Brisk svecice SILVER - TNG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Bobina je starija od mene, ja bih ipak probao da je promenim. Filter sigurno nije krivac mada je svakako preporučljivo da ga zameniš, ne ti naravno nego neki gasadžija.
    Filter utiče da nema snage ali ne i na trzanje.
    Takodje bi za probu trebalo napraviti privremeno rešenje za napajanje gasne instalacije direktno sa alumulatora a ne sa bobine.
    TO se takodje preporučuje da uradi neki majstor, može i električar.
    Samo za probu jer ne sme ostati trajno uključeno kad se ugasi auto.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Sajonara99
      CBC Član
      • 18.09.2009
      • 98
      • Kragujevac,Batocina
      • suzuki swift 1.3GL

      #17
      Dora, brate...pa zar je moguce da je bobina?!? Znaci on pali super, msm i kao nov nikad nije palio ``isprve`` na plin, ima onaj automatski chok , pa dok to ne odradi ne verglam. Ali pali dobro, znaci nisam posumnjao na nju... Znaci opet nesto oko elektrike...ufff.........
      A to sto kazes, da se sistem za TNG napaja direktno iz akk.....jel to ona jedna ``zicica`` sto ide direktno na bobinu iz uredjaja??
      Ako nece, uzmi veci cekic...

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        Originally posted by speedplus View Post
        To što je zveknula bobina,u tvom slučaju nema nikakve veze sa svećicom.Bobina nije nakovanj,pa da može trajati večno.Ona ima svoj vek kao što ga ima i svećica.A to što se potrefilo da bobina zvekne između 20k i 30kkm,od kako si montirao Brisk,to je samo slučajnost.S druge strane,Brisk Silver,bar iz mog iskustva,na određenim tipovima motora,ne pokazuje znake habanja ni posle 30kkm,dok opet na određenim tipoima vozila već posle 20kkm,centralna elektroda pokazuje bitne znake habanja i neophodno ju je zameniti.
        Bobina je crkla na motoru na kome je tako nesto nezamislivo. Nikad nikom nije crkla a malo je cudno da se desilo kako meni tako i liku u HR. No nebitno, BRISK u moj motor vise nece uci. Nisam bogat da bih kupovao jeftine stvari !
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Originally posted by Sajonara99 View Post
          A to sto kazes, da se sistem za TNG napaja direktno iz akk.....jel to ona jedna ``zicica`` sto ide direktno na bobinu iz uredjaja??
          Da. ta žica...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Sajonara99
            CBC Član
            • 18.09.2009
            • 98
            • Kragujevac,Batocina
            • suzuki swift 1.3GL

            #20
            E pa Dora, druze, posto ja ne znam mnogo oko ovih sa elektronskim paljenjem, da li je moguce da je samo zveknuo kondenzator??? Msm, mora da ga ima. samo ne znam gde je.....Dali je to nesto od ona dva ``zalivena`` dela u samom razvodniku, na kojima pise DONT REMOVE ( to se ne vidi na slikama, ali pise ) ili je moguce da je onaj mali komdenzator na samoj bobini??? Jeste da izgleda maleno, ali nije nemoguce da je to taj....Probao bih prvo sa kondenzatorom, jer izgleda kao da je on krivac za "ispravljanje kicme" prilikom voznje....Da je bobina, valjda ne bi radio uopste...U svakom slucaju, mislim da kablovi nisu, jer sam skidao jedan po jedan i motor reaguje kao sto sam se i nadao - svi ciclindri rade, samo sto rade "funky"....
            A da, i moja greska....sa uredjaja idu i + i - na bobinu, dakle ima dve "zicice"....
            Ako nece, uzmi veci cekic...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Kondenzator... Čudno pišu reč bobina...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Sajonara99
                CBC Član
                • 18.09.2009
                • 98
                • Kragujevac,Batocina
                • suzuki swift 1.3GL

                #22
                Dora , brate...ne zezaj me...stvarno pitam. Pre sam imao Kadeta C, on nije imao elektronsko paljenje i bilo je sve jasno. Sa ovim nemam pojma sta da radim vise. A i nije mi jasno zar bobina kad rikne ne bi trebalo da rikne nacisto? Msm, da se razumemo, pitam...Znam da moze da probije, i evo ovog trenutka idem da ga startujem i da pogledam da li se vidi ( sad je vec pao mrak, valjda se vidi po mraku ako probija ). Slicno sam imao na onom kadetu, kad je probila bobina, i to se videlo kao kad probije kaskada na starim televizorima - znaci milijarde sitnih elektro lukova oko nje. U svakom slucaju, ne kazem da mozda nije bobina, ali eto, pitam i za kondenzator.
                Ako nece, uzmi veci cekic...

                Comment

                • Sajonara99
                  CBC Član
                  • 18.09.2009
                  • 98
                  • Kragujevac,Batocina
                  • suzuki swift 1.3GL

                  #23
                  E pa izgleda da je moj mozak stvarno na odmoru....Bobina na suzukiju je okrugla...dakle sta da vidim??? hahhaaa...nema varnica...znaci , da probam foru sa direktnim napajanjem TNG-a na akk, pa da vidimo i to...Da li znaci ako je to u pitanju ( tj ako tako slozi rad kako treba ), da je bobina stvarno "kaput" ??? I sto je najbitnije, kako da nadjem odgovarajucu za zamenu? Sta od onih oznaka na njoj da gledam?
                  Ako nece, uzmi veci cekic...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Struja uvek ide linijom manjeg otpora. Ako je namotaj u bobini loš, pokazaće se na opterećenju a to upravo kad dodaješ gas. Provera skidanjem kabla sa cilindra ne govori ništa a novije bobine mogu tako da se pokvare što se često i dogadja kad stručnjaci za Juga popravljaju neki noviji auto.

