment

                                Working...
                                X