Cena ugradnje gasa, bitan faktor kod odluke?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladaomega
    CBC Senator XXL
    • 11.10.2010
    • 484
    • beograd

    Cena ugradnje gasa, bitan faktor kod odluke?

    I mala deca znaju da plasticne racve nevaljaju pa se postavlja pitanje zasto ih doticni uopste ugradjuje, drugo fabricka creva nevaljaju??? ocigledno je ovaj ivan t je u svadji sa fordom odavno pocev od onog explorera sa pocetka ove teme.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Tema je za lična iskustva a ne za prepucavanje, obe strane su iznele svoje vidjenje.
    Malo objašnjenje pa idemo dalje jer sledeći put brišem sve pa i autore...

    Plastične račve mogu biti plastične i "plastične" Račve koje imaju znak Lovato ili su istog kvaliteta traju 10 i više godina bez pucanja i bez deformacija. ja znam šta pričam jer sam ih stavio hiljade. Vi što vidite da puknu ona njesra sa pijace ne trpajte sve u isti koš. Takodje nemojte biti vidoviti i znati na daljinu koja je vrsta montirana.

    Creva, Ivan i Speed su pojasnili ali ću i ja da dodam.
    Za vrsne poznavaoce materije koji znaju da creva traju doživotno. Crevo se sastoji od dva sloja gume i platna izmedju, Prvi sloj gume (unutrašnji) postane krt i porozan pa propušta tečnost ali spoljnji sloj gume kao i platno, drži to na okupu i sve je idila.

    Ali... Dodje zli majstor plinadžija i preseče ta trula creva pa stavi nastavak. Na mestu preseka dolazi do kapilarnog curenja kroz konce od platna. Ponaša se kao fitilj i uljanoj lampi,

    100% česta pojava na motorima čuvene dvice a i na drugima koji stavljaju "extra" kvalitet.. i naravno da to trulo crevo teško podnosi da ga stisne tvrda stega i da mu od toga bude još gore.

    Sa Ivanom nisam u dobrim odnosima tako da nema razloga da ga branim ali sam tačno znao da je pisac "žalbe" došao da ne kažem šta jer je počeo provokaciju, zato sam to sve obrisao.

    Ima naravno pravo da kaže svoje mišljenje kao i druga strana da se odbrani od toga ako smatra da treba.

    Time bih ovaj deo teme završio. Ostaće zapisano i čitaće se.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • vladaomega
      CBC Senator XXL
      • 11.10.2010
      • 484
      • beograd

      #3
      ugradi plasticne racve pa posle sugerise musteriji da treba staviti metalne???? koji rad nije naplacen dotezanje selni ????

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ban na 7 dana...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • tomamega
          CBC Senator XXL
          • 19.03.2009
          • 715
          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

          #5
          Ipak je dobro pročitati razna iskustva u vezi sa ovom temom. Savršeno sam razumeo šta je Dora (i Ivan) želeo da kaže. Jednostavno, toliko je faktora u igri prilikom ugradnje gasa, da mi se čini da se jedino isplati ugraditi plin u potpuno nov, ili auto star samo par godina. Svaka naknadna modifikacija može (ali ne mora) dovesti do neverovatnih komplikacija na (uslovno rečeno) starijim kolima. Gledajući sa aspekta mušterije, ako neko odluči da plati 20-30% veću cenu ugradnje autogasa, onda očekuje i barem toliki (ako ne i viši) kvalitet ugradnje i trajanja samog sklopa. S druge strane, auto je složena mašina i ni ugrađivač ne može znati kada će nešto da zvekne, a pod uticajem dodatne instalacije.