                    Ovo je ono otprilike ja te krstim a ti piješ čaj, ja napišem da probaš zameniti bobinu i napajanje gasnog sistema da skineš sa bobine i privremeno staviš na akumulator da bi proverio sve i svašta od brave (kontakt) do bobine a ti pitaš za kondenzator jer ti to odgovara.
                    Ko je tu neozbiljan neću da komentarišem...

                    P.S. Ne mislim ništa loše ali nemam volje da se ubedjujem, pitao si odgovorio sam....
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Sajonara99
                      CBC Član
                      • 18.09.2009
                      • 98
                      • Kragujevac,Batocina
                      • suzuki swift 1.3GL

                      #25
                      DOra, brate, hvala..sta drugo da kazem...sutra kad stignem sa posla probam direktno napajanje na akk....ako to proradi, onda menjam bobinu i kraj...Znaci, nisam hteo da dosadjujem, samo pitam, jer me zanima sta je sta u onoj masi zica, delova, nekih 50-ak vakkuma, sto na karburatoru, sto na samom paljenju....Sta da radim, kad volim da znam...U svakom slucaju, hvala ,p a se javim kad probam.....
                      Ako nece, uzmi veci cekic...

                      Comment

                      • speedplus
                        RIP Bio nam je drug!
                        • 15.01.2007
                        • 2419
                        • LAZAREVAC

                        #26
                        Originally posted by zverko View Post
                        Nikad nikom nije crkla !
                        interesantno,neznam samo,kojim principom se dolazi do informacija da bi moglo da se kaže "nikada nikom"

                        Originally posted by zverko View Post
                        Bobina je crkla na motoru na kome je tako nesto nezamislivo.
                        sve je zamislivo u ovom sektoru,samo je pitannje vremena kad će nas iznenaditi.

                        nego da obrazložim: Nisam zagovornik ugradnje Brisk svećica,ali reagujem kad neko kaže da "ne valjaju" , jer u mojoj dosadašnjoj praksi,nisam imao ama baš nijedan slučaj da je bilo problema,kao što nisam naišao ni na problem sa Denso, dok sam za razliko od ova dva proizvoda,sa NGK imao ponekad probleme,a najčešće ih je bilo sa Bosch.Da dodam i to da izvođenje zaključaka,kako se bobina pokvarila,jer su svećice njesra,a da pritom nismo izvršili merenja ili probali na više auta, doprinosi samo širenju eventualnih neistina.

                        Comment

                        • stevak
                          CBC Senator XXL
                          • 31.05.2009
                          • 1215
                          • Zemun
                          • Saab 9000 cs 2.0T

                          #27
                          Originally posted by Sajonara99 View Post
                          Sta da radim, kad volim da znam
                          Volim i ja... da krešem dvaput dnevno, ama ne ide
                          ex SAABotražitelj

                          Comment

                          • Sajonara99
                            CBC Član
                            • 18.09.2009
                            • 98
                            • Kragujevac,Batocina
                            • suzuki swift 1.3GL

                            #28
                            E pa Dora, ..izgleda kao da sam se "nakacio" tebi na grbacu, ali to je verovatno samo zato jer si najcesce pokusao da mi pomognes. Dakle, pre 10 min sam probao tvoj sistem sa direktnim napajanjem instalacije TNG sa akk.... Uzeo lepo otkacio oba kraja sa bobine ( i+ i - ) od instalacije za TNG. kraj - vezao direkt na akk, a kraj + preko obicnog prekidaca, da ne bi bilo stlno ukljuceno, a time i stalno da ima gasa u instalaciji. Elem, kao sto vec rekoh negde, prokletinja ima onaj automatski chok, i kad se zatvori el.kolo, odradi taj chok i onda nista. Pretpoistavljam da dobija signal od bobine za dalji rad...Postoji li drugi nacin da probam da vezem instalaciju ili samo da se "isprsim" za novu bobinu , pa da probam sa njom? I ono sto je jos vaznije, mozes li da mi kazes sta znace one oznake na bobini? postavicu sliku i ovde...Znam, postajem malo dosadan. ali od kad sam video da je jedan mehanicar hteo da zavari zubcanik iz menjaca mog starog kadeta, kako bi ga izvukao sa spojnicke, nikome ne verujem osim sebi i sve radim sam, uz savete4 ujaka, koji je automehanicar. Nije meni problem da se isprljam, samo da od toga ima vajde....
                            Ako nece, uzmi veci cekic...

                            Comment

                            • Franjo
                              Banovan
                              • 14.08.2009
                              • 2831
                              • Inđija - Beograd
                              • Renault megan II res

                              #29
                              Lepo ti je rekao, da probaš sa drugom bobinom! Oznaka originalnog dela je 33410-82811 (prva ugradnja), a ostalo proizvođač i ID broj tvoje bobine. Skini i kondenzator i vidi oznake. Gde je prikačen? Razvodna ruka, očito nova, toliko sija, da je sumnjivo, da li kroz nju "prži" struja VN! Ako razvodnik palenja nije pravilno podešen, može biti uzrok cimanja.
                              Zato bih preporučio, da posetiš najbližeg autoelektričara.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Nisam nigde spomenuo minus sa bobine, samo plus... Loša pretpostavka je majka svih...
                                Ja nikad ne mogu pretpostaviti šta ti znaš ili ne znaš.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X