          Sve u svemu, velika zahebancija i za majstore i za mušterije

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            slažem se ali dobra volja (obostrana) ne košta ništa
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #7
              ako neko odluči da plati 20-30% veću cenu ugradnje autogasa
              pre bih rekao da ovi jeftiniji rade ponekad jedva preko limita ekonomske isplativosti.
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • tomamega
                CBC Senator XXL
                • 19.03.2009
                • 715
                • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                #8
                Pa dobro, ja kao potrošač gledam cene na tržištu i na tome zasnivam svoju odluku za svaki proizvod i uslugu. Poenta je da od najskupljeg proizvoda na tržištu očekuješ najbolje. Mislim da je to zdrava logika. Ali, ko zna kako ugradjivači formiraju cene, koje delove koriste, tako da imamo vrlo šarene cene ugradnje gasa. I ni sami potrošači ne znaju šta kupuju. Čak ni ja, recimo, koji neću da štedim, ne znam da li ću dobiti najkvalitetniju uslugu ako platim najvišu cenu.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Banovao sam čovek jer je napravio pričaonicu od teme.
                  I vas ću, napravite novu temu, ne brani vam niko, možda nešto pametno ispadne..

                  Televizor jeste proizvod gde se gleda cena jer bi bio blesav da isti televizor platiš skuplje nego što mora.
                  Usluga nikako ne može da spada u takvo vrednovanje, bar ne da to bude jedini kriterijum.
                  Složeno je i ne bih ovde o tome...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • tomamega
                    CBC Senator XXL
                    • 19.03.2009
                    • 715
                    • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                    • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                    #10
                    Dobro Doro. Mislio sam da ovo gadja baš u centar teme, jer suštinski nema razlike izmedju usluge i proizvoda. Potrošač želi da dobije što viši kvalitet za svoj novac, bez obzira da li je u pitanju Tv ili ugradnja gasa. Ali, isključujem se iz dalje diskusije...

                    Comment

                    • WEST 014
                      CBC Senator XXL
                      • 17.08.2010
                      • 862
                      • Valjevo
                      • Audi A4

                      #11
                      Uvek ce biti price oko toga sta ko kako ugradjuje i za koje novce.. Po meni je poenta otici i ugraditi uredjaj, i onda voziti taj auto, stedeti gorivo i zivce, i sto manje razmisljati o istom. A vece su sanse da to dozivis ako odes kod nekog proverenog ko zna sta radi. A taj koji zna sta radi ima pravo da stavi svoju cenu pa ko voli nek izvoli. Mi smo cudan narod, uvek trazimo gde ima jeftinije, gde ima bolje za mnogo manje para i obicno zalutamo. Ja sam kao i mnogi pitao ovde koji uredjaj da ugradim u auto, pa su mi rekli biraj majstora ne uredjaj, i ja se iznervirao na tu opasku. Posle sam video da su bili u pravu. Hocu da vozim auto na plin, a ne da mi plin bude novi problem u zivotu, niti da da ucim kako to sve radi, sta je majstor ugradio od delova i koliko se ugradio. To treba da uci i zna taj majstor, zato ga i placam. :-) A i tim majstorima moze da se desi greska, propust ili nesto slicno jer su i to ljudi a ne roboti.

                      Comment

                      • uglavnom.bezopasni
                        - 42 -
                        • 03.02.2005
                        • 2235
                        • Novi Sad

                        #12
                        Desi se i robotima, kupili keks pre neki dan, u kutiji bilo 3 umesto 4, napisali baniniju tuzno pismo i dobili slatki paket sa zahvalnicom sto smo ukazali na problem za koji je kriv robot koji je malko zabusavao na poslu
                        Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                        11.04. 0:12 #2
                        Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                        Comment

                        • Paranoid
                          CBC Senator XXL
                          • 13.01.2009
                          • 622
                          • Beograd
                          • Fiat 131 1300

                          #13
                          Ako sumnjas ne radi, ako radis ne sumnjaj.
                          Heavy horses ! Move the land under me ...

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by tomamega View Post
                            Dobro Doro. Mislio sam da ovo gadja baš u centar teme, jer suštinski nema razlike izmedju usluge i proizvoda. Potrošač želi da dobije što viši kvalitet za svoj novac, bez obzira da li je u pitanju Tv ili ugradnja gasa. Ali, isključujem se iz dalje diskusije...
                            Ne moraš da se isključiš, otvorio sam novu temu

                            Odmah na startu da kažem da si skroz omanuo temu. uštinska razliak je u tome da se proizvod pravi an uvek isti način, bar većina, i od marže trgovca zavisi njegova uvećana cean na poznatu fabričku. Zato možeš kupiti istu bušilicu na više mesta po različitim cenama.

                            Usluga je ručni rad. Ja nisam nikad napravio jedan isti auto dva puta jednako. Približno je ali nije jednako. Jedan ima ABS a drugi nema, onaj ima servo a drugi nema ili klimu itd... Isparivač ide kod onog sa servom tamo a ...

                            Kad sam već tu..
                            Problem danas je nedostatk novca i posla. Svi to trpimo a para je sve manje. Loših usluga u svakom segmentu je sve više jer se ljudi snalaze kako znaju i umeju. Ovi bez posla rade uslugu za što manje novca gde se ide na uštrb kvaliteta usluge i materijala a ovi što plaćaju (takodje bez posla) traže uslugu što jeftiniju a dobru.

                            Da bi znao šta j dobro moraš biti ja, konkretno oko autogasa, a to je nemoguće bez bar par meseci rada. Ovde se postavi pitanje u smislu koja oprema ide za moj auto..
                            U rukama Mandušića Vuka svaka puška biće ubojita.
                            Najkraći odgovor na svako takvo pitanje..

                            Ali.. Naravno da nije sve tako prosto i crno belo. I dobri davaoci usluge padaju sve niže boreći se protiv nelojalne konkurencije jer postaje nemoguće objasniti zašto si ti skuplji za 50 evra. Sad se vrti ok ote cifre koja je mizerna za razmatrati uopšte ali je danas nekima veoma bitna. Radi se ispod praga isplativosti ali mora se.
                            Pišem zbog toga što je počelo oko plastičnih račvi itd..

                            Plastika koju smo stavili pre deset godina i danas je ok bez deformacija i znakova da je trula i da će pući. Njihov ekvivalent u metalu je bio znatno skuplji, stavljali smo i to ali nije bilo potrebe. Stotine plastičnih račvi ili nastavaka ima na automobilu u znatno gorim uslovima ekspoatacije i niko ih ne gleda godinama. Plinadžije su izašle na loš glas upravo tim škartoviam a upravo su mušterije tražile škartove. Ja mogu smanjiti ruke sa 1000 na 200 evra ali onda posle toga moram negde drugo naći zaradu. Mnogi odmah tako počinju

                            Gadjanje garancijom pa ko više dobaci... 1,2,3,4,5,6,7 godina..

                            Na šta je garancija 7 godina, na metal? Trajaće 100 godina sem ako neko ne sipa kiselinu u motor ali onda nije bitno. Primer zbog koaga je počela tema... više od dve godine, dva leta i dve zime na nešto što je nadogradjeno i nije predvidjeno da bude baš tu. Mikro klima za T račvu blizu auspuha gde je inače nema a sad iam dve šelne koje primaju toplotu.. itd...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • banekg
                              CBC Senator XXL
                              • 06.09.2010
                              • 1274
                              • Nis
                              • Toyota Carina e 2.0

                              #15
                              Desi se i Jamahi da povuce iz prodaje 32000 motorcikala, jer mi se topi kuciste farova, desi se i Toyoti da plati preko milijardu dolara odstete amerima, zbog neobicnog ubrazavnja automobila, pa se desi i nasim "novim" automobilima od 5, 7 i 10 godina da su im creva trula, a ugradnja plina te probleme uspesno otkrije, a ne izazove ih i u tome je bitna razlika.
                              Znam masu ljudi iz svog komsiluka, koji kupovinom auta, na primer 2004. godiste, smatraju da su kupili nov auto. E, rodjaci, i kada kupite nov auto, posle 5 godina ili 150kkm, nece vise biti nov i nece ga ugradnja plina pokvariti. Vise treba povesti racuna o odrzavanju auta, jer ona prica iz oglasa - prodaje se auto, sedi i vozi, ne postoji, pa makar bio i auto iz salona izvezen.
                              Long Live CBC!!!

                              Comment

                              Working...
                              X